„Egyben az is jó, hogy Alonso és Kobajasi is végigvette az autót, kényelmesen érzik magukat vezetés közben, az üléspozíciót illetően, az ergonómiát illetően. Erről szól ez a teszt – hogy mindenki jól érezze magát, kényelmesen, gyakorold a versenyzőcserét, rutinná váljon, amit ők nem csinálnak és nincsenek hozzászokva, kerékcsere-procedúrák”- sorolta Taylor.
„Jól vágunk neki a versenynek. Mire eljutunk a futamhoz, csak némi finomhangolás kell majd”- tekintett előre. „Tudtuk, remekül be fognak illeszkedni ezek a srácok. Egyszerűen csak arról van szó, hogy megértsük a vezetési stílusban jelentkező különbségeket, azt, hogy vajon ugyanolyan kocsit kedvelnek-e, mint mi, ugyanazt a beállítást. Megértsük például azt, hogy mit szeretnek a biztonsági övvel kapcsolatban.”
„Szuperül passzolnak hozzánk, tonnányi tapasztalatot hoznak magukkal, és érdekes volt hallani a visszajelzéseiket és a követendő irányt, amit ők javasolnak a továbbiakra. Nagyon sok tapasztalattal bírnak, új ötletekkel, melyekre esetleg mi nem gondolunk, legyen szó a beállításról és a vezetési stílusról. Nem gondolom, hogy valaha is abbahagynád a tanulást, mi pedig nagyon sokat tanulhatunk ettől a két sráctól. Megsérült az autó az (elő) időmérőn (ami a garázskiosztásról és a pitről dönt) a buszmegállóban a legjobb körünk alatt. Ha még meg tudtunk volna tenni pár kört, akkor pariban lettünk volna a többi Cadillac-kel, de ez csak a Roar, nem a világ vége”- összegezte.