Szeptember 22./Ess fogadtats
pp most rkeztem meg Szingaprba. Ezzel egy nagyon fontos htvgnk kezddik meg a szezonban. Egy igen erteljes vihar fogadott,habr a leveg nem lett tle hvsebb, a pratartalom nvekedett.A kt, itt megrendezett versenyen nem mentnk esben, de az elrejelzsek nem valami bztatak a htvgt illeten. Ez egy jabb ismeretlen faktor lesz az eddig sem kiszmthat plyn. Nagyon lvezem a hangulatot ezen a versenyen, s nagyon j tletnek tartom azt, hogy este versenyznk.
A szokatlan id soha nem okozott semmilyen problmt. gy dntttem, hogy a lehet legksbb rkezem meg a helysznre, mert tovbbra is eurpai id szerint lnk, csak kora reggel feksznk le, s pldul csak dlutn fogyasztjuk el a reggelinket. Az elmlt kt vben ez a mdszer tkletesen mkdtt, nhny titkos kis trkkel, gy nincs ok arra, hogy valamit is vltoztassak az ehhez a htvghez kapcsold megkzeltsemen.
Az els kt versenyen gyjttt tapasztalatok alapjn azt mondhatom, hogy a plya egszen jl fekszik a vezetsi stlusomnak, s az, hogy mindkt versenyen a dobogn llhattam, elg magabiztosan rkezem meg ide. Jl tudom, hogy egy kvetkez top-3-as helyezs nagyon fontos az idmr edzsen, s meg vagyok rla gyzdve, ha mindent tkletesen csinlunk, akkor kpesek lesznk ezt megvalstani.
Az elmlt versenyhtvgn, Monzban bizonytottunk s minden egyben van ahhoz, hogy ezt az eredmnyt itt, Szingaprban is megismtelhessk.A plya hasonlt Monachoz, technikai jellemzi szempontjbl, nagy a hullmzs s sok aerodinamikai leszortert ignyel. Ha megnzzk, hogy az F10 milyen teljestmnyt nyjtott Monacban, – leszmtva a sajt szemlyes problmmat – egy jabb okot kaphatunk a bizakodsra.Ennek ellenre, senki sem hagyhatja figyelmen kvl csapatfnknk, Stefano Domenicali megjegyzst, szerinte kt lbbal kell a fldn jrnunk, nyugodtnak s koncentrltnak kell maradnunk, mert ellenfeleink nagyon ersek s ugyanilyen elszntak. |