Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Augusztus 25-27.

Körök száma: 44

Péntek

1. Szabadedzés 10:00-11:30
2. Szabadedzés 14:00-15:30

Szombat

3. Szabadedzés 11:00-12:00
Időmérő 14:00-15:00

Vasárnap

Futam 14:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 202 pont
2. L. Hamilton 188 pont
3. V. Bottas 169 pont
4. D. Ricciardo 117 pont
 5. K. Raikkönen 116 pont
6. M. Verstappen 67 pont
7. S. Pérez 56 pont
8. E. Ocon 45 pont
9. C. Sainz 35 pont
10. N. Hülkenberg 26 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 357 pont
2. Ferrari 318 pont
3. Red Bull 184 pont
4. Force India 101 pont
5. Williams 41 pont
9. McLaren Honda 11 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

14.Olasz Nagydíj

Olasz Nagydíj
2010. szeptember 12. vasárnap
Rajtfelállás
1. Fernando Alonso
[Ferrari]
1:21.962
 
  2. Jenson Button
[McLaren-Mercedes]
1:22.084
3. Felipe Massa
[Ferrari]
1:22.293
 
  4. Mark Webber
[Red Bull Racing]
1:22.433
5. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes]
1:22.623
 
  6. Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
1:22.675
7. Nico Rosberg
[Mercedes GP]
1:23.027
 
  8. Nico Hülkenberg
[Williams]
1:23.037
9. Robert Kubica
[Renault]
1:23.039
 
  10. Rubens Barrichello
[Williams]
1:23.328
11. Adrian Sutil
[Force India]
1:23.199
 
  12. Michael Schumacher
[Mercedes GP]
1:23.388
13. Kobajasi Kamui
[BMW Sauber]
1:23.659
 
  14. Sébastien Buemi
[Toro Rosso]
1:23.681
15. Jaime Alguersuari
[Toro Rosso]
1:23.919
 
  16. Pedro de la Rosa
[BMW Sauber]
1:24.044
17. Jarno Trulli
[Lotus]
1:25.540
 
  18. Heikki Kovalainen
[Lotus]
1:25.742
19. Vitantonio Liuzzi
[Force India]
1:25.774
 
  20. Vitalij Petrov
[Renault]
1:23.819 (+5 hely)
21. Lucas di Grassi
[Virgin]
1:25.974
 
  22. Bruno Senna
[Hispania Racing]
1:26.847
23. Jamamoto Szakon
[Hispania Racing]
1:27.020
 
  24. Timo Glock
[Virgin]
1:25.934 (+5 hely)

Alonso Monzában a győzelmet is megszerezte a Ferrarinak
Az Olasz Nagydíj nagy részében Jenson Button vezetett, ám a kerékcseréknél jobban taktikázó Fernando Alonso nyerte a futamot. A harmadik helyet Felipe Massa szerezte meg. A futam előtt az összetettben élen álló Lewis Hamilton már az első körben kiesett, őt hatodik helyének köszönhetően Mark Webber váltja az élen.

Az időjárás a verseny napján is barátságos arcát mutatta Monzában, a rajtkor 25 fokos volt a levegő, míg az aszfalton 35 fokot mértek a szakemberek. Ahogyan az elmúlt két napon, úgy vasárnap sem kellett esőtől tartania a mezőnynek.

"Az a célunk, hogy annyira megnehezítsük a McLaren és a Ferrari dolgát, amennyire csak tudjuk"- tűzte ki csapata számára a célt az Olasz Nagydíj előtt Christian Horner, a Red Bull Racing csapatfőnöke. Nos, Mark Webber és Sebastian Vettel inkább saját dolgát nehezítette meg a rajtnál, nem pedig a riválisokét, mindketten gyengén startoltak. Az első kör végén Webber kilencedik, Vettel hetedik volt - a negyedik, illetve a hetedik helyről indulva ez egyáltalán nem fényes mutató.
Jenson Button viszont igazán elégedett lehet a rajtjával, hiszen legyorsulta Alonsót és rögtön átvette a vezetést. Mögötte a két Ferrari kezdte meg az 53 körös versenytáv fogyasztását. Ez a trió magasan kiemelkedett a mezőnyből, rögtön elhúztak üldözőiktől és kényelmes előnyre tettek szert, miközben mindhárman szinte azonos tempót diktáltak.

Vélhetően tarthatta volna velük a lépést Lewis Hamilton is, de a McLaren világbajnoka már az első körben kiesett, amikor a jó rajtja után a négyes kanyarban belső íven megpróbálta megelőzni Massát, de jobb első kereke összeért a Ferrari bal hátsójával, és azonnal eltört a kormányösszekötő eleme, és az első Lesmo kanyart már be sem tudta venni. A listavezető kiesésével a bajnokságban őt üldözők előtt remek lehetőség adódott a felzárkózásra. Így azonban arra a kérdésre sem derült fény, hogy vajon melyik McLaren-konstrukció a versenyképesebb, hiszen az F-csatorna nélküli autóval Hamilton korán kiesett.
A Red Bullok visszaesésével Nico Rosberg, Robert Kubica és Nico Hülkenberg került előkelő pozícióba, ám ők nem tudtak elszakadni Vetteléktől. 15 kör elteltével Webber egyre jobban megközelítette csapattársát (miután az első sikánban megelőzte Michel Schumachert a 6. körben), de támadásra nem szánta el magát - felesleges is lett volna egy esetleges csapaton belüli ütközést kockáztatni.

Kobajasi Kamui a 13. rajtkockából indulhatott volna, de váratlan probléma merült fel BMW Sauberében, így csak a bokszutcából rajtolhatott. A műszaki problémát azonban nem sikerült orvosolnia szerelőinek, ő sem tudta befejezni az első kört.

Button és Alonso felváltva futotta a leggyorsabb köröket az élen, komoly előzési szituáció azonban nem alakult ki köztük.

A 21. körben Vettel motorproblémára panaszkodott csapatának a rádión, és valóban nehézségei lehettek, Webber ugyanis könnyedén elszáguldott mellette. A német autója ezt követően azonban mintha újra erőre kapott volna, a mögötte haladó Schumacher ugyanis nem tudta megközelíteni.

Webber a hetedik helynél azonban nem tudott előrébb kerülni, Hülkenberg Williamse egyszerűen túl gyors volt számára.

A top 10-ből az első 30 körben még nem állt ki kereket cserélni, mindenki könnyedén teljesíteni tudta a versenytáv nagyobbik felét a lágyabb keveréken, amik meglehetősen jól bírták a terhelést, és érthető módon a keményebb, kevesebb tapadást biztosító abroncsokon minél kevesebb kört akartak megtenni. 33. kör végén Kubica állt ki elsőként a legjobb tíz mezőnyéből.

Közben a mezőny végén poroszkáló Jamamoto Szakon hívta fel magára a figyelmet, de sajnos nem a pályán nyújtott teljesítményével. A mezőnyből harmatgyenge formája miatt kilógó japán elütötte az egyik szerelőjét, akit mentőautóval vittek el a bokszutcából.

A 36. körben Webber és Rosberg egyszerre állt ki kereket cserélni, egyik csapat sem rontott, így nem változott köztük a sorrend. A 37. körben Button is kiállt, de a Ferrarik kint maradtak a pályán, Alonso egy körrel később váltott friss szett gumira, és ez elég volt ahhoz, hogy éppen Button elé álljon vissza a versenybe. A 39. körben szervizelő Massa Button mögé tért vissza, így a kerékcserék után visszaállt a rajtnál elfoglalt sorrend.

Webber a pályán megelőzte Kubica Renault-ját, és az eddigi egyik legjobb Forma-1-es eredményére hajtó Hülkenberget vette üldözőbe, de a kerékcserék előtti állapotokhoz hasonlóan ezúttal sem tudott mit kezdeni a Williams újoncával. A fiatal német nagy igyekezetében többször is átvágott egy-egy kanyart, de egyik korrigálásból sem származott előnye, így a versenyfelügyelők nem is vizsgálták az eseteket, Webber bármennyire is szerette volna ennek ellenkezőjét.

Az élen Alonso a keményebb abroncsokon könnyedén leszakította magáról Buttont, aki Massa sem jelentett veszélyt, így minden jel arra utalt, hogy a spanyol klasszis megszerzi idei harmadik győzelmét.

A kerékcseréjét nagyon a futam végére hagyó Vettel a negyedik helyre került előre riválisai szervizelései révén, és remek köröket futva készült arra, hogy a kerékcsere után Hülkenberg elé térjen vissza. A fiatal németet Webber három körrel a leintés előtt sikeresen megelőzte, így már hatodik volt, a kerékcserével még mindig váró Vettel így már elsősorban rá volt veszélyes. Vettel az utolsó előtti kör végén hajtott ki szerelőihez, a villámgyors csere után pedig a negyedik helyre, Rosberg és Webber elé állt vissza a versenybe.

A versenyt Fernando Alonso nyerte meg, Button, és Massa előtt, ahogyan az körökkel a leintés előtt már sejthető volt. A remekül taktikázó Vettel a negyedik helyével a maximumot hozta ki az olasz hétvégéből, egy olyan pályán, ami nem igazán feküdt a Red Bull autóinak. Csapattársa, Webber hatodikként ért célba Rosberg mögött, az ausztrál legfeljebb annak örülhet, hogy mai nyolc pontjával összetettben ismét ő vezet.

A bajnoki pontverseny egyébként Hamilton kiesése és Webber visszafogottabb szereplése, valamint Alonsóék remeklése miatt még szorosabb lett: Webber, és a jelenlegi ötödik helyezett Vettel között mindössze 24 pont (egy futamgyőzelemért 25 pont jár...) a különbség.

A végig remekül küzdő Hülkenberg hetedik lett, amivel értékes pontokat szerzett. A Williams terméséhez Rubens Barrichello egy pontot tett hozzá, a rutinos brazil tizedik lett. A két csapattárs közt Robert Kubica és Michael Schumacher futott be a monzai célba.

Az évad utolsó európai fordulója tehát roppant szorossá tette a világbajnoki csatát, ami két hét múlva Szingapúrban folytatódik.

Olasz Nagydíj
2010. szeptember 12. vasárnap
Végeredmény
1. Fernando Alonso
[Ferrari]
1ó16:24.572 25.0 pont
2. Jenson Button
[McLaren-Mercedes]
+ 2.938 18.0 pont
3. Felipe Massa
[Ferrari]
+ 4.223 15.0 pont
4. Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
+ 28.193 12.0 pont
5. Nico Rosberg
[Mercedes GP]
+ 29.942 10.0 pont
6. Mark Webber
[Red Bull Racing]
+ 31.276 8.0 pont
7. Nico Hülkenberg
[Williams]
+ 32.812 6.0 pont
8. Robert Kubica
[Renault]
+ 34.028 4.0 pont
9. Michael Schumacher
[Mercedes GP]
+ 44.948 2.0 pont
10. Rubens Barrichello
[Williams]
+ 1:04.200 1.0 pont
11. Sébastien Buemi
[Toro Rosso]
+ 1:05.00  
12. Vitantonio Liuzzi
[Force India]
+ 1:06.100  
13. Vitalij Petrov
[Renault]
+ 1:18.900  
14. Pedro de la Rosa
[BMW Sauber]
+ 1 kör  
15. Jaime Alguersuari
[Toro Rosso]
+ 1 kör  
16. Adrian Sutil
[Force India]
+ 1 kör  
17. Timo Glock
[Virgin]
+ 2 kör  
18. Heikki Kovalainen
[Lotus]
+ 2 kör  
19. Jamamoto Szakon
[Hispania Racing]
+ 2 kör  
20. Lucas di Grassi
[Virgin]
+ 3 kör  
Leggyorsabb kör
  Fernando Alonso
[Ferrari]
1:24.139 (52. kör)  
Kiesők
21. Jarno Trulli
[Lotus]
49. kör  
22. Bruno Senna
[Hispania Racing]
13. kör  
23. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes]
1. kör  
24. Kobajasi Kamui
[BMW Sauber]
1. kör  

 

 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.