Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2018

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Monacói Nagydíj-Monte Carlo

Május 24-27.

Körök száma: 78

Csütörtök

1. Edzés 11:00-12:30
2. Edzés 15:00-16:30

Szombat

3. Edzés 12:00-13:00
Időmérő 15:00-16:00

Vasárnap

Futam 15:10-

WEC-Teszt

Június 3.

WEC

Le Mans 24h

Június 13-17.

Szerda

Edzés 16:00-20:00
  Időmérő 1 22:00-24:00

Csütörtök

Időmérő 2 19:00-21:00
Időmérő 3 22:00-24:00

Szombat

Futam 15:00-

 
VB pontok

F1

Pilóták:

1. Lewis Hamilton 95 pont
2. Sebastian Vettel 78 pont
3. Valtteri Bottas 58 pont
4. Kimi Raikkönen 48 pont
5. Daniel Ricciardo 47 pont
6. Max Verstappen 33 pont
7. Fernando Alonso 32 pont
8. Nico Hülkenberg 22 pont
9. Kevin Magnussen 19 pont
10. Carlos Sainz 19 pont

Csapatok:

1. Mercedes 153 pont
2. Ferrari 126 pont
3. Red Bull 80 pont
4. Renault 41 pont
5. McLaren Renault 40 pont

WEC

Pilóták

1. Fernando Alonso 26 pont
1. Kazuki Nakajima 26 pont
1. Sébastien Buemi 26 pont

2. Jose Maria Lopez 18 pont
2. Kamui Kobayashi 18 pont
2. Mike Conway 18 pont

3. André Lotterer 15 pont
3. Bruno Senna 15 pont
3. Neel Jani 15 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Július 13./ Még mindig élvezem!

Micsoda nagyszerű érzés, hiszen újra nyertünk! És én alaposan ki is élvezem ezt a sikert, most épp itthon, Oviedóban, miután nemrég hazajöttem. Amikor egy nagydíj véget ér, egyből elkapják az embert az érzelmek, de ilyenkor profinak és koncentráltnak kell maradni, mivel rengeteg kötelességünk van, mint például a sajtókonferenciák. De aztán másnap reggel, amikor felébred az ember az ágyában, már semmit sem kell magában tartania az öröméből, és az egy igazán különleges érzés. Azt kell, hogy mondjam, hogy én a legutóbbi győzelmem óta, eddig minden reggel ezzel az érzéssel ébredtem!

Túl sok időt nem töltöttem azzal, hogy a Brit Nagydíjon aratott győzelmem technikai okain gondolkozzam. Minden verseny egy külön történet, és mi túlságosan is jól tudjuk már, hogy mennyi minden változhat egyik versenyről a másikra. Amit biztosan állíthatok az az, hogy a hétvégén bevetettünk néhány komolyabb fejlesztést, amiknek köszönhetően könnyebb volt vezetni az autót, mint korábban, és főleg a gyors kanyarokban volt sokkal jobb a tapadásunk. Ez azt jelenti, hogy nőtt az autónk aerodinamikai leszorítóereje, márpedig ez volt az a terület, amiben a leginkább le voltunk maradva a riválisainkhoz képest. Ezzel szemben nem gondolom azt, hogy a motorvezérlésre és a befújt diffúzor használatára vonatkozó módosítások szerepet játszottak volna a hétvégi eredmény alakulásában. Mi a pályának specifikusan azon a részén voltunk gyorsabbak a többieknél, ahol gyakorlatilag nem is kell fékezni, ami azt jelenti, hogy nem a szabályváltozásoknak köszönhetjük ezt az eredményt, hanem annak, hogy jól megy a jelenlegi autónk.

Ez a győzelem nem fog változtatni a hozzáállásunkon a következő versenyekre. Reálisan kell néznünk a dolgokat, mert jelenleg 92 pont a hátrányunk a pontversenyben, és ez egy nagyon nagy különbség. Ezért továbbra is egyszerre csak egy versenyre fogunk koncentrálni, és megpróbálunk majd annyi győzelmet szerezni, amennyit csak lehetséges. Ez azt is fogja jelenteni, hogy néha kicsit több kockázatot kell majd vállalnunk, amiért esetenként talán komoly árat fizetünk majd, de akkor is be kell vállalnunk, mert nincs más választásunk. Természetes, hogy nem adjuk fel a harcot, de egyelőre nem szabad a bajnoki címre gondolnunk, és ahogy Montezemolo is elmondta a minap Maranellóban, továbbra is két lábbal a földön kell járnunk.

Vasárnap délelőtt hatalmas élményben volt részem, hiszen megtehettem néhány kört a 375 F1-gyel, azzal a modellel, ami meghozta a Ferrarinak az első F1-es nagydíjgyőzelmet még 1951-ben. Valenciában, a Ferrari-napokon (Ferrari Days) vezettem már egy nagyon hasonló autót, a 375 Indyt, de a jóból sosem sok! Nyilván egy kis időbe telik, amire az ember hozzászokik a maitól nagyon eltérő pedálelrendezéshez, hiszen ebben az autóban baloldalon volt a gáz-, és jobboldalon a fékpedál. Ezenfelül a motorerő és a gumik tapadása közti arány is épp az ellenkezője a mai versenyautókénak, úgyhogy kicsit meg kell változtatnom a vezetési stílusomat ahhoz, hogy gyorsan tudjak menni vele, de csodálatos élmény volt vezetni ezt az autót. Biztosan állíthatom, abban az időben, amikor ezekkel az autókkal versenyeztek, nemcsak hihetetlenül tehetségesnek kellett lenniük a pilótáknak, de egy kicsit őrültnek is!

Különleges hangulat uralkodott most vasárnap Silverstone-ban. Igaz, ott mindig sok a néző és aktívak is, de számunkra most valahogy még különlegesebbnek tűnt az egész, nem tudnám megmagyarázni, hogy miért – talán azért, mert nagyon szerettünk volna jól szerepelni ezen a fontos történelmi évfordulónkon. Amióta csak a Ferrarinál versenyzek, gyakran történtek ilyen véletlen egybeesések a győzelmeim és a csapat számára fontos pillanatok között. Például, ott volt az első versenyem tűzpiros overálban, amit rögtön megnyertem Bahreinben, vagy az első versenyem Monzában a Scuderia pilótájaként, ahol szintén első lettem. Most pedig itt van ez az újabb győzelem hatvan évvel Gonzalez első ferraris sikere után. Remélem, hogy a jövőben is még sok ilyen különleges pillanatot élhetünk át együtt a csapattal.

 

Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel,a legkedvezõbb áron és ingyenes konzultáció,a csillagjövõ oldalon. Katt!    *****    ~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND