Április 14./Késői tavasz Kínában
Elég hűvös van Kínában.Hétfőn érkeztem meg, semmit nem lehet már látni a tavaszból.Nincs még 10 fok se, és ma délelőttől megállás nélkül esik az eső.Javulnia kéne az időjárásnak hétvégére, de fel kell készülnünk mindenre.Nem először lenne, hogy a Kínai GP változékony időjárási körülmények között zajlik, ne felejtsük el 2009-et és 2007-et.Pár órával ezelőtt körbejártam a pályát és beszéltem a mérnökeimmel.Beszéltünk az itteni helyzetről és elemeztük a malajziai adatokat-vasárnap este csak egy gyors összegzés volt-az F10-es fejlesztési programjáról.Van pár aerodinamikai fejlesztésünk, aminek javítania kellene a teljesítményünket.De arra is számítok, hogy a versenytásaink is új fejlesztésekkel jönnek, úgyhogy lehetetlen megmondani hol állunk pontosan: a szombati időmérőn fog csak kiderülni.Bízok a jó munkánkban.Már megmutattuk, hogy versenyképesek vagyunk bármilyen típusú pályán, ahol eddig versenyeztünk-a futamok során és a februári teszteken.Úgyhogy nincs ok arra, hogy ne így legyen Kínában is.
A sanghaji pálya nagyon érdekes.Van mindenféle kanyar és egy hosszú egyenes, nagyon keskeny jobbos kanyar: mindig sok előzést lehet itt látni.
Mint mindig, az időmérő nagyon fontos lesz és óvatosan kell bánni a gumikkal.Ezeket a keverékeket használtuk Ausztráliában és Malajziában is, de most alacsonyabb a hőmérséklet.
Fontos, hogy amennyire csak lehet sok ponttal fejezzük be a szezon első szakaszát, mielőtt visszatérük Európába.Hosszú szünet lesz Sanghaj után, a pilóták és a csapatok feltöltődhetnek az Európai start előtt.Mindenkinek jót fog tenni, az biztos!
Saját fordítás, don't copy!!! |