Mjus 5./Klnleges rzs versenyezni vrs s kk tribnk eltt
Itt vagyunk, mindssze nhny rval az els Ferraris versenyem eltt Spanyolorszgban.A barcelonai esemnyek mindig klnlegesek szmomra.Biztos vagyok benne , hogy ebben az vben a dominns szn a tribnkn a vrs lesz, a Ferraris s spanyol zszlk, valamint a kk az asztriai rajongim.Extra motivcit ad nekem, mikor ltom a sok zszlt a piltaflkben lve, j eredmnyt vrnak a szurkolk.
Miutn hazajttnk Knbl, egy hosszabb sznetnk volt a frenetikus szezonkezds utn.Sokat edzettem s tartottam a kapcsolatot a csapattal, hogy figyelemmel kisrjem a fejlesztsi folyamatot az F10-sen.A bajnoksg, mint ez, nagyon kemnyen kell nyomni, hogy megprbljunk fejleszteni az autn minden versenyenre: nem kell sok, plusz-mnusz klnbsgek.
Nhny napot Maranelloban tltttem a mrnkkkel s a szimultorral dolgoztam.Egy adott tesztet sorn kirtkeltk az j irnytsi rendszert a hts szrnyhoz, amit rszben mr prbltam pnteken Shanghaiban.Sokat dolgoztunk ezen a rendszeren a szlcsatornnkban, s Giancarlo ki tudta prblni az autn mlt szombaton Vairanoban. Az els jelek biztatak voltak, de Felipe s n pnteken az kt szabadedzsen kiprbljuk mg, mieltt eldntennk, hasznljuk-e az idmrn s a futamon.
Ma reggel Madridban voltam az RACC, eSafety s az FIA Alaptvny ltal szervezett rendezvnyn, ahol elektronikus eszkzket mutattak be kzti autkhoz.Ott volt velem Carlos Sainz is, a FIA elnke, Jean Todt, Sebastian Salvado s Carlos Gracia, illetve a Catalunyai autklub elnkei s a spanyol Autsport Szvetsg.Mindig j tenni valamit azrt, hogy javuljon a kzti biztonsg: olyan technolgik, mint pldul az ESC (Electronic Stability Control) s a prediktv fkezs nagyon fontos lehet, de leginkbb hozzjrulhat ahhoz, hogy ezrek lett megmentse.
Sajt fordts, don't copy!!! |