Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Augusztus 25-27.

Körök száma: 44

Péntek

1. Szabadedzés 10:00-11:30
2. Szabadedzés 14:00-15:30

Szombat

3. Szabadedzés 11:00-12:00
Időmérő 14:00-15:00

Vasárnap

Futam 14:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 202 pont
2. L. Hamilton 188 pont
3. V. Bottas 169 pont
4. D. Ricciardo 117 pont
 5. K. Raikkönen 116 pont
6. M. Verstappen 67 pont
7. S. Pérez 56 pont
8. E. Ocon 45 pont
9. C. Sainz 35 pont
10. N. Hülkenberg 26 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 357 pont
2. Ferrari 318 pont
3. Red Bull 184 pont
4. Force India 101 pont
5. Williams 41 pont
9. McLaren Honda 11 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Autóbemutató-Ferrari F150
Célkeresztben a Ferrari F150

Ahogyan azt már az elmúlt években is megszokhattuk, idén is a Ferrari alakulata volt az első, mely lerántotta a leplet vadonatúj, 2011-ben használatos versenygépéről…

Kezdhetnénk akár így is a következő kis összeállítást, de alighanem nagyot hazudnánk, a pénteken bemutatott F150-es ugyanis minden, csak nem az a konstrukció, mellyel a Scuderia pályára gurul a szezon első versenyén, Bahreinben.

Körbejárva a nagy csinnadrattával bemutatott versenygépet rögvest megállapíthatjuk, a Ferrari tartotta magát a korábbi években jól kiismert filozófiájához, tehát az innovációt mellőzve, egy, már megkezdett irányvonalat folytatva próbálja kihozni a legtöbbet éppen aktuális gyermekéből.

A pénteki bemutatón a Ferrari gyakorlatilag a leleplezés első mozdulataival lebukott a közönség, de legalábbis a Forma-1 technikai szabályzatához valamelyest konyítók tábora előtt: az F150-es versenygépen ugyanis a tavalyi évben használt első vezetőszárny kapott helyet, beleértve a terelőlapok mozgatását elősegítő mechanizmussal – ami ugye az idei évtől kezdve nem megengedett a királykategóriában.

A Ferrari persze nem árult zsákbamacskát: már jó előre kijelentették, hogy a január végén prezentálásra kerülő versenyautó gyakorlatilag a legkisebb mértékben sem hasonlít majd ahhoz, amit az évadnyitó Bahreini Nagydíjon használ a csapat.

A fent említett első szárnnyal a téli tesztek során nyilván találkozunk majd, a csapatok elsődleges feladatai közt ugyanis elsősorban a Pirelli abroncsainak feltérképezése, valamint az autók bejáratása szerepel majd Valenciában.

Az autó egészét tekintve talán a legszembetűnőbb változás, hogy a maranellói gárda elsősorban az autó alatt elhaladó légáramlatok elősegítése céljából magasabbra emelte az orrkúpot, ugyanakkor – noha konzervatívabb formában – de megtartotta a Red Bull Racing által 2009-ben bevezetett ún. V-formát.

Szakértők szerint ez a megoldás azonban közel sem lesz olyan hatékony az idei évben, mint tavaly. Miután a szabályok értelmében a cockpit magasságát maximum 550 mm-ben lehet megszabni, a csapatok az elmúlt év során is előszeretettel alkalmazták azt a megoldást, hogy a kellő hatékonyság érdekében megemelték az autó elejét. Idéntől azonban erre a területre is megszorítások vonatkoznak, az autó első részének magassága ugyanis nem haladhatja meg a 670 mm-t.

A csapat technikai igazgatója, Aldo Costa a bemutatón elmondta, alapvetően két nagy lépésben tervezték az autó evolúcióját: „Az egyik, hogy a téli tesztek során az autó mechanikai részét fejlesztjük, tehát az autó struktúrája, a karosszéria, a váltó és a felfüggesztés az első pár versenyen ugyanaz marad.”

„Az aerodinamika viszont egyszerűsített és átmeneti lesz az első teszteken, az első igazi fejlesztés az első versenyre várható.”

Ami az autó oldalszekrényét illeti: a Ferrari ezen a területen is az evolúció elvét alkalmazta, idén azonban visszatér a kinetikus-energiavisszanyerő rendszer (KERS) a Forma-1-be, melynek akkumulátorai közvetlenül az üzemanyagtartály alatt kaptak helyet. A hibrid rendszer súlya azonban továbbra is meglehetősen nagynak mondható, így a megfelelő elhelyezés kulcsfontosságú az autó egyensúlyának szempontjából.

Míg a környezetbarát technológia visszatér, a dupla diffúzor, valamint a McLaren remekbe szabott találmánya, az F-csatorna betiltásra kerül 2011-ben: emiatt tehát az F150-es versenygép hátulja is komolyabb módosításokon esik át. Utóbbi eltűnésével a csapatok többsége várhatóan búcsút int a cápauszonyszerű motorborításnak, melynek használatát egyébként komoly szabályok korlátozzák, hiszen nem lehet a hátsó szárnyhoz kapcsolódó karosszériaelemet elhelyezni az autó referenciasíkja felett 730 milliméterrel.

A Ferrari új autójának motorborítása éppen emiatt nagyban eltér a tavalyitól, és középen a mérnökök egy nyitott megoldást alkalmaztak, hogy elősegítsék a hűtést.

Az autó kipufogórendszerének kivezetéseit egyébként a bemutatón gondosan letakarták, a csapat által közzétett stúdióképeken azonban jól látszik a Red Bull által kifejlesztett technológia, miszerint a kipufogógázt az autó diffúzorára terelik a nagyobb hatékonyság érdekében.

Szakértők szerint a Ferrari titkos fegyvere a felfüggesztésben keresendő, a maranellóiak ugyanis a pletykák szerint már a tavalyi évben is egy összekapcsolt első –és hátsó felfüggesztéssel gurultak pályára, mely amellett, hogy tökéletesen megfelel a szabályoknak, jótékony hatással van az autó aerodinamikai tapadására.

Ezzel a megoldással egyébként korábban a Williams és a Toyota csapatai is próbálkoztak – sikertelenül.

Ha már a felfüggesztésnél tartunk, a Ferrari – a szakma nagy meglepetésére – nem másolta le a Red Bull által már a 2009-es szezon óta használt un. pull-rod felfüggesztés geometriát, hanem maradt az un. push-rodnál, jóllehet a dupla diffúzor eltűnésével ez nem indokolt.

Emlékezzünk csak vissza, hogy a Red Bull ezzel az elrendezéssel úgy tudott partiban lenni a már dupla diffúzort használó csapatokkal (Brawn GP, Williams, Toyota), hogy a szimpla duiffúzort használta az első versenyeken 2009-ben.

Az egyik, ha nem a legkomolyabb változás az idei évben, hogy a versenyzőknek lehetőségük lesz verseny közben állítani a hátsó szárny meredekségén az előzések elősegítése céljából, amennyiben kevesebb, mint 1 másodperces hátránnyal autóznak az előttük lévő mögött a pálya egy előre meghatározott pontján. Akárcsak tavaly, az első szárny esetében, ezt a technológiát is kormányról vezérelve, elektronikusan tudják aktiválni a pilóták.

A Ferrari leginkább talán az új gumiszállító érkezését szenvedheti meg: az olasz csapat ugyanis rendkívül gyümölcsöző, eredményes partnerkapcsolatot alakított ki az elmúlt bő egy évtized során a Bridgestone-nal, így a felkészülés során komoly munka vár majd rájuk.

A Ferrari jövő héten, Valenciában rögvest meg is kezdi az új autó tesztelését, és mint azt Stefano Domenicalitól megtudtuk, rendkívüli ütemben folynak a munkálatok a csapat gyárában, így szinte biztosra vehető, hogy az olasz istálló számos új dolgot mutat majd meg a versenypályán.

Ami bizonyos: a Maranellóban leleplezett F150-est inkább nevezhetnénk egy átmeneti, hibrid autónak, mint a csapat vadonatúj versenygépének. A csapat ugyanis még nem fedte fel lapjait, a komoly fejlesztések, esetleges innovatív megoldások februárban, vagy a bahreini idénynyitón mutatkoznak meg a tűzpiros autókon.

/ KATT  a többi képért a galériába/

 

Egy blog rólam, velem, mert szeretek ide írni. Ðzsí. *** Augusztus 25-én PlayDay, azaz játéknap sok-sok nyereménnyel! :)    *****    Tudod hol van és mit jelent a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont? A Chiron? A Lilith? Én megmondom.Látogass meg!    *****    Gyere és nézd meg a lovas és állatos blogom.Különbözõ érdekes történetekkel és sok friss blogbejegyzéssel.Jó nézelõdést!    *****    Ünnepi minijáték vár rád! Kattanj rá, küldd be a megoldást, és NYERJ! =)    *****    Az ASZTRO-suli mindenkit Szeretettel vár. Tanuld meg az asztrológiát a saját horoszkópod elemzésével -TELJESEN INGYEN!    *****    A csillagjövõ asztrológia portálon akció! Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Párkapcsolati elemzés 2000 Ft. katt!    *****    Szereted a humort, jó zenéket? Szeretnél ilyen mûsorban részt venni? Keress oldalamon!    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE