Mrcius 12./Felkszltnk a rajtra
Htfn este rkeztem ide Bahrainbe. A klma is elgg ms, mint Eurpban, ahol gy tnik a tl mr sosem r vget. Meleg van, de nem prads a leveg, gy kellemes kinn lenni. Az idjrs nagyon fontos faktor lesz ezen a htvgn, mivel most ltjuk gyakorlatilag elszr, hogy hogyan fognak az autk s a gumik viselkedni magas hmrskleten.
A februri tesztek sorn 25 C-nl tbben nem vezettnk, mg itt bven 30 C fltt van a hmrsklet. Ha az j szablyok nem lennnek elegek, akkor itt van az is, hogy az utbbi vekhez kpest egy rendkvlien megvltozott plyn kell mennnk.
Ma reggel a versenymrnkmmel megtettnk egy krt s el kell mondanom, nagyon msnak talltam a plyt. Most itt nem a megszokott llj s menj verseny lesz. A kridk itt lesznek a legnagyobbak az egsz vilgbajnoksgban, mg Spa-nl is magasabbak lesznek a kridk, pedig ott tbb mint ht kilomteres a plya.
Az j rsz gyakorlatilag kanyarok sorozatbl ll, amiket kzepes sebessggel lehet bevenni. Ehhez viszont nagyobb leszort erre van szksg, ami a kerekeket jobban ignybe veszi majd.
Tudom, hogy a rajongink nagy vrakozssal kszlnek a szezonnyitra. Megersthetem, jl felkszltnek rzem magam. A csapat nagyon krltekinten s cltudatosan kszlt, aminek ltszanak az eredmnyei.
Megbzhat lett az autnk, a teljestmnynk a legjobbakval vetekszik. Az F10 egy kivl aut. Sokszor mondtam mr: szmomra a legjobb aut, amit eddig vezettem. Persze ez nem jelenti azt, hogy az sszes aut kzl ez a legjobb, s megnyeri a vilgbajnoki cmet. A tesztek sorn lthattuk, hogy nagyon j az egyensly. Egy kis mdosts klnbsget eredmnyezhet. Pozitvan s negatvan is.
Ami biztos, hogy a tlnk telhet legjobbat nyjtjuk majd a Vilgbajnoksg megnyitjn. Ez az gretem nektek.
|