Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Augusztus 25-27.

Körök száma: 44

Péntek

1. Szabadedzés 10:00-11:30
2. Szabadedzés 14:00-15:30

Szombat

3. Szabadedzés 11:00-12:00
Időmérő 14:00-15:00

Vasárnap

Futam 14:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 202 pont
2. L. Hamilton 188 pont
3. V. Bottas 169 pont
4. D. Ricciardo 117 pont
 5. K. Raikkönen 116 pont
6. M. Verstappen 67 pont
7. S. Pérez 56 pont
8. E. Ocon 45 pont
9. C. Sainz 35 pont
10. N. Hülkenberg 26 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 357 pont
2. Ferrari 318 pont
3. Red Bull 184 pont
4. Force India 101 pont
5. Williams 41 pont
9. McLaren Honda 11 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

16.Amerikai Nagydíj-2015.

16.Amerikai Nagydíj
Őrület Texasban: Rosberg Hamilton kezébe lökte a bajnoki trófeát!

Micsoda futam volt! Tündöklő, majd elbukó Red Bullok, látványos csaták, ütközések, és Nico Rosberg újabb elszalasztott győzelme. Lewis Hamilton az év alighanem legfordulatosabb versenyén bebiztosította harmadik világbajnoki címét! Mindössze 12 autó látta meg a kockás zászlót az őrült Amerikai Nagydíjon.

A Mercedes brit versenyzője, Lewis Hamilton, élete harmadik világbajnoki címét ünnepelhette vasárnap délután Austinban, miután megnyerte a páratlan fordulatokat hozó 2015-ös Amerikai Nagydíjat.
Az újdonsült világelsőt csapattársa, az utolsó körökben hibázó és a vezetést elveszítő Nico Rosberg, valamint a ferraris Sebastian Vettelt követte a dobogós helyeken egy rendkívüli izgalmakat hozó futam végén.

Az eddigi egész hétvégét elmosó brutális mennyiségű eső épp a verseny kezdete előtti órában állt el teljesen, az indulásnál tehát mindenki köztes esőgumikon sorakozott fel a rajtrácsra a folyamatosan száradó aszfaltcsíkon.

A piros lámpák kialvásánál Hamilton és Rosberg megismételték a szuzukai első körös csetepatéjukat: a brit jobban lőtt ki, és az első kanyarban – akárcsak Japánban – egyenesen kivezette a pályáról a pole-ból induló másik Ezüstnyilat. Rosberg becsületére legyen mondva, hogy a német ezúttal megpróbálkozott a befordulással, épp csak visszapattant Hamilton gumijairól. Az ismét teret veszítő versenyzőt a Red Bull pilótái, Danyiil Kvjat és Daniel Ricciardo is megelőzték. A középső traktusokban a williamses Felipe Massa számította el magát, aki kipördült az első féktávon, és magával sodorta Fernando Alonso McLarenjét is. Mindketten folytatni tudták a küzdelmet.

A mezőny végéről induló ferrarisok mint kés a vajban törtek előre az első percekben; az 5. körben Vettel már a hatodik, Kimi Räikkönen pedig a nyolcadik helyen haladt.

Ekkor azonban a rajtbalesetben, valamint a későbbi torzsalkodások során pályára kerülő törmelékek miatt életbe lépett a virtuális biztonsági autós jelzés. Az újraindításnál Ricciardo járt a legrosszabbul: Rosberg éppen mellé ért a jelzés megszűnésekor, és jobban reagálva máris maga mögött hagyta a meglepett Red Bull-ost. A mercedeses következő áldozata Kvjat volt, így a 8. kör végén máris a második helyen találta magát Hamilton mögött.

Mindeközben folytatódott a pálya felszáradása, a brackley-iek címvédője pedig az elsők között fogyasztotta el teljesen a köztes esőgumijait. Előbb azonban még Ricciardo használta ki Kvjat egy félresikerült kísérletét a második hely visszaszerzésére, s előzte meg az utolsó kanyarban Rosberget, valamint az oroszt is, s csak ezután következett az ideiglenes trónfosztás, midőn Ricciardo és Rosberg is megelőzte az abroncsaival küszködő Hamiltont.

Az angol pilóta a kiállások végeztével még Kvjattal szemben is pozíciót veszített, és egészen a 4. helyig esett vissza. A száraz pályára alkalmas gumikon viszont immár a Mercedeseknél volt az előny: Rosberg megelőzte a visszalassuló Ricciardót, Hamilton pedig a 26. körre felzárkózott mögé a második helyre – igaz, ekkor már 15 másodperces hátrányban.

A következő váratlan esemény a sauberes Marcus Ericsson kiesése képében jelentkezett; a svéd a hátsó egyenes elején parkolta le a motorját megfőző autóját, a nehezen megközelíthető „parkolóhelye” miatt pedig beküldték a biztonsági autót – lenullázva ezzel Rosberg méretes előnyét.
A Mercedesnél és a Red Bullnál úgy döntöttek, hogy kint maradnak a pályán, mögöttük viszont szinte az egész mezőny behúzott a bokszba új gumikért – élükön az eddigre egészen a negyedik helyig felkapaszkodó Vettellel.
A Ferrari németje ekkor már nem tervezett többet kiállni, Rosbergék pedig az újraindítás után iszkoltak kiautózni egy kerékcserényi előnyt, amikor a 36. körben a Force Indiá-s Nico Hülkenberg megtorpedózta Ricciardót, s kiállása előtt ismét teleszórta törmelékkel a burkolatot.

A bekövetkező újabb virtuális biztonsági autó lehetőséget adott Rosbergéknek a kerékcserére, és a 6-os kocsi sofőrje élt is vele – Hamilton azonban nem! (A Red Bullok ekkor tűntek el végleg a süllyesztőben; az új gumikkal az utolsó helyekig estek vissza.)

A harmadik újraindítás utáni másodpercekben Rosberg gyorsan letudta az abroncsaira vigyázó Vettelt, és a még használtabb gumikon evickélő Hamilton nyomába eredt. Igen ám, de hátra volt még egy „csavar”: a 43. körben, tizenhárom fordulóval a vége előtt, Kvjat törte össze magát a trükkös utolsó előtti kanyar kijáratánál, Hamilton pedig fellélegezhetett – kiállhatott új gumikért, és mindenkinél újabb tappancsokon – igaz a 2.
pozícióban – várhatta a végjátékot. (Vettel is cserélt, ideiglenesen feladva ezzel a bronzérmes helyezését.)

A mezőny a 47. körben indult ismét útjára, az utolsó tíz kör tűzijátékából azonban az élen végül semmi sem lett, hiszen Rosberg alig valamivel később meglátogatta az egyik kanyar bukóterét, átengedve a vezetést (immáron véglegesen) a csapattársának – aki köszönte szépen, és idei tizedik futamgyőzelmével három futammal a bajnokság zárása előtt bebiztosította magának az újabb világbajnoki koronát.

A „szokásos” triumvirátus mögött az ismét fantasztikus futamot produkáló újonc Max Verstappen lett a negyedik, Sergio Pérez pedig az ötödik, akik a végén remekül kezelték a használt gumijaikat, hogy maguk mögött tartsák az új abroncsokkal végül hatodiknak felkapaszkodó Toro Rossó-s Carlos Sainzot és a hetedik Jenson Buttont.

A futam vége felé még mindkét McLaren a pontszerzők között haladt, Alonsóé azonban lelassult, aminek vélhetően nem a Honda motor, hanem egy szenzor hibája volt az oka.

A 8-9. helyen Pastor Maldonado és Felipe Nasr jutott el a célig. Ricciardo a késői kerékcseréje után még nagyot hajrázott a friss gumikon, és Alonsót megelőzve visszatornázta magát a pontszerzők közé, de a 10. helynél már nem maradt ideje feljebb kapaszkodni.

A versenyen egyébként rendkívül sok kiesést láthattunk: a Williamsek például már 18 kör után kezdhettek pakolni – Valtteri Bottas műszaki hibával búcsúzott, Massa pedig a rajtbalesetének a következményeként. Räikkönen a 20. körben csúszott ki az S-kanyarokban, midőn éppen próbálta üzemi hőmérsékletre melegíteni a kerekeit az első kerékcseréjét követően. Alig tizenketten (!) csaptak csupán célba; a hazai pályán versenyző Alexander Rossi kis híján pontot szerzett a Manorral.

A mindenképpen rendhagyó futamhétvégét követően a jövő héten Mexikóvárosba látogat a Forma–1 mezőnye, ahol 1992 óta az első versenyt rendezik majd meg az átépített Hermanos Rodriguez-versenypályán.

Végeredmény

1.
Lewis Hamilton GBR Mercedes W06
1ó50:52.703

56
2.
Nico Rosberg GER Mercedes W06 + 2.850

56
3.
Sebastian Vettel GER Ferrari SF15-T + 3.381

56
4.
Max Verstappen HOL Toro Rosso-Renault STR10 + 22.359

56
5.
Sergio Pérez MEX Force India-Mercedes VJM08 + 24.413

56
6.
Jenson Button GBR McLaren-Honda MP4-30 + 28.058

56
7.
Carlos Sainz Jr. SPA Toro Rosso-Renault STR10 + 30.619
5 mp büntetés 56
8.
Pastor Maldonado VEN Lotus-Mercedes E23 + 32.273

56
9.
Felipe Nasr BRA Sauber-Ferrari C34 + 40.257

56
10.
Daniel Ricciardo AUS Red Bull-Renault RB11 + 53.371

56
11.
Fernando Alonso SPA McLaren-Honda MP4-30 + 54.816
szenzorhiba 56
12.
Alexander Rossi USA Manor-Ferrari MR04 + 75.277

56

13.
Danyiil Kvjat RUS Red Bull-Renault RB11 + 15 kör
kicsúszás 41
14.
Nico Hülkenberg GER Force India-Mercedes VJM08 + 21 kör
ütközés 35
15.
Marcus Ericsson SWE Sauber-Ferrari C34 + 31 kör
elektromos 25
16.
Kimi Räikkönen FIN Ferrari SF15-T + 31 kör
baleset 25
17.
Felipe Massa BRA Williams-Mercedes FW37 + 33 kör
lengéscsillapító 23
18.
Romain Grosjean FRA Lotus-Mercedes E23 + 46 kör
baleset 10
19.
Valtteri Bottas FIN Williams-Mercedes FW37 + 51 kör
lengéscsillapító 5
20.
Will Stevens GBR Manor-Ferrari MR04 + 55 kör
baleset 1



Leggyorsabb kör: Nico Rosberg 1:40.666

49

 

 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.