Jlius 21./Tovbbra is magabiztos vagyok, mert az aut javult
A szezonunk egy nagyon fontos szakasza eltt llunk: A kvetkez kt versenyen - Nmetorszgban s Magyarorszgon - nagyon fontos lesz, hogy sok pontot gyjtsnk, hogy versenyben maradhassunk a vilgbajnoki cmrt. Nincs rtelme htrafel nzni, s az elmlt dolgokon keseregni: tudjuk, hogy mindent jl kell ezutn csinlnunk. Ha hozzuk azokat az eredmnyeket amiket akarunk, akkor nincs ktsgem afell, hogy harcolhatunk a cmrt.
A mlt hten eltltttem nhny napot Maranellban. Fontos volt, hogy kzel legyek a csapathoz egy ilyen kivteles helyzetben. Megfelelen fel tudtunk kszlni erre a kt htvgre, a legaprbb rszletekig. Rszt vettem a Ferrari nhny rendezvnyn, s a f tmogatnak, a Philip Morrisnak ksznheten egy igazn lvezetes lmnyben volt rszem, amikor lehetsget kaptam, hogy egy hromlses Formula-1-es autt vezethettem.
Visszatrve a bajnoksghoz: szeretnm hangslyozni, hogy a bizalmam nem alaptalan. Az aut rezheten sokat javult az elmlt hetekben, ahogy ezt Silverstone-ban is lthattuk, egy olyan plyn, amelyen elmletileg nem kellett volna jl szerepelnnk. Az idei pontrendszerben knnyen nhet a klnbsg, de ugyanakkor lehetv teszi azt is, hogy hamar felzrkzz. Egyrtelm, hogy j eredmnyeket kell elrnnk. rzem a hatalmas sszefogst az emberek kztt, akik Maranellban dolgoznak: mindannyian ugyanazt akarjuk, ami nem ms, mint minl hamarabb visszatrni a gyzelem tjra.
Hockenheimben tbb j fejlesztsnk is lesz az F10-esen, amely kzl a legfontosabb egy j diffzor. A pnteki szabadedzseken megltjuk, hogy azokat az eredmnyeket hozzk-e ezek az elemek, amiket mi remlnk. De nagyon magabiztos vagyok, mivel minden j elem, amelyeket az elmlt versenyeken kiprbltunk, a vrt eredmnyeket hoztk. A nmet aszfaltcsk az egyik legrvidebb a versenynaptrba, ami azt jelenti, hogy az idmrn is kisebb lehet a klnbsg, mint akrhol mshol. Szval a legkisebb hibt sem szabad elkvetnnk szombaton, mert kt tizedmsodperc akr kt sor klnbsget is jelenthet a rajtrcson. |