prilis 6./ Vgre jra otthon!
Vgre jra itthon! Mrcius 8-n utaztam el Bahreinbe s tegnap estig ton voltam, taln az v leghosszabb kiruccansa volt ez. rlk, hogy jra Eurpban lehetek, fleg, hogy az idnykezdet mrlege egyrtelmen pozitv. A sepangi futam rossz vge ellenre is lomszer a bajnoksg msodik helyn llni, mindssze kt ponttal a vezet eltt, aki egybknt a csapattrsam, mg a Ferrari vezeti a konstruktri versenyt.
Nehz htvgnk volt Malajziban. Kr, mert j alappal voltak nagy elvrsaink a teljestmnyt illeten. Az idmrn rosszul mrtk fel a helyzetet, s ennek az rt a versenyen fizettk meg, ahol mg megbzhatsgi problmk is akadtak. Persze ez brkivel elfordulhat, tanultunk belle, nem kvetjk el jra ugyanazokat a hibkat.
Nem aggaszt a megbzhatsg. A motorhiba oka egyedi dolog volt, a csapat pedig azt mondta, hogy nem volt kze a Sauber problmihoz, sem a Bahreinben motorcserhez vezet gondhoz (tlmelegedshez). Ami a teljestmnyt illeti, Malajziban is versenykpesek voltunk. Sepang teljesen ms jelleg plya, mint a megelz kett volt, az F10 pedig bizonytotta, hogy jl alkalmazkodik. Mg javtanunk kell a friss gumis els krn, de a temp j.
Az elkvetkez hten a Knai Nagydjra kszlnk. A piltk ezalatt egy kicsit feltltdhetnek, mg a csapat j elemeken dolgozik, amelyek mr Knban gyorsabb tehetik az autt. Azt hiszem, az F10 jl idomul majd a sanghaji plyhoz, bizakodhatunk. A kvetkez futamokon igyekeznnk kell a dobogra llni, mert ha folyamatosan az els hrom kztt tudunk lenni, akkor j esllyel kzdhetnk a bajnoki cmrt! |