Szeptember 7./Nagyon fontos s klnleges verseny Monzban
Jelen pillanatban Maranello-ban vagyok, kszlve egy klnleges esemnyre, az els Olasz Nagydjomra, mint a Scuderia Ferrari Marlboro versenyzje. Technikai szempontbl Monza egszen ms verseny, mint a tbbi: a hossz egyenesek, s az alacsony leszort er szint miatt egyedi aerodinamikai elemeket ignyel. De nyilvnvalan nem ez az egyetlen dolog, ami Monzt klnlegess teszi: ez a Ferrari hazai versenye, s mg akkor is, ha csapatknt minden nagydjat hasonl mdon kzeltnk meg, gy ez a legjobb lehetsgnk arra, hogy mindig megprbljunk nyerni. Ktsg nem fr hozz, hogy Maranello-ban mindenki remekl akar teljesteni a rajongink eltt. Mindenkinek lthatod az arct, a rajongkt a leltkon, s sok ember lesz kint a csaldjval, valamint brtok tekintenek rd.
Mg akkor is, ha nem tudtunk a fiorano-i plyn tesztelni, ahogy szoktuk azt nhny vvel ezeltt, gyakran idzk Maranello-ban a versenyek kztt. Az els napomon rjttem, hogy remek a hangulat a gyrban: mindenki nagyon bartsgos, s rvid idn bell a csoport rszesnek rzed magad.A munktl eltekintve - mindig van mit tenni, a szimultorban, vagy a mrnkkkel egyeztetni - sikerl egy kis idt bartknt is egytt tlteni, futballozni, biciklizni, vagy egytt vacsorzni.s termszetesen az tel fantasztikus.
Nincs rtelme tagadni a tnyt, hogy ez a pillanat knyes szmunkra a szezonban. Ha Monzban nem zrkzunk fel, nem szerznk sok pontot, s a versenytrsak maximumot nyjtanak, s elhznak az len, akkor nagyon nehz helyzet llna el. Nem mondom, hogy lehetetlen lenne, hogy elrjk a clunkat, de tisztban vagyunk a helyzettel, s minden eshetsgre kszek vagyunk reaglni.
Mint mondtam az elmlt hten, az F10-es Spa-ban nyjtott teljestmnye nem felelt meg a vrakozsainknak. A mrnkk alaposan kielemeztk az adatokat a versenyrl, s Giancarlo Fisichella egy aerodinamikai tesztet is vgrehajtott egyenes vonalon Vairano-ban.Ezzel megtudtuk, mi nem mkdtt megfelelen, a hibkat megoldottuk a kvetkez versenyre.Ennek kvetkeztben bzom eslyeinkben, visszatrnk a dobogra, ugyangy, mint ahogy a nyri sznet eltt megtettk. |