Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2018

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Monacói Nagydíj-Monte Carlo

Május 24-27.

Körök száma: 78

Csütörtök

1. Edzés 11:00-12:30
2. Edzés 15:00-16:30

Szombat

3. Edzés 12:00-13:00
Időmérő 15:00-16:00

Vasárnap

Futam 15:10-

WEC-Teszt

Június 3.

WEC

Le Mans 24h

Június 13-17.

Szerda

Edzés 16:00-20:00
  Időmérő 1 22:00-24:00

Csütörtök

Időmérő 2 19:00-21:00
Időmérő 3 22:00-24:00

Szombat

Futam 15:00-

 
VB pontok

F1

Pilóták:

1. Lewis Hamilton 95 pont
2. Sebastian Vettel 78 pont
3. Valtteri Bottas 58 pont
4. Kimi Raikkönen 48 pont
5. Daniel Ricciardo 47 pont
6. Max Verstappen 33 pont
7. Fernando Alonso 32 pont
8. Nico Hülkenberg 22 pont
9. Kevin Magnussen 19 pont
10. Carlos Sainz 19 pont

Csapatok:

1. Mercedes 153 pont
2. Ferrari 126 pont
3. Red Bull 80 pont
4. Renault 41 pont
5. McLaren Renault 40 pont

WEC

Pilóták

1. Fernando Alonso 26 pont
1. Kazuki Nakajima 26 pont
1. Sébastien Buemi 26 pont

2. Jose Maria Lopez 18 pont
2. Kamui Kobayashi 18 pont
2. Mike Conway 18 pont

3. André Lotterer 15 pont
3. Bruno Senna 15 pont
3. Neel Jani 15 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

2.Maláj Nagydíj
Vettel megint nyert, Alonso dobogót dobott el

Sebastian Vettel az idei második Forma-1-es futamot is megnyerte. A kemény gumik gyors kopása kibabrált Hamiltonnal, a finomkezű Button bejött másodiknak, a vehemens Alonso eldobott egy harmadik helyet, a Lotus Renault ezúttal Heidfeld révén állhatott a dobogóra.

A Maláj Nagydíj a rajtig ugyanolyan forgatókönyv szerint alakult, mint az idénynyitó ausztrál futam, hiszen Sebastian Vettel szerezte meg az első rajtkockát Lewis Hamilton és Mark Webber előtt. Két hete a világbajnoki címvédő Vettel meg sem állt a győzelemig, és egyértelműen arra készült, hogy lekopírozza azt a futamot. 

A fiatal német a rajtnál ennek megfelelően ezúttal is kilőtt, és megőrizte első helyét. Az is az ő malmára hajtotta a vizet, hogy Nick Heidfeld szenzációsan rajtolva a hatodik helyről felugrott a másodikra, és megakadályozta abban Hamiltont, hogy üldözőbe vegye Vettelt. 

A rajt egyébként alaposan összekeverte a sorrendet, Button maradt negyedik, aki mögé Vitalij Petrov ugrott fel a nyolcadik helyről, a rajt tehát egyértelműen a Lotus Renault-é volt. Felipe Massa megelőzte ferraris csapattársát, Fernando Alonsót. A fő vesztes Mark Webber volt, aki a harmadik helyről a tizedik környékére esett vissza, talán elsősorban azért, mert valami okból kifolyólag nem használta KERS-ét (kinetikus energia-visszanyerő rendszer). Valóban alapos felfordulás követte tehát a startot. 

Rubens Barrichello már az első kör végén keresztet vethetett versenyére, bal hátsó defekt miatt egy teljes kört városi tempóban kellett megtennie, csak azután hajthatott be a bokszba kerékcserére, és a mezőny végére állhatott vissza. A Williams másik pilótája, Pastor Maldonado is idő előtt kénytelen volt a bokszba hajtani, ő a rajt utáni tülekedésben vesztette el első légterelőjének egyik oldalsó elemét. Végül egyik pilóta sem ért célba.

Vettel a 10. körre már bő 6 másodperces előnyre tett szert, és némileg meglepő módon Heidfeld is könnyedén tartotta maga mögött Hamiltont. Petrov idő közben visszaesett, Massa megelőzte a pályán, Alonsónak viszont önként adta át a helyét, mert elrontotta az egyik kanyart, így a spanyol könnyedén elmehetett mellette. 

Az ausztrál versenyhez hasonlóan ezúttal is Webber volt az első, aki kiállt kereket cserélni (nem számítva persze a kényszerű bokszlátogatásokat), a 11. körtől lágy gumikon folytatta. A következő körökben a többiek is sorra kiálltak szerelőikhez, a gumik tapadása ugyanis rohamosan romlott, ami a köridőkön is nyomot hagyott. A Lotus Renault valamit elronthatott Heidfeld kerékcseréjénél, mert szervizelése után csak az 5. helyre tudott visszaállni, Hamilton, Alonso és Button is elé került, közvetlenül mögé pedig megérkezett Webber. Massa, Petrov, Paul di Resta (Force India) és Michael Schumacher (Mercedes) alkotta ekkor a top10 mezőnyét. Vettel továbbra is kényelmes előnnyel vezetett.

A nézőtéren többen is ernyőt nyitottak, és egyes belsőkamerás felvételeken is látszott, néhol szemerkél az eső, de nem volt akkora mennyiségű a csapadék, hogy a slick gumikat ne lehetett volna használni továbbra is. 

A korábban a Kobajasi Kamuival látványos csatát vívó Webbert a 21. körben Massa előzte meg könnyedén, valószínűsíthető, hogy a Red Bullban a KERS továbbra sem üzemel. Az ausztrál pilóta egy körrel később a bokszba hajtott kerékcserére, lágy gumikkal folytatta. 

A 25. kör végén Vettel cserélt gumit (a Red Bull szerelőinek mindössze 2,7 másodpercig tartott a négy kerék lecserélése...), lággyal folytatta. Hamilton előtte két körrel váltott kemény gumikra, és mivel Vettel éppen Massa és Heidfeld mögé tért vissza a pályára, úgy tűnt, időt veszít mögöttük, de az állítható hátsó szárny segítségével megelőzte Massát. 

Mint ismert, Ausztráliában Vettel KERS nélkül győzött, és úgy tűnik, a hibrid-rendszer még mindig nem tökéletes a Red Bullnál, ugyanis Webber már a rajtnál sem használhatta, Vettelt pedig menet közben, a 30. kör környékén utasították arra, hogy ne használja többet a fékezés közben felszabaduló mozgási energiát plusz lóerőkké alakító szerkezetet. A rádióadást hallgató mclarenesek azonnal tájékoztatták a 2. és 3. helyen autózó pilótáikat, hogy esélyük lehet a támadásra, erre azonban Vettel a 33. körben a futam addigi leggyorsabb körével cáfolt rá.

A 37. kör végén Hamilton váratlanul korán újra kiállt kerékcserére, ismét kemény gumit kapott. Egy körrel később Button is kiállt szerelőihez, és mivel Hamilton cseréje nem volt zökkenőmentes, a két csapattárs helyet cserélt. Alonsóék a 41. kör végééig vártak a kerékcserével, de a spanyol így sem tudott olyan előnyt összeautózni, hogy azzal megelőzze a McLareneket, sőt, még Webber is elé került, úgyhogy kijelenthetjük, rosszul taktikáztak. Szerencséjükre azonban az ausztrál pilóta 12 körrel a leintés előtt még egyszer kiállt kereket cserélni (a mai versenyen már negyedszer). Alonso közben utolérte Hamiltont, és annak ellenére, hogy a hátsó szárnya nem működött, többször is agresszíven próbálta megelőzni Hamiltont. Ez ahhoz vezetett, hogy az egyik jobbos kanyarban első szárnyával elérte Hamilton jobb hátsó gumiját. Alonso húzta a rövidebbet, szárny-cserére ki kellett állnia és így visszaesett a hetedik helyre. 

Az utolsó körökre is maradt akció. Előbb Webber előzte meg Massát, majd Heidfeld a teljesen lelassuló Hamiltont utasította maga mögé, mindkét előzésben főszerepet játszott az állítható hátsó szárny, ami valóban komoly sebességkülönbséget eredményezett a hosszú célegyenesben. Webber is nyert egy pozíciót a pályáról lesodródó Hamiltonnal szemben, a McLarenen ugyanis már teljesen elkoptak a gumik (a látványos lassulásba talán Alonso támadása is belejátszott). Hamilton négy körrel a futam vége előtt kénytelen volt ismét kereket cserélni, a hetedik helyre állt vissza. 

Ezzel kis is alakult a maláj futam végeredménye. Vettel újabb sima győzelmet aratott, Hamilton ezúttal sem tudta komolyabban megszorongatni, amikor ő visszaesett, a többiek már nem voltak veszélyesek a címvédőre. Újabb győzelmével Vettelnek két futam után ötven pontja van már, és a most mögötte másodikként leintett Buttonnal szemben - aki az összetett tabellán is második - már 24 pont az előnye. A Lotus Renault ismét remek eredményt tudhat magáénak, most Nick Heidfeld szállította nekik a harmadik helyet. Az Ausztráliában harmadikként végző Vitalij Petrov Sepangban nem ért célba, nem sokkal a leintés előtt elvétette az egyik kanyart, a füvön egy bukkanó a levegőbe repítette az autót, aminek kormányműve a landoláskor eltört, és az orosz így már nem tudta irányítani az autót, leparkolt a pálya mellett. 

Webber végül mentette a menthetőt, a rossz rajt után négy kerékcserével, agresszíven hajtva a negyedik helyre tornázta vissza magát, amihez kellett mondjuk Alonso és Hamilton hátraesése is, akik végül a 6. és 7. helyen futottak be. Előttük Massát intették le ötödikként. A Ferrari Ausztrália után újabb gyenge hétvégét produkált, és máris jókora lemaradásban vannak a Red Bull-lal szemben.

Kobajasi Kamui ismét nyolcadik lett, és ha minden igaz, ezt a helyezését már meg is tarthatja a Sauber japánja, a csapat ugyanis bizonyára tanult az ausztrál kizárásból, és a hátsó légterelőjük immáron valóban szabályos méretű. Michael Schumacher kilencedik lett a Mercedesszel, és Paul di Resta révén megszületett az idény első újonc-pontja is, a Force India német versenyzője tizedikként ért célba.

Az évad második futama végig izgalmas volt, még úgyis, hogy a sokak által várt eső nem érkezett meg. A gumik döntő szerepet játszottak, ezúttal is több különböző taktikát láthattunk. A hosszú célegyenesben az állítható hátsó szárny is a várakozásoknak megfelelően működött, a szurkolóknak tényleg nem lehet okuk a panaszra.

A Maláj Nagydíj is igazolta, hogy Vettelt és a Red Bullt egyelőre nagyon nehéz lesz megverni a következő futamokon, amire jelenleg a McLarennek van a legjobb esélye. A Ferrari és a Mercedes szerencsétlenkedését a Lotus Renault továbbra is képes lehet ügyesen kihasználni, és így alaposan megszedhetik magukat pontokkal, mire a többiek visszatalálnak a helyes útra. 

A futam után Lewis Hamilton és Fernando Alonso is 20 másodperces büntetést kapott, emiatt Hamilton egy hellyel hátrább csúszott, a hetedik hely pedig Kobajasi Kamuié lett.

A következő futamot Kínában rendezik, pihenő nélkül, már a soron következő hétvégén.

Malajziai Nagydíj, végeredmény:

1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:37:39.832 óra
2. Jenson Button McLaren-Mercedes + 3.261 másodperc
3. Nick Heidfeld Lotus Renault + 25.075
4. Mark Webber Red Bull-Renault + 26.384
5. Felipe Massa Ferrari + 36.958
6. Fernando Alonso Ferrari + 37.248 +20 mp büntetés
7. Kobajasi Kamui Sauber-Ferrari + 1:06.439
8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes + 49.957 perc +20mp büntetés
9. Michael Schumacher Mercedes + 1:24.896
10. Paul di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563
11. Adrian Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000
12. Nico Rosberg Mercedes + 1 kör
13. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 kör
14. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 kör
15. Heikki Kovalainen Team Lotus-Renault + 1 kör
16. Timo Glock Virgin-Cosworth + 2 kör
17. Vitalij Petrov Lotus Renault + 4 kör


Leggyorsabb kör: Webber, 1:40.571

Nem ért célba:
Vitantonio Liuzzi, HRT-Cosworth, 47. kör
Jerome D Ambrosio, Virgin-Cosworth, 43.
Jarno Trulli, Team Lotus-Renault, 32.
Sergio Perez, Sauber-Ferrari, 24.
Rubens Barrichello, Williams-Cosworth, 23.
Narian Karthikeyan, HRT-Cosworth, 15.
Pastor Maldonado, Williams-Cosworth, 9.

 

Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel,a legkedvezõbb áron és ingyenes konzultáció,a csillagjövõ oldalon. Katt!    *****    ~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND