Mrcius 27./ rlk, hogy ilyen sok mosolygs arcot ltok!
Kellemes volt visszatrni Maranellba a vasrnapi gyzelem utn.A repln jra vgiggondoltam a versenyt, s alig tudtam elhinni. Majd amikor megrkeztem, j volt minden ember arcn mosolyt ltni, s nagy rmmel tapasztaltam milyen ers a vgy mindenkiben, hogy a lehet legrvidebb idn bell tovbbfejlesszk az autt.
A verseny sorn csak az utols boxkills utn kezdtem el gondolkodni azon, hogy megszerezhetem a futamgyzelmet. A kztes abroncsokon megprbltam annyi elnyt szerezni, amennyi csak lehetsges, mert tudtam, hogy ha lehetsg addik a slick gumik hasznlatra, akkor minden megvltozhat. Ez utn a killst kveten lttam, hogy Prez nagyon gyors, s nagy nyomst helyezett rm, ugyanakkor azzal is tisztban voltam, hogy csak egy szraz v van, ami nem volt szlesebb kt mternl, gy nem lett volna knny dolga az elzsnl, mg ha a szlrnykomba kerl akkor sem, s remltem, hogy ki tudom vdekezni a verseny vgig.
Kicsit elkesert, hogy egyik bartom sem fogadott a sepangi gyzelmemre, s arra sem, hogy kt verseny utn vezetni fogom a bajnoksgot. Azt hiszem szp sszeget nyertek volna! De az igazi bartaim nagyon boldogok voltak a gyzelem utn, ettl fggetlenl senkinek - belertve a csapatot is - nincsenek semmifle illzii.
A bajnoksg nem gy indult, ahogy azt szerettk volna, s mg rengeteg a teendnk. De soha fel nem adni egy olyan elv a Ferrarinl, melyet mindig is csodltam, mg abban az idben is, amikor ellenk versenyeztem, s most is, hogy mr a csapat rsze vagyok. Semmi ktsg, a kvetkez kt versenyen is vdekeznnk kell. Ez az egyetlen dolog amit tehetnk mindaddig, amg nem vagyunk elg versenykpesek. Ha a krlmnyek normlisak, akkor meg kell prblnunk minl kevesebb pontot veszteni a legjobbakkal szemben. Remljk, meg tudjuk csinlni ugyanazt, amit Ausztrliban s Malajziban…
Pr napot Olaszorszgban tltk, mert t kell esnem nhny orvosi rutinvizsglaton. Ezeket venknt kt-hrom alkalommal megejtjk, hogy lssuk milyen formban vagyok, s, hogy minden szempontbl ellenrizzk a szervezetemet. Aztn hazautazom Spanyolorszgba a csaldomhoz, s nhny napot egytt tltk velk. Ilyen megterhel verseny utn, mint amilyen a sepangi is volt, szksg van egy kis pihensre, mg mieltt megkezdjk a felkszlst a knai s a bahreini futamra, amik megint csak hossz utazssal s ideltoldssal jrnak.
Hrom hete vagyok a twitteren, s azt kell mondjam, ez egy nagyon lvezetes dolog. Ez egy olyasvalami, amit mr egy ideje meg akartam tenni, s sajt magam hoztam ltre, s mkdtetni is n mkdtetem. Az elmlt hnapokban lttam, hogy sokat beszlnek rlam az interneten s a kzssgi oldalakon, gy gondoltam, jobb, ha magam is rogatok, nemde? Ez azt jelenti, hogy sajt szemszgembl tudom megmutatni magam, onnantl kezdve, hogy felkelek, egszen a versenyekre val utazsig megprblom visszaadni a valdi rzseimet. Nyilvn nem a technikai dolgokrl rok, hiszen a Formula-1-ben vannak bizonyos dolgok, amiket diszkrten kell kezelni, egyszeren csak lerom, mi trtnik a nagyvilgban velem, s az olyan srcokkal, akik hasonl munkt vgeznek, mint n. Nagyszer dolog, fleg a kvetimtl kapott zeneteket olvasni, amikben olykor tancsokat is kapok. Vlaszolni nem tudok, mert akkor az egsz napom rmenne, de mindet elolvasom, s megprblom javtani, s minl sznvonalasabb tenni a bejegyzseimet. Azt kell mondjam nagyon meglepett, hogy szinte azonnal rengeteg kvetm lett. Amikor az els videmat tettem fel, ppen Ausztrlia fel tartottunk, s Dohban vrakoztunk a repltren. Fogadtam a menedzseremmel, s az edzmmel Edoardval, hogy hny kvetm lesz mire megrkeznk. n azt mondtam, hogy 1000, Luis azt mondta 800, Edoardo pedig 600-ra tippelt. Nos ngy ra mlva, amikor megrkeztnk Melbourne-be, ez a szm 39.000 volt! s akkor ott van mg az a hatalmas lelkeseds: olyan sok zenetet kapok, s mind pozitv, ami valban nagy lkst jelent szmomra.
|