A fejlesztés egy soha véget nem érő folyamat, a wokingi istálló pedig további módosításokat hajtott végre az új első szárnyon Monacóban, ennek ellenére úgy döntöttek, hogy mégsem vetik be a versenyen.
A felső, kaszkádszerű elemek (1) méretét megnövelték és újraformázták őket, most már a belső darab része annak a főstruktúrának, amihez a többit csatlakoztatták.
A régi verzión a külső íves elem szintén egy hozzáadott komponens volt.
A szárnyvéglap belső oldalán a McLaren eltávolította a legfelső légterelő lapkát (2) és a Mercedes megoldásához hasonló, ívelt idommal helyettesítette, amit „flippernek” kereszteltek.
Ez segíti a légáramlat irányváltását, azt, hogy kerülje meg a kereket és ne annak tetején haladjon tovább.
Mindkettő változtatás célja, hogy a légáramlat minél nagyobb része kerülje meg kívülről az első kereket, ezzel fokozva azon komponensek teljesítményét, melyek a leszorítóerő-generálásért felelősek az első szárnyon.
A legalsó képen a McLaren "régi" szárnyának képe látható.