"Amikor felveszem az overált, gyerek vagyok, a testvér és a barát, mint bárki közületek"-1.rész
Üdv mindenkinek!
Ahogy ígértem, már elolvastam az összes kérdést, amit a Twitter és a Facebook fiókomra küldtetek. Teljesen kidolgoztam! Vért izzadtam vele!! Még jobban, mit az autóban! Összesen több mint 7000 kérdés, amelyek megélénkítik a véget nem érő repüléseket az egyik nagydíról a másikra!
Még mindig lenyűgöz az összes támogatás amit tőletek kapok és soha nem tudom megunni, hogy megköszönjem nektek. Úgy látom valóban élvezitek a képeket, videókat és üzeneteket, amiket feltöltünk nem csak az én fiókomra. Ahogy utóljára említettem, a fizikoterapeutáim Fabrizio és Edoardo és a menedzserem, Luis is kitűzték célul, hogy első kézből betekintést nyerjetek ebbe a csodálatos világba, és mindenbe ami körülvesz. És miközben már itt tartunk, mindenki egy kicsit jobban megismert.
Igen ...A fél életünket repülőn töltjük, keményen dolgozunk, Maranelloban a szimulátort használjuk a csapat többi tagjával, média részvételekre és a Scuderia beütemezett és szponzoros rendezvényeikre járunk...Már láttátok! De nekünk is van egy kis pihenőnk, amit szerettünk volna megosztani veletek-mindig is részei voltatok ennek a csapatnak, amely a második családom.
Arra kértetek, hogy őszinte legyek és őszintén válaszoljak. Én mindig az leszek, soha ne kételkedjetek. Ahogy tisztáztam az interjúban, mindig önmagam adom, bár látnom kell magamat-és nem ismerek magamra-sok újság címlapján. Valóban fontos dolog, hogy még mindig ugyanaz a személy vagyok: ugyanaz a srác, aki 11 évvel ezelőtt debütált a F1-ben. Nem tartom magam különbnek mint bárki más: hiányoznak az emberek, akik fontosak számomra, mindenki így tenne, ha több mint 280 éjszakát távol az otthonától kellene eltöltenie a munkája miatt. Amikor felveszem az overált, versenyképesebb vagyok és egy igazi harcos, egészen az utolsó körig. Amikor leveszem, fiú vagyok, a testvér és barát, mint bárki közületek.
Sok üzenetben a csapattársamról kérdeztetek. Tisztázni szeretném egyszer és mindenkorra, feltétel nélkül támogatom Stefanot és Felipét. Elmagyarázom neked, hogy mindig könnyű dicsérni, amikor jól mennek a dolgok, de még könnyebb kritizálni, mikor a dolgok rosszra fordulnak.
Egyben szeretném megköszönni az üzeneteket amiket tegnap kaptam. De nincs semmilyen jelentősége, mivel ez csak egy 7 km / h-s baleset ...
Nagy mennyiségű kérdésre válaszoltam: még egyszer, lenyűgözött a fantáziátok. Mellesleg, tudtad, hogy gyűjtöm a rajtrács társaim sisakját? És a kedvenc kanyarom a bajnokságban viszont 14-es Sepangban? Mmmmm ... Több érdekesség lejebb. Remélem, tetszeni fog!
Forza_Nando (TT) Szerinted melyik a legnehezebb kanyar a bajnokságban?
Hmmm ... 14-es kanyar, Malajzia.
jclancha72 (TT) Honan tudod, hogy jó kört mentél? Talán azért, mert időmérő van a kormányon, vagy van egy hatodik érzéked? Mert ez különbség...
Van egy jelzés a kormányon, ami frissíti magát a pályán minden méteren, és megmutatja a különbséget a legjobb köridőhöz képest, amit eltárolt. Így például, ha kimegyek a Q2-ben, kijelzi a Q1-es köridőmet. Az egyenesekben úgy általában ránézünk, hogy tudjuk, hogy áll akör, és mennyit lehetne javítani az utolsó kanyarokban.
Nacho_2810p (TT) Egy esős versenyen, amikor más autók mögött vagy, és szinte alig lehet látni ... Félsz?
Nem mondanám, hogy félek, mert a félelem és a verseny nem kompatibilisek.Természetesen, ha 300 km / h-al mész az egyenesben, és nem látsz semmit, nem lassíthatsz, mert a versenyző, aki mögötted jön nem lát téged sem ... Ez nem szép , bízz bennem.
Jose Antonio Fenollosa (FB) Centiméterekben mennyi gumit veszít egy gumikerék a versenyen?
Új gumikon nincs még egy centiméter se! Mintegy 4 vagy 5 mm-t veszítenek...
JuancalabuigVK (TT) Úgy érzed, képes lennél megtenni egy kört Forma 1-es autóval a régi Nürburgringen?
Igen. Miért ne? Vannak helyek és kanyarok, ahol a jelenlegi F1-nek problémái lennének a gödrökkel és dőlésekkel, de meg tudnák csinálni egy kört bárhol.
enderxe 2 (TT) Ha választanod kéne egy erős fékezés vagy fűben menni 300 km/h-al... mit csinálnál?
Hmmm… Nem kell keményen fékezni egyik esetben sem, annak nagyobb a valószínűsége, hogy elvégzek egy manővert a kanyarnál, hogy megmentsem azt a kört és megpróbálom visszaállítani az időt a következő körben, de azt hiszem, én inkább füvet választom.
Javi_Fonte 2 (TT) Mi a legjobb érzés, amikor a Forma-1-ben vezetsz? Kanyarok? Gyorsulás?
Kanyarok és fékezés. A Ferrari legerősebb utcai autói hasonló gyorsulási érzést adhatnak, mint a F1-es autó. De az autó soha se fog közelebb kerülni, még egy kicsit sem a F1-es autó kanyarodási és gyorsuló erejéhez.
armandozzz1 (TT) 300km / h-nál érzed a csökkenést 80%-ra. Megérzések alapján dolgozol a technikán vagy mentálisan ellenőrzöd?
Nem tudtam semmit az érzékekről! Már 27 éve vagyok a kormány mögött, talán már hozzászoktak a 300km / h-hoz... ha ha ha
Art_jmartinez (TT) Mikor fékezel, nem állítod le teljesen a gyorsulást? Vagy rajta van a gázra ha csökkented a sebességet?
Teljesen leveszem a lábam a gázról. A múltban, más kategóriákban meg kellett ezt csinálni. Egyébként, a motorféket a kormányon lévő 1000 gombbal be lehet állítani, aszerint, hogy több vagy kevesebb fékerőt szeretnék a kanyarokban.
Jessica Jorge Fernandez (FB) Hello, a kérdésem a következő: Hagyományos légitársaságokkal utazol a különböző nagydíjakra? Vagy egy Ferrari charter járatot használsz? Sok szerencsét és élvezd a hétvégét...És a következőket is...
Hagyományos légitársaságokkal repülünk. Néhány európai helyszínre a csapat charter járatával repülünk a Toro Rossoval együtt, akik Olaszországból jönnek. Ha Olaszországban vagyok a verseny előtt vagy utána, csatlakozok hozzájuk!
Emmanuella Zarraga (FB) Helló Fer. Mit csinálsz a verseny vége után? Hova mész?
Amikor a verseny befejeződik, mérlegelésre kell menni és rendelkezésre kell állni különböző televízióknak. Ezután ruhát válthatok és egy zuhany után az írott médiának is a szolgáratára állok. Ezt követően uzsonnázok és az összes mérnökkel megyek verseny utáni eligazításra, ami általában egy órát tart, és ahol átnézzük a versenyen szerett összes információt. Aztán irány a reptér: néha hazamegyek, néha egy szponzoros rendezvényre, néha Olaszországba, hogy a szimulátorral dolgozzak.
Paola Moncalvo (FB) Helló Fer! Mi a különbség a @fabrifisio-val és @Edo_osteo-val való fizikai felkészülés között?
Fabrizio Borraval való felkészülés van a hátunk mögött, több éve dolgozunk együtt. Ő felel a műszaki paraméterekért, vizsgálja a fittségem és orvosi szempontból is. Edoardo Bendinellivel több a fizikai edzés, amivel edzem a testem minden részét, utána csontkovács technikákkal 100%-on tudjuk tartani testünket. Felkészülést kapok mind a kettőtől, kész vagyok vállalni az igényeiket, nem csak versenyzőként, de bármelyik sportban lehet edzeni. Tehát mondhatjuk jó kezekben vagyok...
Nacho_2810p (TT) Nem tartod magad egy óvatos versenyzőnek? Gondolod, hogy elveszted agresszivitásod, ahogy egyre idősebb leszel?
Nem gondolom, hogy óvatos versenyző vagyok. Azt hiszem, versenyképes versenyző vagyok és harcos, egészen a futam utolsó köréig.Több-kevesebb sikerrel, jobb vagy rosszabb eredménnyel, de mindig harcos szellem vagyok. Nem hiszem, hogy elvesztem az agresszivitásom az évek során, elértem az életem legnagyobb visszatéréseit az elmúlt két évben.
catalogomonster.jimd @jab… (TT) Még mindig pénzt osztasz szét a szerelőid közt egy győzelmed után?
Igen, azt hiszem tisztességes szétosztani, azok közt akik segítettek, hogy dobogóra álljak vagy megnyerjem a versenyt. Nem lenne tisztességes számomra, ha teljes összeget megtartanám.
Bina Hdez Van Massenhove (FB) Vannak lányok a Moto Gp-ben és láttunk női tesztversenyzőt a F1-ben. Mit gondolsz arról, ha nőkkel kellene együtt versenyezni?
Fantasztikus lenne megosztani a rajtrácsot női versenyzőkkel. Azt hiszem ez az egyik alapja minden sportágnak, össze jön mindenki aki sportol, egyenlő feltételek mellett.
luigimaranello (TT) Minden sportolónak vannak sérülési. Előfordult már hogy sérülten vezettél? Milyen sérülés volt?
Igen, néha. Néha izom sérüléseim vannak, edzés okozta mikro-szakadás, íngyulladás, fáradság okozta nyaki fájás...De ez olyan, mint bármelyik más sportban. Azt hiszem, legtöbbet a tavalyi szezon elején szenvedtem, mikor ülőideg károsodásom volt, ami nagy fájdalmat okozott a lábamban a versenyek vége felé. Lázam is volt néhány versenyen: a verseny végén úgy éreztem, mintha már nagyon az erőm határán lennék.
María Cristina Rama Gómez (FB) Hogy tudod megakadályozni, hogy a magánéletedben lévő rossz pillanat befolyásolná a teljesítményedet egy nagydíjon?
Mikor beülsz egy ilyen autóba, hidd el, te nem gondolsz semmi másra.
María Cristina Rama Gómez (FB) Gondolod Massa ugyanaz a Ferrari pilóta a mai napig? Ragaszkodom hozzá, mind a mai napig.
Ő az egyik legjobb pilóta a világon, és ezt bebizonyította egész pályafutása során. Könnyű dicsérni, ha van egy jó autód, de kritizálni is, ha van egy rossz. Hasonló helyzetet éltem át a Renaultnál az utolsó időszakban, amikor a csapattársamat is igazságtalanul bírálták, és most ismét dicsérik.
María Cristina Rama Gómez (FB) Gondolod, hogy a McLaren változtatott valamit az autón bármelyik nagydíjon 2007-ben anélkül, hogy mondták volna neked?
Nem tudom, de ez most nem fontos. Szerencsés voltam, hogy versenyezhettem a McLarennél és 100%-ban segítettem a csapatot abban az időben.
María Cristina Rama Gómez (FB) Gondolod, hogy a Ferrari jobban tenné, ha Briatore venné át Domenicali munkáját?
Stefano munkája fantasztikus minden értelemben, és nem gondolom, hogy valaki jobb lenne nála. Amint azt kifejtettem korábban, csak egy versenynek kell eltelnie, hogy a kritika dicséretté alakuljon. Nagyon jó barátok vagyunk Flavioval és gyakran beszélünk. Ő az egyik legintelligensebb ember, akivel valaha találkoztam.
María Cristina Rama Gómez (FB) Melyik verseny volt számodra lelkileg a legnehezebb? Miért? Előfordult már, hogy kételkedtél a vezetői képességeidben?
A 2009-es Valenciai Nagydíj, mindössze néhány nappal nagymamám halála után.
Nem, még soha nem kételkedtem az esélyeimben.
Saját fordítás!
|