"Kövess engem elképesztő kérdésekkel. Köszönet mindenkinek"
Szia mindenki!
Valamivel több mint két hete, mióta elhagytam az otthonom, hogy elkezdődjön amit a legjobban szeretek: következő Forma 1-es szezon, a 11. a karrieremben, a harmadik a Scuderia Ferrarival. Mindig is ugyanaz a célunk, ugyanazok az utitársak, sok történet van a húsz különböző pályán, tizenkilec különböző országban.
Vannak dolgok egy Forma 1-es pilóta mindennapi életben, amikhez a rajongóknak nincs hozzáférésük, hogy megismerjenek. Idén azt gondoltam, hogy jó ötlet ezt a zárt láthatatlan realitást megmutatni első kézből, és ennek a premierje volt, miközben a repülőn ültem Ausztrália felé, a Twitter és Facebook fiókom, valamint megújult a honlapom.Szintén velem vannak ebben az új kalandban a fizikoterapeutáim Fabrizio Borra és Edoardo Bendinelli és a menedzserem Luis Garcia Abad. Három ember, akik több időt töltenek velem, és ők ismerik legjobban a Forma-1 világát. Az információk, amiket kapunk így lesz teljes.
A támogatásotok azóta állandóak, és ez valami, amit nem is tudom hogyan köszönjem meg. Alig két hét után már majdnem 300.000 a követőm. Milyen klassz! Semmi kétség, minden korábbi spekuláció ellenére. Elmondtam nektek, hogyan edzünk, mivel töltjük az időnket, kik az utitársaim, miket eszünk, vicces anekdotákat és természetesen minden nap a paddockban és a számítógépen.
Kisorsoltunk egy aláírt sapkát,amit a Malajziai Nagydíjon viseltem, amivel nyertünk! Csinálni fogunk valmi hasonlót 200.000, 300.000-nél…Soha nem tudom eléggé visszaadni azt a támogatást, mellyel segítetek nekem kezelni az egyes versenyhétvégéket, így azt gondolom az a legkevesebb amit tehetek, hogy válaszolok néhány üzenetre amit kaptam. A nagydíjon ez szinte lehetetlen feladat lenne elvégezni, mert ahogy láttátok szinte nincs semmi szabadidőm! De megígérem, hogy gyakran csinálok mindent.
Maranelloban vagyok a csapat többi tagjával: F2012 sínen van! Nagyon boldog vagyok, hogy nyertem Malajziában, de két lábbal állok a földön. Nincs itt az ideje az ünneplésnek. Tovább folytatódik a munka!
Köszönöm mindenkinek, de tényleg! Ahogy Sepangban mondtam, megtiszteltetés számomra, hogy ezt a nagyszerű csapatot képviselhetem a pályán, együtt nyerünk és veszítünk. Velünk együtt szenvedtek és nevettek. Mi mindannyian a ferrari család tagjai vagyunk. Tehát a Malajziai Nagydíj trófeájának egy darabja a tied, semmi kétség.
Itt hagyom nektek néhány kérdéseiteket és a válaszaimat. Remélem lesz következő. Lehetetlen volt megválaszolni mindet, de biztos, hogy mostantól Interlagosig sok kérdéseteket meg fogom válaszolni.
Éttermek, érzelmek, érzetek az autóban, Forma-1-es érdekességek, fizikai felkészültség, a hobbim, amit éjszaka álmodtam, a kedvenc bűvésztrükkjeim………Ennyi év után, ámulatba ejtenek a nekem feltett kérdések, melyek korábban nem voltak.
Itt vannak a válaszok! Remélem tetszik! És elfogadom a javaslatokat!
Cristian García @Gallaeca
Mi szólsz egy asztúriai zöldbab raguhoz?
FA: Az anyukámé nagyszerű! Korábban ez nem volt olyan étel amit szerettem.Most...az az igazság, gyakran hiányzik.
Ivan Ibarra @Tali93
Kíváncsi vagyok, hogy a különböző pályákra tartó utakon, szoktál-e ratillo-t játszani.
FA: Persze! he he he. Különösen akkor, ha Európán kívülre utazok, játszani tudok a laptora feltötött számítógépes játékokkal és egyebekkel.
Marcos Huerta @HuertaMarcos
Azt szeretném tudni, hogy érezted magad, mikor megnyerted az első versenyt gokartban és F1-ben.
FA: Az az igazság, hogy a gokartra nem emlékszek jól, mert nagyon kicsi voltam. A F1-ben éreztem nagy örömöt és büszkeséget, mert tudtam, hogy ez egy olyan valami volt, amire egész életemben emlékezni fogok.
Sal Castaneda @elManchego
Mi a kedvenc ételed minden meglátogatott országban?
FA: Az ételeket a szakácsok készítik, általában ugyanazok minden versenyen, függetlenül attól melyik országban vagyunk. Az étrend a tészta, zöldség, hús, hal és gyümölcs. A pályán kívül, a hétvége előtt el szoktunk menni egy japán étterembe és kicsit többet...Nagy ellenőrzés alatt van!
Javier @jamaa
Mit tehetünk azért, hogy a Ferrarit győzelemhez segítsük?
FA: Én minden tőlem telhetőt megteszek, amit tehettek, hogy támogattok minden alkalommal. Ez talán a legnagyobb erőssége ennek a csapatnak: jó vagy rossz dolgok mindig is hozzátartoztak, ugyanúgy a rajongók támogatása szerte a világon.
Samuel Travieso @XxqSAMUELpxX
Kíváncsi vagyok, mik ezek a változások 10 év után. Twitter Facebook... Ölelés XD
FA: Volt egy jelentős és felesleges zavar, hogy hol voltam, kivel és miért az elmúlt hónapokban.Mindenki szabadon elmondhatta (ez igaz, vagy sem) és zavart, hogy azok, akik követik a pályafutásomat, nem tudtak rólam ilyen dolgokat. Azt is gondolom, hogy szórakoztató használni a közösségi oldalakat. Ez az amit látsz a munkám és az utazásaim során, akit érdekesnek találsz, ha úgy tetszik...
Az is igaz, hogy Raquel del Rosario már régóta próbált meggyőzni engem.Ő tudja, hogy milyen igényes és profi lehet egy pilóta élete, és valójában milyen keveset tudnak róla az emberek.
lafamiliaencasa @lafamiliaencasa
Szeretném tudni, hogy mennyire kényelmetlen megérinteni mindkét kesztyűvel a gombokat az autóban.
FA: A gombok elég kényelmesen vannak az aktiváláshoz, azt mondják ritkán okoz gondot. Ha gondod van vele, módosíthatod bármilyen méretűre vagy alakúra, amíg nem lesz kényelmes.
José Sosa Canela @trainzportu
Kíváncsi vagyok, hogy vagy képes motiválni magad ilyen körülmények között. Kétségbeesettnek kell lenned. Ugye?
FA: Motiváció és a vágy hogy nyerjek, ez valami, hogy felébredjek, a pontszám "nulla" minden reggel.Ugyanolyan vágyat érzek minden sportágban, hogy nyerjek, verseny vagy játék, amit minden nap csinálok.
siamlevante @siamlevante
Ki választja ki a beszélgetéseket, amit a tévében hallunk? #forzaferrari
FA: Ha jól tudom, kiválasztott emberek dolgoznak a FOM-ban, akik a közvetítésekért felelősek és a legérdekesebb dolgokat vágják be a tévébe.
Carlos Velasco @pedriza71
Azt szeretném tudni, hogyan képzed magad. Erőt és szerencsét a szezonban, mert látszólag hiába teszel meg mindent!
FA: Kipróbálok mindenféle sportágat, hogy fitt legyek, különös tekintettel a nyak és a törzs felső részén, de a többi részen normálisan edzek. A képzés célja a jó állóképesség: kerékpározás, futás, úszás vagy a sífutás fő sportágak, majd gyakran jó játék a tenisz, foci, evezés, golf...
raulsoriac @raulyvero1
Három pedál van, mint a közúti autóknál? Hogyan használod a kuplungot?
FA: Két pedál van. A tengelykapcsoló által nyújtott a kormány mögött az egyik bütyök, de csak akkor kell használni, hogy egyesbe tegyed, és utána módosítást nem használunk.
Terence Grech @TerenceGrech7
Fernando, szeretném tudni, milyen az életed a F1-en kívül. Autók, amiket általában vezetsz...Köszönöm
FA: Sportolok, moziba megyek, családommal vagyok...Normális dolgok, azt hiszem…! Van néhány különböző autóm használatra, általában a Maserati vagy az Alfa Romeo Giulietta.
miguel gordon @miguelgafe
Kíváncsi vagyok, hogy folytatni fogod-e a versenyzést minimum 45 éves korodig. Fernado, nélküled a F1 nem lenne ugyanaz.
FA: Addig, míg versenyképesnek érzem magam, és azt látom, hogy segíthetek a csapatnak nyerni. Remélem sok évem van...
Aleix Volta Aparicio @Aleix5Aleix
Hány órát vagy az autóban? Miért vesztettetek 15Km/h-t? Köszönöm
FA: Sok órát vagyok a kocsiban, azt hiszem...Nem számoltam, de a tesztek, versenyek és a szimulátor, pár nap van egy évben, ahol éppen nem próbálunk ki valamit. Az autónknak kicsi a végsebessége, általában kevésbé hatékony az aerodinamikája, mint a riválisoké. Egyenlőre!
Sandra sanchez @alisandra27
Nagyszerű, hogy közvetlen kapcsolat van veled és tudjuk mit csinálsz és mire gondolsz szinte naponta. Kíváncsi vagyok mit csinálsz, mikor nincs verseny.
FA: Mint mindenki, teszem a következő feladatot, felkészülök a következő versenyre. Más mint hogy...Azt hiszem megletősen normális élet egy 30 éves fiúnak...
Fabio Bonomo @Fax3D
Mire gondolsz miközben a pályán vagy? Te csak összpontosítasz a pályára és az autóra vagy van visszatérő gondolatod? Köszönöm!!
FA: Ez attól függ, általában a következő kanyarra gondolok, hogy kicsit gyorsabb legyek, mint az utolsó körben ezen a ponton. De igaz, hogy néhány teszten, sokat gondolkozok azon, hogy mit fogok csinálni vagy máskor, hogy vízumot csináltatok a következő kiránduláshoz...Mi is teljesen normálisak vagyunk!
míticuchoni @miticuchoni
Hogy laksz jól, azzal amit ehetsz. hahaha Azt hittem többet eszel futam előtt, jól nézel ki.
FA: Mindig ugyanazt eszem. Ez ugyanaz a rutin minden vasárnap az évben. Zöldséges rizs, némi sonka és gyümölcs. Általában három órával a nagydíj előtt.
Gloria Tormo Batalle @GloriaTormo
Imádom úgy érezni közelebb vagy. Például: Mi jut eszedbe, ha a pilóta a boxba van és az időket figyeli?
FA: Minden pilóta ideje és rész ideje: összehasonlíthatod, megnézheted hol veszítesz és nyersz, hány tized választ el a pozíciótól, amire törekedsz...És közben a rádióban döntesz összhangban a mérnököddel a következő változtatásról.
ale92MilanoSpA @ale92MilanoSpA
Mi az a maximum sebesség, amit elértél a F1-ben?
FA: 372km/h Monzában.
yolanda @yolandaymg
Közelinek tűnsz, ami fontos Twitteren.Kíváncsi vagyok, van-e valamilyen kérdés, amit még nem tettek fel neked.
FA: Sok! Valójában néhány kérdés megválaszolása éppen most volt először, amire valaki késztetett.
Esteban Viso @estebano
Tetszik amit megjelentetsz. Különösen tetszik, hogy továbbra is ügyelsz arra, hogy a motivációd végtelen marad.
FA: Szóval ne aggódj! Köszönöm!
cristina martinez @littleboticaria
Mit szólsz hozzá, hogy ilyen hamar sok követőd lett?
FA: Meg vagyok lepve! Mikor felraktam az első üdvözlő videót, négy óra várakozási időnk volt az ausztráliai járatra. Éppen ott fogadtam a menedzseremmel és a fizikoterapeutámmal. Leginkább én voltam optimista, fogadtam, hogy 1000 követőm lesz mire megyünk.Hajnali négy órakkor szált fel a repülőnk, és...már 39000 volt! Határozottan meglepetés volt.
Agustin Rodriguez @agusnt1
Kíváncsi vagyok, mit érzel, a lámpák kialvása előtt. Sok szerencsét Nano.
FA: Egy összehangolt mozdulatsor van a fejemben. Kuplung, gáz, sebességváltó, KERS és nagyából elképzelem mi fog történni az első kanyarig. Nincs idő másra gondolni, mit ez...
MANUEL NAVAS FLORES @fortaleza79
Tudni akarok valamit ezekről a csodálatos kamion sofőrökről.Nem tudok semmit róluk.
FA: Ha úgy érted, hogy csapat kamion sofőrei, akkor ők kemény munkások.Körülbelül egy héttel a verseny előtt elmennek, hogy összeszereljék a motorhome-ot és előkészítsék a boxokat, mire a csapat többi része megérkezik. Ahogy mondtam, keményen dolgoznak!
Cristian García @Gallaeca
Kíváncsi vagyok nagyon sok mindenre...Mennyi a reakció időd egy ingerre?
FA: Például, tekintettel a lámpákra a startnál, a bajnokság második felétől mintegy 185 ezred volt. Edzésen sem kevesebb.
ISRAEL CASTAÑEDA @isra_kas
Megmondanád, hogy ütöd el az időt utazáskor?
FA: Könyvek, játékok, kártyák, fotók, barátok ...
Óscar Vieira @BarnaBilbao
Tudnál idézni anekdotákat a többi F1-es pilótáról?
FA: Az az igazság, hogy csapattársakkal kapcsolatos a legtöbb történet, mert sok időt töltünk együtt. De...a legtöbb személyesjellegű történet!
Cris Rial @ShianRobin
Milyen az, mikor minden nap más helyen vagy? Nem kell tudnod, hogy mész felfelé vagy lefelé, ugye? hehe
FA: Nos, megszoktam. Változások vannak a menetrendben, időjárásban, szokásokban...és mindenekfelett a szállodákban! Sok éjszakát töltök egy évben hotelekben, úgy ébredek, hogy tíz másodpercig emlékszek rá milyen volt!
mag @mag27786166
Ha ragaszkodsz hozzá...Mit tetováltatál a hátadra? Úgy néz ki, mint a treff ász hátulról, ha ha.
FA: Minden tetoválásnak mélyebb értelme van az egyén számára, különben értéktelen lenne. Nem tartom esztétikai kérdésnek, inkább valami olyan, ami segítségemre van. Minden testemre kerülő tetoválást nagyon átgondolok, a jelentőségét és a helyét is. Kielégítsem a kíváncsiságodat, talán egy nap csinálok róla egy képet és megmutatom. A jelentését, hagy tartsam meg magamnak, személyes jellegű. De mindig egy jelszó: egyfajta tisztelet a családtagjaim felé, azok felé akik még itt vannak, és azok felé is, akik már elmentek.
R. Castillo @wandossell
Mennyi tweeted van Fernando és mennyi a menedzerednek?
FA: Összes hozzászólás az enyém, jó vagy rossz. Biztos lehetsz benne, hogy nem engedem senkinek, hogy helyettem írjon.
Paul Todd @PaulTodd27
Melyik volt a legkielégítőbb előzésed a F1-ben? Hol lehet venni a te védjegyeddel ellátott lapos baseball sapkát?
FA: Előzés előrelépés...a start Barcelonában 2011-ben...Ez közel volt! Remélem lesz sapka.
Rubén Muñoz @rubenquattro
Szeretnék látni exkluzív képeket, amiket eddig nem láttam. Mit látsz az összeszerelt F2012-n? És a boxban?
FA: Megpróbálok valamivel többet mutatni a boxban.
gozatu.com @gozatucom
Mi a legtöbbször visszatérő álmod alvás közben?
FA: Általában kapcsolódik ahhoz, amit aznap csinálok.Ha lovagoltam, bicikliztem, ha focit néztem a tévében...
Juan J. @gsi3079
Igaz, hogy nem akart szerződtetni a #Renault 2006-ban? Pilótának vagy mérnöknek nehezebb bejutni a F1-be?
FA: Ez nem igaz. A McLarenre kellett a leghosszabb ideig várni, de most már mindegy. Nehezebb bejutni egy pilótának.
Jodie Phillips @Jode74
Melyik a kedvenc kártyatrükköd?
FA: Hmmm ...Láthatatlan a fedélzeten.
david vacas chicharr @drasmol
Kíváncsi vagyok, hogy a dolgok amiket itt küldtünk, tényleg ösztönöznek téged XD
FA: Olvastam mindet, amit tudtam. Persze, hogy motivál!
Eliseo Pérez Carmona @EliseopCarmona
Szeretném tudni Fer, hogy mely autók vannak a garázsodban, de azt hiszem túl nagy kérés! Köszönöm!!!
FA: Van néhány, de általában egy Alfa Romeo Giulettat és egy Maseratit használok.
Manuel Darkgray @ManuelDarkgray
Kíváncsiak vagyunk, hogy elolvasod-e. hahaha Azt hiszem abbahagyom. Sok szerencsét a következő hétvégén Alonso!
FA: Mindet elolvastam, amit tudtam...
Saját fordítás! |