Hírek>> : Alonsóék második és első idővel nyitottak a daytonai teszten |
Alonsóék második és első idővel nyitottak a daytonai teszten
2019.01.05. 11:50
A 2019-es Rolex 24 hivatalos tesztelése – a ROAR – első napjának első edzésén Oliver Jarvis diktálta a tempót a Mazda Team Joest gépével, 0,4 másodperccel megelőzve a Wayne Taylor Racing Cadillacjét. Az egység legjobb körét Ricky Taylor teljesítette, társai, Fernando Alonso és Kamui Kobayashi fél másodperccel voltak lassabbak a gyakorláson, mely során megismerkedtek a versenygéppel. A harmadik helyen a második Mazda, majd négy Cadillac DPi következett, a legjobb Acura a nyolcadik volt.
A pénteki második felvonáson ugyanaz a három egység emelkedett ki, ezúttal viszont Alonsóék 10-es Cadillacje érte el a legjobb köridőt, amelyről Kobayashi gondoskodott – mögöttük végzett a két Mazda. A Penske Acura ezúttal Helio Castroneves révén egy ötödik köridőt autózott.
Az összesítés alapján az élmezőnyben az első edzésen születtek jobb körök, 1:35,989-cel így Jarvisék Mazdája áll az élen a pénteki tesztnap után. A GTLM-et Davide Rigon és Miguel Molina Risi Competizione Ferrarija, a GTD-t Jeroen Bleekemolen és társai Riley Mercedese vezeti.
POS./CAT. |
PILOTO |
COCHE |
DORSAL |
TIEMPO |
VUELTAS |
1º/DPi |
O. Jarvis |
Mazda |
77 |
1'35"989 |
27 |
2º/DPi |
J. Taylor* |
Cadillac |
10 |
1'36"407 |
25 |
3º/DPi |
H. Tincknell |
Mazda |
55 |
1'36"449 |
25 |
4º/DPi |
F. Nasr |
Cadillac |
35 |
1'36"781 |
35 |
5º/DPi |
F. Albuquerque |
Cadillac |
5 |
1'36"872 |
31 |
11º/1º LMP2 |
G. Aubry |
Oreca |
52 |
1'39"828 |
27 |
12º/2º LMP2 |
K. Wright |
Oreca |
38 |
1'41"380 |
19 |
42º/3º LMP2 |
- |
Oreca |
18 |
Sin Tiempo |
0 |
13º/1º GTLM |
P. Pilet |
Porsche |
911 |
1'44"866 |
27 |
14º/2º GTLM |
E. Bamber |
Porsche |
912 |
1'45"028 |
24 |
15º/3º GTLM |
D. Mueller |
Ford |
66 |
1'45"152 |
19 |
17º/4º GTLM |
D. Rigon* |
Ferrari |
62 |
1'45"447 |
29 |
18º/5º GTLM |
J. Magnussen* |
Corvette |
3 |
1'45"802 |
23 |
22º/1º GTD |
J. Bleekemolen |
Mercedes |
33 |
1'47"188 |
25 |
23º/2º GTD |
M. Lauda |
Ferrari |
51 |
1'47"302 |
22 |
24º/3º GTD |
T. Vilander |
Ferrari |
63 |
1'47"729 |
26 |
|