Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Augusztus 25-27.

Körök száma: 44

Péntek

1. Szabadedzés 10:00-11:30
2. Szabadedzés 14:00-15:30

Szombat

3. Szabadedzés 11:00-12:00
Időmérő 14:00-15:00

Vasárnap

Futam 14:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 202 pont
2. L. Hamilton 188 pont
3. V. Bottas 169 pont
4. D. Ricciardo 117 pont
 5. K. Raikkönen 116 pont
6. M. Verstappen 67 pont
7. S. Pérez 56 pont
8. E. Ocon 45 pont
9. C. Sainz 35 pont
10. N. Hülkenberg 26 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 357 pont
2. Ferrari 318 pont
3. Red Bull 184 pont
4. Force India 101 pont
5. Williams 41 pont
9. McLaren Honda 11 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Kanadai Nagydíj
Button megtörte Vettelt, és megnyerte a négyórás maratont

Az utolsó körig vezette a Kanadai Nagydíjat Sebastian Vettel, ám Jenson Button nyomása alatt elkövetett egy apró hibát, amit kihasználva a McLaren pilótája győzött. Buttont a versenyfelügyelők még megbüntethetik. A futam az óriási eső miatt két órán át szünetelt. Webber harmadik lett, Alonso és Hamilton is kiesett, Schumacher nagyszerű versenyt futott.

Az időjósok előrejelzése bevált, Montrealban a Forma-1-es futam rajtja előtt esett az eső, és a magyar idő szerint 19 órás rajtra vizes aszfalton, biztonsági okok miatt a safety car mögött került sor. A biztonsági autó azonban nem engedte el a mezőnyt, az első négy körben Bernd Mayländer Mercedes mögött haladtak a pilóták.

A repülőrajt gördülékenyen lezajlott, és bár Fernando Alonso tapadt Sebastian Vettelre, és többször is előzni próbált, a listavezető megőrizte első helyét. Mögöttük Mark Webber és Lewis Hamilton autója összeakadt a kettes kanyarban, a Red Bull ausztrálja megpördült, és visszaesett a 14. helyre, Hamilton kisebb veszteséggel megúszta. 

Hamilton megkezdte a felzárkózást, de Schumacher kitessékelte a pályáról, így visszaesett csapattársa, Jenson Button mögé, akit hamar utolért, és a célegyenesben megpróbálta megelőzni. Button balra, a betonfal felé húzott, és valamiért Hamilton is ott akart elmenni kollégája mellett, ott viszont nem volt elég hely, és a két McLaren összeért, ráadásul Hamilton autójának bal hátsó felfüggesztése is tönkrement, így neki itt véget ért a verseny (a versenyfelügyelők a futam után hirdetnek ítéletet az ügyben). 

Mivel a McLaren bajnoka még visszahajtott a pályára (bizonyára nem tudta felmérni, hogy mennyire sérült meg az autója), ezért a safety car újra szerepet kapott a 8. körben. Így ugrott Vettel előnye is, de a 13. körben az új rajt után ezt újra elkezdte felépítgetni. 

Button a koccanás után a bokszba hajtott, ahol kiderült, hogy autója nem sérült meg jobban, így ő folytathatta. A McLaren versenyzője a biztonsági autó mögött túl gyorsan hajtott, így egy bokszutca-áthajtásos büntetés is várt rá. Ezt letöltötte, majd a helyenként egyre inkább felszáradó pályán az intermediate (köztes esőgumi) gumikkal könnyedén nyert több pozíciót is az esőgumit használó társaival szemben. 

Kanadában azonban ritkán van sima verseny, és már ekkor egyértelmű volt, hogy az idei sem lesz az. Az eső ugyanis újra elkezdett szakadni (Button példáját követve ekkor már többen, például Alonso és Schumacher is intermediate-re váltott), olyannyira, hogy a 20. körben be is küldték a biztonsági autót. Ezt kihasználva Vettel, Massa, Webber és Alonso is új szett esőgumit vett fel a bokszban, Kobajasi, Heidfeld, Petrov és di Resta ugyanakkor nem váltott gumit, így az élmezőny alaposan összekuszálódott. A biztonsági autó mögött a 24. körben ez volt a sorrend a top10-ben: Vettel, Kobajasi, Massa, Heidfeld, Petrov, di Resta, Webber, Alonso, De la Rosa és Button. 

Az eső nem csillapodott, és a pilóták folyamatosan arra panaszkodtak, hogy a pálya egyes pontjain áll a víz, és a látási viszonyok is nagyon rosszak, érett tehát a verseny ideiglenes leállítása, amire a 25. körben sor is került. 

A 70 körös futam megszakításával azoknak kedvezett, akik nem cseréltek gumit a biztonsági autó mögött (Vettel és Massa persze nem panaszkodhat, hiszen az első és a harmadik helyre álltak vissza), közülük is a második helyen álló Kobajasi volt az eset legnagyobb nyertese. 

Magyar idő szerint 21:50-kor, közel kétórás szünet után a 26. körrel végre folytatódhatott a verseny - már ha a biztonsági autó mögötti körözgetést lehet annak nevezni. Más választás azonban nem volt, hiszen a pilóták így legalább felmérhették a pálya állapotát. Az autók nagy vízfüggönyt húztak maguk mögött, ez nagyon rontja a látási viszonyokat. 

Kilenc kör megtétele után azonban a biztonsági autó visszaállt a bokszba, és újra elrajtolt a mezőny, ma már harmadszor. 

A 34. körben, még a biztonsági autó mögül Jerome D’Ambrosio kiállt intermediate gumikért, de mint később kiderült, ez túl korai volt, bokszutca-áthajtásos büntetést kapott. 

A következő két körben a teljes mezőny intermediate gumikra váltott, kivéve az élen autózó Vettelt. A kerékcserékkel a mezőny ismét összekuszálódott, majd tovább bonyolította a helyzetet, hogy a biztonsági autót a 37. körben ismét a pályára vezényelték. Történt ugyanis, hogy Alonso és a mai ügyeletes akcióhős, Button összeakadt, és a megpördülő Ferrari a rázókövön fennakadva a pálya mellett maradt. Ezt az esetet szintén a futam után tárgyalják majd a versenyfelügyelők. Button egyébként bal első defektet kapott, így ismét a bokszba kellett mennie. 

A 40. körtől ismét Vettel állt az élen - végre nem a biztonsági autó -, és azonnal meg is lógott üldözői elől. Kobajasi nyakára megérkezett Massa, kettejük közt komoly csata kezdett kibontakozni a második helyért. A hátul haladó Massa immáron használhatta az állítható hátsó szárnyat is, mivel az utolsó 24 körre ezt is engedélyezték a mezőnynek (esőben, vizes pályán nem használhatják). 

Kiváló tempót futott a negyedik helyen autózó Michael Schumacher is, a Mercedes hétszeres világbajnoka remek előzésekkel kapaszkodott egyre feljebb. A rutinos német az egymással csatázó Kobajasit és Massát egyszerre előzte meg és már második volt. 

Az 51. kör végén elsőként az élmezőnyből Webber slick gumikra váltott, majd Schumacher, újabb egy körrel később pedig Vettel is cserélt. A cserék után Kobajasi az ötödik helyre esett vissza, és ez komoly hatással volt a folytatásra. Az őt támadó Heidfeld a 2-es kanyarban nekikoccant hátulról (a japán egy pillanatra mintha megtorpant volna) és letört a Lotus Renault első szárnya, ami az autó alá szorult. Heidfeld kicsúszott, de mivel törmelékek maradtak a pályán, az 57. körben ismét behajtott a biztonsági autó. Az egyik pályabíró a takarítás során elesett a pályán, és Kobajasinak erőteljesen lassítania kellett, hogy ne üsse el. 

A 60. kört már ismét Vettel vezette fel, Schumacher megtámadta ugyan, de ő sem tudta megelőzni. Sőt, a Mercedes pilótája innentől kezdve kénytelen volt hátrafelé figyelni: egyrészt mert Vettel eltűnt előle, hátulról pedig utolérte őt Webber és Button is. Webber meg is próbálkozott az előzéssel, de a célegyenes előtti sikánt nem tudta bevenni, így kénytelen volt visszaengedni maga elé a Mercedest. Az ausztrál a következő körben is elrontotta a sikánt, ezt kihasználva Button megelőzte, aki a 65. körben Schumacher mellett is könnyedén elment. 

A mezőny leggyorsabb tagja az utolsó körökben egyértelműen Button volt, és egyre közelebb került Vettelhez is. Button tempója dicséretes, de nem lehet tudni, hogy a versenyfelügyelők szabnak-e ki rá újabb büntetést, ugyebár két ügye is elbírálásra vár. 

Vettel az utolsó körben hibázott, leszaladt a pályáról, így Button könnyedén megelőzhette és megszerezte idei első győzelmét. Vettel másodikként ért célba, és csak az apró hiba miatt lehet csalódott, hiszen ezzel a 18 ponttal tovább növelte összetettbeli előnyét. A harmadik helyet a Schumachert végül megelőző Webber szerezte meg. 

Schumacher így leszorult a dobogóról, de nincs oka szomorkodni, hiszen a körülményeket kihasználva így is a várakozáson felül szerepelt - persze nyilvánvalóan szívesen pezsgőzött volna, visszatérése óta először volt ehhez nagyon közel. 

Vitalij Petrov értékes pontokat szerzett ötödikként célba érve. A verseny nagy részében sokkal jobban álló Massa és Kobajasi a hatodik és a hetedik helyeken osztozott, Massa egy alkalommal a falnak is nekicsapta Ferrarija orrát. 

A Toro Rosso is profitált a kaotikus körülményekből, Jaime Alguersuari és Sébastien Buemi is pontot szerzett, közrefogva a williamses Rubens Barrichellót.

A 2011-es Kanadai Nagydíj, végeredménye:

  Pilóta Csapat Hátrány Pontok
1 Jenson Button McLaren-Mercedes 4:04:39.537 25
2 Sebastian Vettel Red Bull Racing +0:02.709 18
3 Mark Webber Red Bull Racing +0:13.828 15
4 Michael Schumacher Mercedes GP +0:14.219 12
5 Vitalij Petrov Lotus Renault +0:20.395 10
6 Felipe Massa Ferrari +0:33.225 8
7 Kobajasi Kamui Sauber +0:33.270 6
8 Jaime Alguersuari Toro Rosso +0:35.964 4
9 Rubens Barrichello Williams +0:45.117 2
10 Sébastien Buemi Toro Rosso +0:47.056 1
11 Nico Rosberg Mercedes GP +0:50.454
12 Pedro de la Rosa Nincs +1:03.607
13 Vitantonio Liuzzi Hispania Racing + 1 kör
14 Narain Karthikeyan Hispania Racing + 1 kör
15 Jerome D'Ambrosio Virgin + 1 kör
16 Timo Glock Virgin + 1 kör
17 Jarno Trulli Team Lotus + 1 kör
18 Paul di Resta Force India + 3 kör
  Leggyorsabb kör: 1:16.956 (Jenson Button)
  Kiesők
19 Pastor Maldonado Williams 62. kör
20 Nick Heidfeld Lotus Renault 57. kör
21 Adrian Sutil Force India 50. kör
22 Fernando Alonso Ferrari 37. kör
23 Heikki Kovalainen Team Lotus 36. kör
24 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 8. kör
 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.