Mrcius 29./rmmel s bszkesggel tlt el ez a szezon kezdet
Hihetetlen jl indult ez a szezon.Bahrain-ben s Ausztrliban is megmutattuk, hogy nagyon versenykpesek vagyunk, a legmagasabb szinten, rmmel s bszkesggel tlttt el, amit tettnk eddig, nem csak a plyn, hanem a gyrban is tlen.Az F10 nagyon jnak bizonyult, mg egy flig-utcai plyn is, mint Albert Park.Az aut knnyen vezethet, amit rgtn tudtunk a legels teszten Valenciban, s elg egyszer megtallni a megfelel belltsokat brmilyen tpus plyn.Az aut emellett egyenletes teljestmnyt tesz lehetv, s nem vltoznak meg a menettulajdonsgai jelentsen az idmr s a verseny kztt. Ez az vad sorn mg hasznos tnyez lehet.A versenygp nem veszi tlsgosan ignybe a gumikat, ami bizonyos rtelemben teljess teszi a csomagunkat.Tegnap, mind Felipe s n 50 krt tettnk meg ugyanazon a lgy gumikon.Azt, hogy pontosan hol llunk a vetlytrsakhoz kpest, egyelre nem tudjuk.
n biztosan nem gondoltam volna, hogy kt verseny utn vezetni fogjuk a bajnoksgot, s ez sokkal tbb, mint amire szmtottam.Ami Melbourne-ben trtnt, veszlyes helyzet volt, de az els kanyarban ez elfordul.Sikerlt nvelni is az elnynket, de azzal is szmolni kell, hogy a f harc most kezddik a vilgbajoki cmrt.De nincs id pihenni, mert nhny nap mlva mr itt a Malj Nagydj.A plya ahol a versenyt tartjk, hatrozottan az egyik nagy kedvencem, nagy rm vezetni itt egy F1-es autt, mert van mindenfle kanyar.Alig vrom, hogy versenyezzek Malajziban, elszr a Ferrari volnja mgtt.Mi a cl?Ez knny, folytatni, amit az els kt versenyen elkezdtnk.Nem lesz knny, de bznunk kell, hogy kpesek vagyunk r.
Sajt fordts, don't copy! |