Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2018

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Monacói Nagydíj-Monte Carlo

Május 24-27.

Körök száma: 78

Csütörtök

1. Edzés 11:00-12:30
2. Edzés 15:00-16:30

Szombat

3. Edzés 12:00-13:00
Időmérő 15:00-16:00

Vasárnap

Futam 15:10-

WEC-Teszt

Június 3.

WEC

Le Mans 24h

Június 13-17.

Szerda

Edzés 16:00-20:00
  Időmérő 1 22:00-24:00

Csütörtök

Időmérő 2 19:00-21:00
Időmérő 3 22:00-24:00

Szombat

Futam 15:00-

 
VB pontok

F1

Pilóták:

1. Lewis Hamilton 95 pont
2. Sebastian Vettel 78 pont
3. Valtteri Bottas 58 pont
4. Kimi Raikkönen 48 pont
5. Daniel Ricciardo 47 pont
6. Max Verstappen 33 pont
7. Fernando Alonso 32 pont
8. Nico Hülkenberg 22 pont
9. Kevin Magnussen 19 pont
10. Carlos Sainz 19 pont

Csapatok:

1. Mercedes 153 pont
2. Ferrari 126 pont
3. Red Bull 80 pont
4. Renault 41 pont
5. McLaren Renault 40 pont

WEC

Pilóták

1. Fernando Alonso 26 pont
1. Kazuki Nakajima 26 pont
1. Sébastien Buemi 26 pont

2. Jose Maria Lopez 18 pont
2. Kamui Kobayashi 18 pont
2. Mike Conway 18 pont

3. André Lotterer 15 pont
3. Bruno Senna 15 pont
3. Neel Jani 15 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

10. Brit Nagydíj

Brit Nagydíj
2010. július 11. vasárnap
Rajtfelállás
1. Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
1:29.615
 
  2. Mark Webber
[Red Bull Racing]
1:29.758
3. Fernando Alonso
[Ferrari]
1:30.426
 
  4. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes]
1:30.556
5. Nico Rosberg
[Mercedes GP]
1:30.625
 
  6. Robert Kubica
[Renault]
1:31.040
7. Felipe Massa
[Ferrari]
1:31.172
 
  8. Rubens Barrichello
[Williams]
1:31.175
9. Pedro de la Rosa
[BMW Sauber]
1:31.274
 
  10. Michael Schumacher
[Mercedes GP]
1:31.430
11. Adrian Sutil
[Force India]
1:31.399
 
  12. Kobajasi Kamui
[BMW Sauber]
1:31.421
13. Nico Hülkenberg
[Williams]
1:31.635
 
  14. Jenson Button
[McLaren-Mercedes]
1:31.699
15. Vitalij Petrov
[Renault]
1:31.796
 
  16. Sébastien Buemi
[Toro Rosso]
1:32.012
17. Jaime Alguersuari
[Toro Rosso]
1:32.430
 
  18. Heikki Kovalainen
[Lotus]
1:34.405
19. Timo Glock
[Virgin]
1:34.775
 
  20. Vitantonio Liuzzi
[Force India]
1:31.708 (büntetés +5 hely)
21. Jarno Trulli
[Lotus]
1:34.864
 
  22. Lucas di Grassi
[Virgin]
1:35.212
23. Karun Chandhok
[Hispania Racing]
1:36.576
 
  24. Jamamoto Szakon
[Hispania Racing]
1:36.968

Webber sima győzelmet aratott a Brit Nagydíjon

Mark Webber csattanós választ adott csapatának, és a régi specifikációjú első szárnnyal is megnyerte a Brit Nagydíjat, ezzel ő lett az első triplázó az idei évben. A második helyen célba érő Lewis Hamilton megőrizte vezető helyét az összetettben.

A módosított vonalvezetésű silverstone-i pályán rendezett első Forma-1-es nagydíjnak a Red Bull Racing pilótái vághattak neki a legnagyobb esélyesként. A kvalifikáción Sebastian Vettel végzett az első, Mark Webber a második helyen, és szombati fölényüket látva az 52 körös vasárnapi Brit Nagydíj legnagyobb előzetes kérdése az volt, vajon képes lesz-e bárki is komolyan megszorongatni a riválisok közül a két Red Bull-pilótát.

A hétvégi erőviszonyokat látva, minderre a 3. helyről rajtoló kétszeres világbajnok Fernando Alonsónak volt a legnagyobb esélye, ám a spanyol a rajtnál csúnyán beragadt, visszacsúszott az ötödik helyre, így győzelmi reményei rögvest a verseny elején jelentősen megcsappantak.
Nem kezdődött jól a Ferrari számára a verseny, hiszen nem elég, hogy Alonso pozíciókat vesztett a rajtnál, de ezt követően össze is koccant saját csapattársával, a kissé ezúttal talán túl agresszív Felipe Massával, aki emiatt defektet kapott, és az első kör végén kényszerűségből a bokszba hajtott.

Nem ő volt azonban az egyetlen, aki így járt, ugyanis a pole-ból rajtoló Vettelt lerajtolta Webber, majd amikor megpróbálta visszaelőzni ausztrál csapattársát, az férfiasan bezárta előtte a kaput, ami miatt Vettel a fűre sodródott, defektet kapott, és bár bevergődött valahogy a bokszba, de egy kör leforgása alatt elsőből legutolsó lett.

Webber határozott rajt utáni manőverének külön pikantériát kölcsönöz, hogy a futam előtt kisebb házon belüli konfliktus robbant ki a két Red Bull-pilóta között, mivel Webber úgy érezte, csapata kivételezett Vettellel, amikor az időmérőn nekiadta az eredetileg az ausztrál autójára felszerelt új első szárnyat, miután sajátja a szombat reggeli szabadedzésen megsérült.

A felpiszkált Webberből pedig a jelek szerint a legjobbat hozta ki az említett eset, és a pályán adott méltó választ csapatának azzal, hogy a rajtnál megelőzte Vettelt, majd határozott manőverrel maga mögött is tartotta csapattársát.

Webberen kívül a mögüle rajtoló Lewis Hamilton is nagyszerűen kapta el a rajtot, és Vettel és Alonso kálváriája után ő folytathatta a második helyen a versenyt, és vette elszántan üldözőbe a vezető ausztrált. Ők ketten néhány kör alatt alaposan meglógtak a mezőnytől, a szintén remekül rajtoló, és 3. helyen haladó Robert Kubica ugyanis némileg feltartotta a mögötte igyekvő Nico Rosberget, valamint Alonsót.

A tervezett bokszkiállások sorát Rosberg csapattársa, Michael Schumacher kezdte meg a 12. körben, őt körökön belül követte csaknem a teljes mezőny, a többség a lágyabb abroncsokat cserélte ekkor a keményebb gumikeverékre, amivel akár már a futam végéig is kihúzhatták, ha megfelelően tudtak vigyázni a gumikra.

A bokszkiállások után az élmezőnyben egy komolyabb változás történt - Rosberg átugrotta Kubicát, ezzel megnyílt számára az út Hamilton üldözésére. Alonsónak nem volt ilyen szerencséje, ő továbbra is Kubica mögé beragadva folytathatta a körözést, ami láthatóan nem is tetszett neki, és egyre elszántabban próbálta maga mögé utasítani lengyel riválisát. Ez a 18. körben sikerült is neki, igaz, a manőver közben kicsit levágta a pályát, Alonso szerint kényszerűségből, mivel Kubica nem hagyott számára elég helyet.

A lengyel viszont másképp látta, és a csapatrádión bepanaszolta spanyol riválisát, az eset azonban néhány körön belül látszólag jelentőségét vesztette, mivel Kubica alatt megadta magát a Renault, a lengyel kiállt a versenyből, és hirtelen ferraris kollégája kérdéses manővere lett a legkisebb gondja.

A versenyfelügyelők azonban mégis alaposan kivizsgálták az esetet, és Alonsót bokszutca-áthajtásos büntetéssel sújtották. Közben ráadásul néhány autóról leszakadó törmelék miatt a pályára küldték a biztonsági autót, a Ferrarinak viszont nem engedélyezték, hogy a safety caros periódus alatt rója le a kiszabott büntetést, ami azt jelentette, hogy a kétszeres világbajnokot a negyedik helyről gyakorlatilag a mezőny végére száműzték, egy erősen vitatható eset kapcsán.

A spanyol klasszist így zsinórban a második futamon sújtotta biztonsági autós fázis, valamint a versenybírák tevékenysége, és a mostani esetnek külön pikantériát ad, hogy a Valenciában történtek után Alonso erősen kritizálta a stewardokat, amiért nem megfelelő súllyal büntették Hamiltont, ezen a hétvégén pedig épp Hamilton honfitársa, a legendás Nigel Mansell segítette a versenybírák munkáját. Biztosak lehetünk benne, hogy az esetnek komoly visszhangja lesz még a futamot követően, hiszen Alonsótól ezzel a büntetéssel gyakorlatilag a világbajnoki cím megszerzése is elérhetetlen távolságra került.

A biztonsági autó pályára küldése egyben azt is jelentette, hogy az élen szépen csendben mindenkitől meglógó Webber előnye egy pillanat alatt vált a semmivel egyenlővé, és gyakorlatilag a safety car kiállásá után újra kezdhette elölről előnye kiépítését a hazai kedvenc, Hamilton előtt.

A Red Bull fölénye azonban a versenyen is megkérdőjelezhetetlen volt a többiekkel szemben, így Webbernek nem okozott komoly gondot, hogy újra biztonságos távolságot építsen ki Hamiltonnal szemben. A McLaren britje is sokkal gyorsabb tempót futott, mint a mögötte haladó Nico Rosberg, így a dobogós helyeken a sorrend teljesen megszilárdulni látszott. A 40. körhöz érkezve a vezető hármas mögött Button, Barrichello, Kobajasi, Sutil, Vettel, Schumacher, Hülkenberg volt a sorrend az első tíz helyen.

A 14. helyről rajtoló Jenson Button tehát parádés felzárkózást produkált a McLarennel, csakúgy, mint az első kört még az utolsó helyen záró Vettel, aki gyakorlatilag a komplett mezőnyt körbeautózta és a 43. körben már a 7. helyen haladó Sutilt támadta. A Force India pilótája viszont remekül védekezett, és egészen az utolsó körig visszaverte szemlátomást sokkal gyorsabb honfitársa támadásait, végül viszont Vettel valahogy csak keresztülverekedte magát Sutilon - szó szerint, hiszen a két autó össze is ért -, így a dicséretes 6. helyen zárt. Vettel elképesztő felzárkózása is tökéletesen megmutatta, milyen elképesztő fölényben van jelenleg a Red Bull a többi csapathoz képest.

Bármekkorát is autózott vasárnap Vettel, ez a nap egyértelműen csapattársáról, Webberről szólt, aki parádés győzelmet aratott, ezzel ő lett az első győztes az újjáépített silverstone-i pályán, egyben az első olyan versenyző, aki megszerezte idei harmadik győzelmét. Az egész hétvégén remek teljesítményt nyújtó Hamilton egy második hellyel ajándékozta meg hazai szurkolóit, és ami ennél is fontosabb, megőrizte, sőt még növelte is előnyét a bajnoki összetettben.

Silverstone-ban a mercedeses Rosberg állhatott még dobogóra, ami hatalmas eredmény Ross Brawn csapatának az elmúlt hetek gyengébb szereplései után. Button regnáló világbajnokhoz méltóan szerepelt hazai futamán, melyen a 14. helyről indulva egészen a 4. helyig zárkózott fel, ezzel megőrizte 2. helyét a világbajnoki pontversenyben. A Silverstone-ban hagyományosan brillírozó Rubens Barrichello lett az 5. a Williamsszel, Kobajasi Kamui pedig megismételte legutóbbi remek teljesítményét és a 6. helyen hozta be a Saubert.

Vettel a rossz rajt után mentette a menthetőt, és becsülettel felküzdte magát a 7. helyre, és a pontszerzők táborát Sutil, Schumacher és Hülkenberg egészítette ki. A hétvége vesztese egyértelműen a Ferrari volt, a maranellóiak Valencia után ismét vitatható körülmények között maradtak pont nélkül egy számukra ígéretesnek induló futamon.

A verseny leggyorsabb körét, az egyik legnagyobb áldozat, Fernando Alonso futotta meg az utolsó körben.

A Forma-1-es világbajnokság küzdelmei két hét múlva a Német Nagydíjjal, majd egy hétre rá a Magyar Nagydíjjal folytatódnak.

Brit Nagydíj
2010. július 11. vasárnap
Végeredmény
1. Mark Webber
[Red Bull Racing]
1:24:38.200 25.0 pont
2. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes]
+ 1.360 18.0 pont
3. Nico Rosberg
[Mercedes GP]
+ 21.307 15.0 pont
4. Jenson Button
[McLaren-Mercedes]
+ 21.986 12.0 pont
5. Rubens Barrichello
[Williams]
+ 31.456 10.0 pont
6. Kobajasi Kamui
[BMW Sauber]
+ 32.171 8.0 pont
7. Sebastian Vettel
[Red Bull Racing]
+ 36.734 6.0 pont
8. Adrian Sutil
[Force India]
+ 40.932 4.0 pont
9. Michael Schumacher
[Mercedes GP]
+ 41.599 2.0 pont
10. Nico Hülkenberg
[Williams]
+ 42.012 1.0 pont
11. Vitantonio Liuzzi
[Force India]
+ 42.459  
12. Sébastien Buemi
[Toro Rosso]
+ 47.627  
13. Vitalij Petrov
[Renault]
+ 59.374  
14. Fernando Alonso
[Ferrari]
+ 1:02.385  
15. Felipe Massa
[Ferrari]
+ 1:07.489  
16. Jarno Trulli
[Lotus]
+ 1 kör  
17. Heikki Kovalainen
[Lotus]
+ 1 kör  
18. Timo Glock
[Virgin]
+ 1 kör  
19. Karun Chandhok
[Hispania Racing]
+ 2 kör  
20. Jamamoto Szakon
[Hispania Racing]
+ 2 kör  
Leggyorsabb kör
  Fernando Alonso
[Ferrari]
1:30:874  
Kiesők
21. Jaime Alguersuari
[Toro Rosso]
45. kör  
22. Pedro de la Rosa
[BMW Sauber]
30. kör  
23. Robert Kubica
[Renault]
20. kör  
24. Lucas di Grassi
[Virgin]
10. kör  

 

 

Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel,a legkedvezõbb áron és ingyenes konzultáció,a csillagjövõ oldalon. Katt!    *****    ~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND