Mjus 30./ Vgskig prblom
Ma reggel rkeztem Maranellba, s rszt vettem nhny PR esemnyen. Aztn lehetsgem volt tallkozni a Ferrari Versenyzi Akadmijnak kt fiatal versenyzjvel, Raffaele Marciellval s Brandon Maisanval, akik egy Formula-3-as teszten vettek rszt Fioranban. Aztn Parma fel vettem az irnyt, ahol ma este jtszok a „Partita del Couore” (a szv jtka) hrom krbl ll labdarug tornjn veszek rszt, hogy pnzt gyjtsnk a Telethon alaptvnynak.
Tbb mint 24 ra telt el a Monaci Nagydj leintse ta, amivel kapcsolatban nem vltozott a vlemnyem. Tegnap j eslynk volt arra, hogy megszerezzk az els futamgyzelmnket a szezonban, de a Petrovval s Alguersuarival trtnt balesetet kvet piros zszl elvette tlnk annak a lehetsgt, hogy a verseny vgig prblkozzunk. A verseny msodik felben, a kerkcsere utn, megprbltam sprolni a gumikkal azrt, hogy megvjam ket az utols krkre, s azt remltem, hogy kpes leszek a legtbbet kihozni bellk, ha Sebatiannak nehzsgei tmadnak a gumijaival, mivel rengeteg krt tett meg velk. Sajnos, ez a terv elszllt, de ezt el kell fogadni, mert tudjuk, hogy az olyan esetek, mint amiket tegnap lttunk Monacban, elg gyakran megtrtnnek.
Kzvetlenl a verseny utn azt mondtam, hogy a vilgbajnoki cm megszerzse egyre nehezebb, nem pedig azt, hogy lehetetlen. Persze, ha Vettel vgl megnyer egy olyan versenyt, amelyiken gy reztk, hogy eslynk volt a gyzelemre, akkor kicsit csaldottak lehetnk, de ez nem jelenti azt, hogy nem fogjuk kemnyen folytatni a munkt a plyn s a gyrban az aut fejlesztsben. Nyilvnval, hogy a klnbsg a bajnoksgban egyre csak n: szmolgathatunk, de sem n, sem a csapat nem dobja be a trlkzt. Mr ma beszltem a mrnkkkel az j alkatrszekrl, amelyeket Montrealba visznk, de Silverstone-ra kell nagyot elre lpnnk, amikor majd visszatrnk egy olyan plyra, amely sok aerodinamikai leszortert kvetel. Ott megltjuk majd, hogy a szezonunk hogyan alakul. Egszen addig akarunk, s hinnnk is kell magunkban.
rmmel hallom, hogy Sergio Prez mr ma dlutn elhagyhatta a monaci krhzat. Egy igazn szrny balesete volt, s az a tny, hogy srtetlenl jtt ki ebbl a szitucibl, vilgosan jelzi a formula-1-es autk biztonsgban elrt eredmnyeket. A veszlyt soha nem lehet megszntetni teljesen, de jelentsen cskkenthet a versenyzk s azok szmra, akik a plya mellett dolgoznak.
|