Oktber 1./Most mr komolly vlik
Most visszatrtem egy pr napra Svjcba. Itt volt az ideje, hogy kikapcsoljak, pihenjek egy kicsit, s feltltsem az energia tartlyokat a vgs nagy rohans eltt, ami egy nagyon intenzv idszakot jelent.
A szingapri htvge nagyon stresszes volt fizikai szempontbl, klnsen a magas pratartalom s a kiszrads miatt. Szval most tovbbra is sokat iszom, s egy nagyon alacsony szinten edzek, hogy visszanyerjem a teljes ernltemet.
Folyamatosan tartom a kapcsolatot a csapattal, s tudom, hogy Maranello-ban mindenki nagyon rlt a mlt vasrnapi gyzelemnek.Ez gy van rendjn, s n is boldog vagyok, mg akkor is, ha tudom, a legnehezebb rsz mg elttnk ll. Ez a kt egymst kvet gyzelem cskkentette a htrnyomat, de mg mindig nem mi llunk az len. Most itt az ideje annak, hogy komolyan vegyk, s mindenki a maximumot nyjtsa, anlkl, hogy egyetlen egy lpst is megtennnk htra. Mg t versenyz harcol a bajnoki cmrt. Idn oly sokszor lthattuk a szezonban, hogy a helyzet nagyon gyorsan kpes megvltozni, gy mg brmi megtrtnhet.Annyi biztos, hogy aki egyszer is hibzik az t versenyz kzl, annak mg nehezebb lesz.Az n meggyzdsem az, hogy mg mindig az a legfontosabb, hogy ott lljunk a dobogn a htralv versenyeken, s Abu Dhabi-ban legyen mg matematikai esly a vgs gyzelemre.
A Monzban s a Szingaprban szerzett gyzelem bizalmat vetett belnk, klnsen ha ezek egy olyan nehz szezonban jttek, mint amikor a bajnoki eslyeink gyakran egy szlon lgtak. Az, hogy kt egymstl nagyon klnbz tpus versenyplyn tudtunk nyerni, megerst minket abban, hogy az autnk nagyon sokoldal, s a kvetkez versenyeket mindenfajta flelem nlkl vrhatjuk.
Megkrdeztk tlem, hogy melyik gyzelem volt a jobb, a monzai vagy a szingapri.Nos, minden gyzelem nagyon j, akrhol is ri el azt az ember, de azt kell mondanom, hogy Olaszorszgban gyzni a Ferrari versenyzjeknt, egy igazn klnleges s egyedlll rzs volt. |