Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Azeri Nagydíj-Baku

Június 23-25.

Körök száma: 51

Péntek

1. Szabadedzés 11:00-12:30
2. Szabadedzés 15:00-16:30

Szombat

3. Szabadedzés 12:00-13:00
Időmérő 15:00-16:00

Vasárnap

Futam 15:00

Tesztek-2017.

Hungaroring

Augusztus 1-2.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 141 pont
2. L. Hamilton 129 pont
3. V. Bottas 93 pont
4. K. Raikkönen 73 pont
 5. D. Ricciardo 67 pont
6. M. Verstappen 45 pont
7. S. Pérez 44 pont
8. E. Ocon 27 pont
9. C. Sainz 25 pont
10. F. Massa 20 pont

Csapatok:

1. Mercedes 222 pont
2. Ferrari 214 pont
3. Red Bull 112 pont
4. Force India 71 pont
5. Toro Rosso 29 pont
10. McLaren Honda 0 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Autóbemutató-Ferrari F150
Célkeresztben a Ferrari F150

Ahogyan azt már az elmúlt években is megszokhattuk, idén is a Ferrari alakulata volt az első, mely lerántotta a leplet vadonatúj, 2011-ben használatos versenygépéről…

Kezdhetnénk akár így is a következő kis összeállítást, de alighanem nagyot hazudnánk, a pénteken bemutatott F150-es ugyanis minden, csak nem az a konstrukció, mellyel a Scuderia pályára gurul a szezon első versenyén, Bahreinben.

Körbejárva a nagy csinnadrattával bemutatott versenygépet rögvest megállapíthatjuk, a Ferrari tartotta magát a korábbi években jól kiismert filozófiájához, tehát az innovációt mellőzve, egy, már megkezdett irányvonalat folytatva próbálja kihozni a legtöbbet éppen aktuális gyermekéből.

A pénteki bemutatón a Ferrari gyakorlatilag a leleplezés első mozdulataival lebukott a közönség, de legalábbis a Forma-1 technikai szabályzatához valamelyest konyítók tábora előtt: az F150-es versenygépen ugyanis a tavalyi évben használt első vezetőszárny kapott helyet, beleértve a terelőlapok mozgatását elősegítő mechanizmussal – ami ugye az idei évtől kezdve nem megengedett a királykategóriában.

A Ferrari persze nem árult zsákbamacskát: már jó előre kijelentették, hogy a január végén prezentálásra kerülő versenyautó gyakorlatilag a legkisebb mértékben sem hasonlít majd ahhoz, amit az évadnyitó Bahreini Nagydíjon használ a csapat.

A fent említett első szárnnyal a téli tesztek során nyilván találkozunk majd, a csapatok elsődleges feladatai közt ugyanis elsősorban a Pirelli abroncsainak feltérképezése, valamint az autók bejáratása szerepel majd Valenciában.

Az autó egészét tekintve talán a legszembetűnőbb változás, hogy a maranellói gárda elsősorban az autó alatt elhaladó légáramlatok elősegítése céljából magasabbra emelte az orrkúpot, ugyanakkor – noha konzervatívabb formában – de megtartotta a Red Bull Racing által 2009-ben bevezetett ún. V-formát.

Szakértők szerint ez a megoldás azonban közel sem lesz olyan hatékony az idei évben, mint tavaly. Miután a szabályok értelmében a cockpit magasságát maximum 550 mm-ben lehet megszabni, a csapatok az elmúlt év során is előszeretettel alkalmazták azt a megoldást, hogy a kellő hatékonyság érdekében megemelték az autó elejét. Idéntől azonban erre a területre is megszorítások vonatkoznak, az autó első részének magassága ugyanis nem haladhatja meg a 670 mm-t.

A csapat technikai igazgatója, Aldo Costa a bemutatón elmondta, alapvetően két nagy lépésben tervezték az autó evolúcióját: „Az egyik, hogy a téli tesztek során az autó mechanikai részét fejlesztjük, tehát az autó struktúrája, a karosszéria, a váltó és a felfüggesztés az első pár versenyen ugyanaz marad.”

„Az aerodinamika viszont egyszerűsített és átmeneti lesz az első teszteken, az első igazi fejlesztés az első versenyre várható.”

Ami az autó oldalszekrényét illeti: a Ferrari ezen a területen is az evolúció elvét alkalmazta, idén azonban visszatér a kinetikus-energiavisszanyerő rendszer (KERS) a Forma-1-be, melynek akkumulátorai közvetlenül az üzemanyagtartály alatt kaptak helyet. A hibrid rendszer súlya azonban továbbra is meglehetősen nagynak mondható, így a megfelelő elhelyezés kulcsfontosságú az autó egyensúlyának szempontjából.

Míg a környezetbarát technológia visszatér, a dupla diffúzor, valamint a McLaren remekbe szabott találmánya, az F-csatorna betiltásra kerül 2011-ben: emiatt tehát az F150-es versenygép hátulja is komolyabb módosításokon esik át. Utóbbi eltűnésével a csapatok többsége várhatóan búcsút int a cápauszonyszerű motorborításnak, melynek használatát egyébként komoly szabályok korlátozzák, hiszen nem lehet a hátsó szárnyhoz kapcsolódó karosszériaelemet elhelyezni az autó referenciasíkja felett 730 milliméterrel.

A Ferrari új autójának motorborítása éppen emiatt nagyban eltér a tavalyitól, és középen a mérnökök egy nyitott megoldást alkalmaztak, hogy elősegítsék a hűtést.

Az autó kipufogórendszerének kivezetéseit egyébként a bemutatón gondosan letakarták, a csapat által közzétett stúdióképeken azonban jól látszik a Red Bull által kifejlesztett technológia, miszerint a kipufogógázt az autó diffúzorára terelik a nagyobb hatékonyság érdekében.

Szakértők szerint a Ferrari titkos fegyvere a felfüggesztésben keresendő, a maranellóiak ugyanis a pletykák szerint már a tavalyi évben is egy összekapcsolt első –és hátsó felfüggesztéssel gurultak pályára, mely amellett, hogy tökéletesen megfelel a szabályoknak, jótékony hatással van az autó aerodinamikai tapadására.

Ezzel a megoldással egyébként korábban a Williams és a Toyota csapatai is próbálkoztak – sikertelenül.

Ha már a felfüggesztésnél tartunk, a Ferrari – a szakma nagy meglepetésére – nem másolta le a Red Bull által már a 2009-es szezon óta használt un. pull-rod felfüggesztés geometriát, hanem maradt az un. push-rodnál, jóllehet a dupla diffúzor eltűnésével ez nem indokolt.

Emlékezzünk csak vissza, hogy a Red Bull ezzel az elrendezéssel úgy tudott partiban lenni a már dupla diffúzort használó csapatokkal (Brawn GP, Williams, Toyota), hogy a szimpla duiffúzort használta az első versenyeken 2009-ben.

Az egyik, ha nem a legkomolyabb változás az idei évben, hogy a versenyzőknek lehetőségük lesz verseny közben állítani a hátsó szárny meredekségén az előzések elősegítése céljából, amennyiben kevesebb, mint 1 másodperces hátránnyal autóznak az előttük lévő mögött a pálya egy előre meghatározott pontján. Akárcsak tavaly, az első szárny esetében, ezt a technológiát is kormányról vezérelve, elektronikusan tudják aktiválni a pilóták.

A Ferrari leginkább talán az új gumiszállító érkezését szenvedheti meg: az olasz csapat ugyanis rendkívül gyümölcsöző, eredményes partnerkapcsolatot alakított ki az elmúlt bő egy évtized során a Bridgestone-nal, így a felkészülés során komoly munka vár majd rájuk.

A Ferrari jövő héten, Valenciában rögvest meg is kezdi az új autó tesztelését, és mint azt Stefano Domenicalitól megtudtuk, rendkívüli ütemben folynak a munkálatok a csapat gyárában, így szinte biztosra vehető, hogy az olasz istálló számos új dolgot mutat majd meg a versenypályán.

Ami bizonyos: a Maranellóban leleplezett F150-est inkább nevezhetnénk egy átmeneti, hibrid autónak, mint a csapat vadonatúj versenygépének. A csapat ugyanis még nem fedte fel lapjait, a komoly fejlesztések, esetleges innovatív megoldások februárban, vagy a bahreini idénynyitón mutatkoznak meg a tűzpiros autókon.

/ KATT  a többi képért a galériába/

 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...