Mrcius 28./ Emelked kezds, de nem drmai
Ez nem az a rajt volt, amit mi mind akartunk, de ennek ellenre nem szabad aggdnunk. Mr vasrnap este mondtam a csapatnak, hogy a 12 pont nem sokkal marad el a tavalyi tlagunktl, s kt bajnoki ellenfelem is mgttem vgzett. gy sszessgben az Ausztrl Nagydj nem volt katasztroflis a szmunkra. Az idmredzsen biztosan nagyon messze voltunk Vettel Red Bulljtl s Hamilton McLarenjtl, de a versenyen javult a helyzet, taln Sebastiannal nem voltunk versenyben, de a tbbiekkel biztosan versenyben voltunk.
A rajt az nagy htrny volt, mert ha nem a 9. helyen talltam volna magam az els kr kezdetn, akkor harcolni tudtam volna a dobog kt alacsonyabb fokrt. Nem tartozom azok kzz, akik gy vlik, hogy a kls hmrsklet jelentsen meg tudja vltoztatni az aut plyn mutatott teljestmnyt. Ezrt nem rtek egyet azzal a vlemnnyel, hogy az, hogy a versenyen szombathoz kpest pr fokot melegedett az id szksgszeren kedvezett neknk. Pnteken, amikor az idjrs nagyon hasonl volt a szombati idmredzsen tapasztalthoz, akkor az aut nagyon jl ment. De msnap mr reggeltl kezdve nem volt olyan j, s az adatok elemzse rvn meg kell tudnunk, hogy ez mirt volt.
Szmomra nem volt nagy meglepets a htvge, mert n nem gy rkeztem meg Melbourne-be, hogy vilgos elkpzelsem volt, hogy a rajtrcs melyik helye is a mink. A tesztekbl, klnsen igaz ez az idei vre nagyon nehz relis kpet kapni az erviszonyokrl. Az egyetlen pozitv meglepets a Pirelli abroncsok viselkedse volt, amelyek itt az Albert Parkban sokkal kevsb koptak, mint a teszteken. De majd megltjuk, hogy Malajziban a sepangi plyn, amely nagyon klnbzik a tulajdonkppen utcai Albert Parktl mi is lesz a helyzet.
Most a jv ht elejig itt maradok Ausztrliba, majd Malajziba utazom. A kvetkez kt helysznnel kapcsolatban nagyon fontos a megfelel felkszls, mert mindkett fiziklisan roppant megterhel, klnsen Sepang, ahol nagyon nagy melegben kell vezetnnk. |