Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

3.Kínai Nagydíj
Ricciardo győzött, körülötte remake-eket forgattak: Demolition Man, Expendables...

Csak egy biztonsági autó kell, és kezdődhet is az akció – Daniel Ricciardo a hatodik helyről startolva győzött, csapattársa, Max Verstappen ütött-vágott mindenkit, de legfőképp Sebastian Vettelt. A dobogóra a 100. futamát teljesítő Valtteri Bottas és a ferraris Kimi Räikkönen állhatott fel Ricciardo mellé.

Pedig a futam eleje nem ezt a képet vetítette előre... Az időmérő meg pláne! Daniel Ricciardo motorcseréje olyannyira veszélyeztette időmérős indulását, hogy csak a Q1 végén tudták lábra állítani. Éppen csak sikerült időben beindítani a Red Bullt, ami után mindig nagy a kérdőjel, hiszen a „hamar munka ritkán jó”. Ezúttal a hamar munka több mint jónak bizonyult, bár a győzelemhez valóban kellett az a bizonyos biztonsági autó, ami amellett, hogy összerántotta a mezőnyt, esélyt adott a taktikázásra is.

A rajtnál Sebastian Vettel jobbra húzott, hogy fedezze az első kanyar belső ívét Räikkönennel szemben, ezzel fékezésre kényszerítette a csapattársát. Bottas kihasználta a finn akadályoztatását, legyorsulta a Ferrarit az első kanyar kijáratánál, ezzel feljött a 2. helyre.

Räikkönen újabb pozíciót veszített a jól rajtoló Max Verstappennel szemben, míg Hamilton ötödikként sorolt be Ricciardo elé.

Sainz és Magnussen nyert egy-egy pozíciót, Fernando Alonso a 13.-ról a tizenegyedik helyre jött fel a McLaren-Renault-val. A Force India volt a rajt vesztese, Ocon a 13., míg a top tízből rajtoló Pérez a 14. pozícióba esett vissza.

Vettel öt forduló alatt 2,6 másodperces előnyt épített ki Bottasszal szemben. A 6. körben a Haas pilótái, Magnussen és Grosjean csatáztak a 9. helyért, a pozíciót átvevő dán nem állta meg, hogy ne üzenjen rádión keresztül a csapatának, mennyire lassú (szerinte) a francia. A Toro Rosso-Hondák visszaestek a mezőny végére, Gasly a 18., Harley a 19. helyen körözött.

Gumikímélő üzemmódban körözött a mezőny, mindenki a kerékcsere kitolására hajtott. A 11. körben Hartley (Toro Rosso) állt ki elsőként a boxba, a közepes gumikat kapta meg. A következő körben Alonso támadta Grosjeant a 10. helyért, de a francia kivédekezte az akciót. Esteban Ocon megkapta a lágy abroncsokat, hátha így át tudja ugrani a Haas és a McLaren autóit.

Vettel előnye a 15. körre 3,4 másodperce hízott Bottasszal szemben, akit Verstappen 5 és fél mp-cel lemaradva követett. Räikkönen mögött Hamilton és Ricciardo beállt lőtávolságra, mögöttük Renault-k kerékcseréje után a Haas-Ferrarik köröztek.

A 18. körben a két Red Bull érkezett kerékcserére az élbolyból, Verstappen után rögtön érkezett Ricciardo is. Mindketten megkapták a középkemény gumikat, ezzel további csere nélkül el tudtak lavírozni a verseny végéig. A Mercedes a 19. körben hívta ki Hamiltont, remélve, hogy sikerül a Ferrari elé vágniuk. Közben űzték-hajtották Bottast, hogy közelebb kerüljön Vettelhez, de a 20. körben a másik Mercedes is a boxba hajtott, ahol megkapta a fehér oldalfalú abroncsokat.

Vettel 11 másodperccel vezetett Räikkönen előtt, amikor a Ferrari kihívta a németet.

A Ferrari – talán a bahreini rossz tapasztalatok miatt – nem kapkodta el a kerékcserét, amiért megfizettek, Bottas elsuhant a német mellett, amikor visszatért a pályára.

A még mindig az eredeti (lágy) abroncsain köröző Räikkönen mögött a Bottas, Vettel, Verstappen, Hamilton, Ricciardo sorrend alakult ki a 22. körre. A Ferrari finnje körönként 1,6-1,8 mp-cel lassabb körökre volt képes, mint a friss gumikon mögötte haladók, de Räikkönen stratégiai szerepet is kapott a csapatától: fogja vissza Bottas tempóját, hogy Vettel felzárkózhasson.

A 27. körre Bottas utolérte a vezető Ferrarit, a 2-es és 3-as kanyarban mesterien csőbe húzta a honfitársát, ezzel átvette a vezetést, de Vettel árnyékként követte a Mercedest. Räikkönen a 28. körben, pntosan a verseny felénél állt ki végül kereket cserélni, átengedve a 3. helyet Verstappennek, akit 2 mp-es lemaradással Hamilton követett.

A Kínai Nagydíj felénél Bottas vezetett Vettel előtt, Verstappen a 3. helyet őrizte Hamilton és Ricciardo és Räikkönen előtt. Fernando Alonso a 7. pozícióba lopakodott előre a McLarennel, megelőzve Hülkenberget, Sainzot, Magnussent (Haas) és a korai boxkiállásának köszönhetően pontszerzőnek feljött Esteban Ocont (Force India). Először Charles Leclerc kicsúszása miatt láthattunk sárga zászlót a Kínai GP-n, majd a 30. körben a két Toro Rosso ütközése borzolta a kedélyeket.

Gasly félreértette Hartley mozgását, összeütköztek az első kanyarban, azért a 31. fordulóban pályára küldték a Safety Cart.

A Red Bull nagyszerűen reagált: azonnal a boxba rendelték Verstappent és Ricciardót, és friss lágy gumikon küldték vissza őket az utolsó 25 körre. A Mercedes és a Ferrari azonban elmulasztotta a rendkívüli lehetőséget a kerékcserére.

Ekkor Bottas vezetett Vettel előtt, utánuk Hamilton, Verstappen, Räikkönen, Ricciardo, Magnussen, Hülkenberg, Grosjean, Alonso, Sainz volt a sorrend. Hamilton a Safety Carnak köszönhetően új esélyt kapott, hogy visszatérjen a játékba, a Red Bull pedig – a friss gumik révén – a győzelemre.

A 36. körben engedték el újra a mezőnyt. Valtteri Bottas esélyt sem hagyott Vettelnek a támadásra, Alonso viszont meglepte Grosjeant, átvette a 9. pozíciót. Amikor a lágygumik bemelegedtek a 37. körben, Ricciardo szép előzéssel átvette az 5. helyet Räikkönentől, Vettel viszont nem tudott DRS-távolságon belül maradni Bottashoz.

A következő körökben Hamilton nehéz perceket élt át. Előbb Verstappen támadta meg, de a holland elrontotta a 3-as kanyart, kifutott a pályáról, utat engedve Ricciardónak. Az ausztrál 40. körben, a hátsó egyenes féktávján bevetődött Hamilton Mercedese mellé, ezzel már dobogós helyen állt, majd a 42. körben Vettel Ferrariját is állva hagyta. Verstappen is túljutott a Mercedesen és Vettel Ferrariját vette célba, de a 41. körben összeakadtak és páros forgással veszítettek pozíciókat.

Ricciardo a DRS segítségével támadhatta Bottast a vezetésért, és nem sokat teketóriázott: tíz körrel a leintés előtt, féktávon bevetődött a Mercedes mellé és átvette az első helyet.

Vettel és Verstappen kiforgása után Räikkönen jött fel a dobogós helyre, Hamilton, Verstappen, Hülkenberg, Vettel, Magnussen, Alonso és Sainz előtt. Vettel nem tudta tartani a korábbi tempóját, visszacsúszott, két körrel a leintés előtt át kellett engednie a 7. helyet a harcias Alonsónak.

Ricciardo tehát győzelemmel hálálta meg a szerelőinek, hogy szombaton kicserélték a motort és az MGU-H-t a Red Bullban. Bottas Sanghajban megismételte a bahreini 2. helyét, Kimi Räikkönen pedig a verseny csavarjainak köszönhetően másodszor állhatott fel a dobogóra. A Mercedes stratégiai hibát vétett, amikor nem hívta be Hamiltont kerékcserére a biztonsági autó alatt, a címvédő nem lehet maradéktalanul elégedett a 4. hellyel. Verstappent sok hibával tarkítot verseny végén intették le ötödikként - a holland vastagon benne volt abban is, hogy Sebastian Vettel egy erős dobogó helyett csak nyolcadikként ért célba Sanghajban.

A következő futamra ezúttal már két hetet kell várni, hiszen április 29-án a mezőny Bakuban csap össze.

Végeredmény

Pos No Driver Car Laps Time/Retired Pts
1 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 56 1:35:36.380 25
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 56 +8.894s 18
3 7 Kimi Räikkönen Ferrari 56 +9.637s 15
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 56 +16.985s 12
5 33 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 56 +20.436s 10
6 27 Nico Hulkenberg Renault 56 +21.052s 8
7 14 Fernando Alonso McLaren Renault 56 +30.639s 6
8 5 Sebastian Vettel Ferrari 56 +35.286s 4
9 55 Carlos Sainz Renault 56 +35.763s 2
10 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 56 +39.594s 1
11 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 56 +44.050s 0
12 11 Sergio Perez Force India Mercedes 56 +44.725s 0
13 2 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 56 +49.373s 0
14 18 Lance Stroll Williams Mercedes 56 +55.490s 0
15 35 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 56 +58.241s 0
16 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 56 +62.604s 0
17 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 56 +65.296s 0
18 10 Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso Honda 56 +66.330s 0
19 16 Charles Leclerc Sauber Ferrari 56 +82.575s 0
20 28 Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 51 DNF 0

 

 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!