Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Augusztus 25-27.

Körök száma: 44

Péntek

1. Szabadedzés 10:00-11:30
2. Szabadedzés 14:00-15:30

Szombat

3. Szabadedzés 11:00-12:00
Időmérő 14:00-15:00

Vasárnap

Futam 14:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 202 pont
2. L. Hamilton 188 pont
3. V. Bottas 169 pont
4. D. Ricciardo 117 pont
 5. K. Raikkönen 116 pont
6. M. Verstappen 67 pont
7. S. Pérez 56 pont
8. E. Ocon 45 pont
9. C. Sainz 35 pont
10. N. Hülkenberg 26 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 357 pont
2. Ferrari 318 pont
3. Red Bull 184 pont
4. Force India 101 pont
5. Williams 41 pont
9. McLaren Honda 11 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Július 13./ Még mindig élvezem!

Micsoda nagyszerű érzés, hiszen újra nyertünk! És én alaposan ki is élvezem ezt a sikert, most épp itthon, Oviedóban, miután nemrég hazajöttem. Amikor egy nagydíj véget ér, egyből elkapják az embert az érzelmek, de ilyenkor profinak és koncentráltnak kell maradni, mivel rengeteg kötelességünk van, mint például a sajtókonferenciák. De aztán másnap reggel, amikor felébred az ember az ágyában, már semmit sem kell magában tartania az öröméből, és az egy igazán különleges érzés. Azt kell, hogy mondjam, hogy én a legutóbbi győzelmem óta, eddig minden reggel ezzel az érzéssel ébredtem!

Túl sok időt nem töltöttem azzal, hogy a Brit Nagydíjon aratott győzelmem technikai okain gondolkozzam. Minden verseny egy külön történet, és mi túlságosan is jól tudjuk már, hogy mennyi minden változhat egyik versenyről a másikra. Amit biztosan állíthatok az az, hogy a hétvégén bevetettünk néhány komolyabb fejlesztést, amiknek köszönhetően könnyebb volt vezetni az autót, mint korábban, és főleg a gyors kanyarokban volt sokkal jobb a tapadásunk. Ez azt jelenti, hogy nőtt az autónk aerodinamikai leszorítóereje, márpedig ez volt az a terület, amiben a leginkább le voltunk maradva a riválisainkhoz képest. Ezzel szemben nem gondolom azt, hogy a motorvezérlésre és a befújt diffúzor használatára vonatkozó módosítások szerepet játszottak volna a hétvégi eredmény alakulásában. Mi a pályának specifikusan azon a részén voltunk gyorsabbak a többieknél, ahol gyakorlatilag nem is kell fékezni, ami azt jelenti, hogy nem a szabályváltozásoknak köszönhetjük ezt az eredményt, hanem annak, hogy jól megy a jelenlegi autónk.

Ez a győzelem nem fog változtatni a hozzáállásunkon a következő versenyekre. Reálisan kell néznünk a dolgokat, mert jelenleg 92 pont a hátrányunk a pontversenyben, és ez egy nagyon nagy különbség. Ezért továbbra is egyszerre csak egy versenyre fogunk koncentrálni, és megpróbálunk majd annyi győzelmet szerezni, amennyit csak lehetséges. Ez azt is fogja jelenteni, hogy néha kicsit több kockázatot kell majd vállalnunk, amiért esetenként talán komoly árat fizetünk majd, de akkor is be kell vállalnunk, mert nincs más választásunk. Természetes, hogy nem adjuk fel a harcot, de egyelőre nem szabad a bajnoki címre gondolnunk, és ahogy Montezemolo is elmondta a minap Maranellóban, továbbra is két lábbal a földön kell járnunk.

Vasárnap délelőtt hatalmas élményben volt részem, hiszen megtehettem néhány kört a 375 F1-gyel, azzal a modellel, ami meghozta a Ferrarinak az első F1-es nagydíjgyőzelmet még 1951-ben. Valenciában, a Ferrari-napokon (Ferrari Days) vezettem már egy nagyon hasonló autót, a 375 Indyt, de a jóból sosem sok! Nyilván egy kis időbe telik, amire az ember hozzászokik a maitól nagyon eltérő pedálelrendezéshez, hiszen ebben az autóban baloldalon volt a gáz-, és jobboldalon a fékpedál. Ezenfelül a motorerő és a gumik tapadása közti arány is épp az ellenkezője a mai versenyautókénak, úgyhogy kicsit meg kell változtatnom a vezetési stílusomat ahhoz, hogy gyorsan tudjak menni vele, de csodálatos élmény volt vezetni ezt az autót. Biztosan állíthatom, abban az időben, amikor ezekkel az autókkal versenyeztek, nemcsak hihetetlenül tehetségesnek kellett lenniük a pilótáknak, de egy kicsit őrültnek is!

Különleges hangulat uralkodott most vasárnap Silverstone-ban. Igaz, ott mindig sok a néző és aktívak is, de számunkra most valahogy még különlegesebbnek tűnt az egész, nem tudnám megmagyarázni, hogy miért – talán azért, mert nagyon szerettünk volna jól szerepelni ezen a fontos történelmi évfordulónkon. Amióta csak a Ferrarinál versenyzek, gyakran történtek ilyen véletlen egybeesések a győzelmeim és a csapat számára fontos pillanatok között. Például, ott volt az első versenyem tűzpiros overálban, amit rögtön megnyertem Bahreinben, vagy az első versenyem Monzában a Scuderia pilótájaként, ahol szintén első lettem. Most pedig itt van ez az újabb győzelem hatvan évvel Gonzalez első ferraris sikere után. Remélem, hogy a jövőben is még sok ilyen különleges pillanatot élhetünk át együtt a csapattal.

 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.