Július 21./Továbbra is magabiztos vagyok, mert az autó javult
A szezonunk egy nagyon fontos szakasza előtt állunk: A következő két versenyen - Németországban és Magyarországon - nagyon fontos lesz, hogy sok pontot gyűjtsünk, hogy versenyben maradhassunk a világbajnoki címért. Nincs értelme hátrafelé nézni, és az elmúlt dolgokon keseregni: tudjuk, hogy mindent jól kell ezután csinálnunk. Ha hozzuk azokat az eredményeket amiket akarunk, akkor nincs kétségem afelől, hogy harcolhatunk a címért.
A múlt héten eltöltöttem néhány napot Maranellóban. Fontos volt, hogy közel legyek a csapathoz egy ilyen kivételes helyzetben. Megfelelően fel tudtunk készülni erre a két hétvégére, a legapróbb részletekig. Részt vettem a Ferrari néhány rendezvényén, és a fő támogatónak, a Philip Morrisnak köszönhetően egy igazán élvezetes élményben volt részem, amikor lehetőséget kaptam, hogy egy háromüléses Formula-1-es autót vezethettem.
Visszatérve a bajnoksághoz: szeretném hangsúlyozni, hogy a bizalmam nem alaptalan. Az autó érezhetően sokat javult az elmúlt hetekben, ahogy ezt Silverstone-ban is láthattuk, egy olyan pályán, amelyen elméletileg nem kellett volna jól szerepelnünk. Az idei pontrendszerben könnyen nőhet a különbség, de ugyanakkor lehetővé teszi azt is, hogy hamar felzárkózz. Egyértelmű, hogy jó eredményeket kell elérnünk. Érzem a hatalmas összefogást az emberek között, akik Maranellóban dolgoznak: mindannyian ugyanazt akarjuk, ami nem más, mint minél hamarabb visszatérni a győzelem útjára.
Hockenheimben több új fejlesztésünk is lesz az F10-esen, amely közül a legfontosabb egy új diffúzor. A pénteki szabadedzéseken meglátjuk, hogy azokat az eredményeket hozzák-e ezek az elemek, amiket mi remélünk. De nagyon magabiztos vagyok, mivel minden új elem, amelyeket az elmúlt versenyeken kipróbáltunk, a várt eredményeket hozták. A német aszfaltcsík az egyik legrövidebb a versenynaptárba, ami azt jelenti, hogy az időmérőn is kisebb lehet a különbség, mint akárhol máshol. Szóval a legkisebb hibát sem szabad elkövetnünk szombaton, mert két tizedmásodperc akár két sor különbséget is jelenthet a rajtrácson. |