2012.03.03. 12:34, Erika
Sziasztok! Rövid hírek Barcelonából:
-A Ferrari a tegnapihoz hasonló programot tűzött ki mára
-Massa az élen: 1:23.149
-Massa ismét lágyon terelgeti az F2012-őt
-Massa 1:23.009-re javít
-Az Autosport szerint lehet, hogy azért lassít le Massa az egyenesben, mert a brazil az "állás" rovatot olvassa a lapokban
-Massa most a Pirelli szuper-lágy abroncsain körözget. Legjobb ideje: 1:22.895.
-Valamit találhattak a Ferrarinál. Ha a délelőtti körözgetést nézzük, akkor elmondható, hogy a kigyorsítások simábban mennek az F2012-esnek. Természetesen nem tudni, hogy Massa milyen üzemanyag-terheléssel körözget.
-Az F1-live.hu úgy tudja, hogy a Ferrari megállás nélkül dolgozik az új elemeken, melyek vasárnap érkezhetnek meg a pályára. A Scuderia legrosszabb esetben azokat az évadnyitó Ausztrál Nagydíj első pénteki szabadedzésén próbálhatja ki. A korlátozott számban elérhető elemek miatt Alonso gépére kerülhetnek fel az új részek.
-Az F1-live.hu úgy tudja, hogy a 2012-es Ferrari megépítése 30%-kal került többe a csapatnak, mint a tavalyi modell. A pontos összeg nem ismert.
-Vettel közel a Ferrari pit-boardjánál beszélget Alonsóval. A közönség hangot is adott ennek.
-A Red Bull Racing és a Scuderia Ferrari kétszeres világbajnok versenyzője nem sokkal ezelőtt egy jóízűt beszélgetett egymással az olaszok „standjánál” Barcleonában.
Az F1-live.hu résen volt.
-A Scuderia Ferrari jelenleg senkinek nem engedi azt, hogy interjút készítsen a versenyzőivel. A hivatalos tájékoztatás szerint jobb, ha most a pilóták a munkájukra koncentrálnak..
-A Ferrari tudatosan elzárja a versenyzőit a riporterek elől, akik egy kérdésre sem válaszolhatnak. Furcsa… Nagy a gond?
-Most mindenki a Ferrarira kíváncsi és az újságírók érthetetlenül állnak az előtt, hogy az olaszok teljesen elzárkóznak. 10 emberből 8 azt sejti Barcelonában, hogy a Ferrarinál továbbra is komoly a gond. És olaszok is…
-Massa legutóbbi körei a Ferrarival: 1:30.210, 1:30.002, 1:30.547, 1:30.727, 1:31.084.
-Ferrari: „Teljes mértékben a munkára összpontosítunk, és semmilyen polemikus szándék nincs e mögött.”
-A Ferrari 30 perce folyamatosan csak a döntését magyarázza, miszerint miért nem adnak interjút a nap végéig.
-Az imént egy nagyon kedves jelenetnek lehettünk a szemtanúi: egy Ferrari szerelő is "segíteni" akart az RB8-assal kapcsolatos munkákban, azaz odaállt kémkedni a szerelők közé, és kisebb szóváltásba elegyedett az egyik RB-s kollégával...
-Majd jött a garázs másik oldala: egy McLarenes mérnök állt oda a Ferrari gárdához, hogy ellessen pár trükköt...
4. Massa 1:22.413 +0.319 121 kör
-Fernando Alonso gyorsan elhagyta a pályát, így nem valószínű, hogy bárkinek is adott ma interjút
Fernando Barca-Sporting Gijon meccsen--VIDEÓ