Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Jelentéktelen hibák? A McLaren magyarázkodik és újratervez

Jelentéktelen hibák? A McLaren magyarázkodik és újratervez

  2018.03.06. 21:34

Hiába állt meg autójuk háromszor is a nap folyamán, a McLaren nem aggódik keddi műszaki hibáik miatt. Van viszont egy komolyabb problémájuk is, melyet csak újratervezéssel oldhatnak meg.


Hiába zárták elégedetten az első teszthetet a mclarenesek, a második épp olyan pocsékul indult számukra, mint az első. Stoffel Vandoorne alatt már délelőtt kétszer megállt az MCL33-as, mindkétszer az elektronikai rendszer hibája miatt. Elsőre annyi szerencséje volt, hogy egy installációs kör után jött elő a hiba, így vissza tudott térni a boxba, másodszor viszont a célegyenes elején kellett félreállnia. Három óra várakozás következett, miközben cserélniük kellett az energiatárolót.

Vandoorne nem sokkal az ebédszünet előtt még visszatért, így 7 körrel vonult el a szünetre, aztán délután nekilátott a körgyűjtésnek, ám akkor is csak további 31 fordulót tudott hozzátenni délelőtti adagjához. Ekkor a 3-as kanyarnál kormányozta félre autóját, előidézve ezzel egy újabb piros zászlós megszakítást – a tesztidényben már a harmadikat, amire egy McLaren miatt került sor. Újabb leállását hidraulikus hiba okozta: a rendszerből elszállt a nyomás.

A McLarent ezt követően már nem is láthattuk többet a pályán, Vandoorne később átöltözve jelent meg, ami előrevetítette, nincs gyors megoldás a hibára.

Éric Boullier versenyigazgató ennek ellenére továbbra sem aggódik. „Nem ilyen napban reménykedtünk, de így sem igazán aggódunk a hibák miatt. Nem volt produktív a napunk, de a hiba az akkumulátorral és a hidraulikus szivárgás olyan semmiségek, melyektől reméled, hogy a tesztek alatt jönnek elő, hogy fel tudj készülni az ilyesmire a szezon előtt” – kisebbítette a helyzet súlyosságát. „Tesztelni vagyunk itt, az ilyesmi pedig megesik a teszteken. Nem ideális a helyzet, jobb lett volna többet a pályán lenni, de folytatjuk a munkát, tanulunk ebből is, és holnap több információval térünk vissza.”

 

Mivel a Renault-erőforráshoz tartozó elemekkel a Red Bullnak is gondja volt, s ők is cserélni kényszerültek, fölmerült, hogy ez a franciákhoz köthető probléma.

Ennek kapcsán Bob Bell, a Renault általános technikai igazgatója elmondta: „Nem gondoljuk, hogy ez a hiba összefüggésben lenne az elem beépítésével. Ilyesmi bármelyik csapatunkat érintheti, tehát a mi gondunk. De épp ezért tesztelünk Melbourne előtt, hogy ráleljünk a problémákra. Így megbízhatóbb akkumulátorokkal érkezhetünk Melbourne-be.”

 

Gondok a hűtéssel: jön az újratervezés

A McLaren ettől függetlenül saját eddigi munkájával sem lehet teljesen elégedett. Az első teszthéten előbb egy kerékanya okozott fennakadást, aztán a kipufogócső csúszott szét, leégetve az elektronikus fékrendszer hátsó kábeleit, és most a hidraulikus hiba is az ő felelősségük volt.

E botlások láttán egyre többen kezdik emlegetni, talán az előző évi gondok sem feltétlenül csak a Hondával voltak kapcsolatosak. A csapatot kétségkívül jelentősen visszavetették a japánok nehézségei, ám egyre többen beszélik, hogy ebben annak is szerepe lehetett, hogy a McLaren elvárt bizonyos dolgokat partnerétől, s olyan, határokat feszegető megoldásokra kényszerítette őket, melyek csak tetézték a bajt. Az Auto Motor und Sport szerint az egyik egy olyan motorvezérlés volt, ami miatt az erőforrás hajlamosabbá vált a túlmelegedésre.

Az ismétlődő hibák érezhetően nem tesznek jót a csapat imázsának.

Ezzel talán nem áll összefüggésben, mégis érdekesség, hogy a wokingiaknak a jelek szerint a hűtéssel a Renault-motor esetében is vannak gondjai. Kedden az előző hetihez képest is több helyen nyitott szellőző réseket a McLaren, motorborításán pedig már az első teszten is megfigyelhetőek voltak az égésnyomok, melyeket valószínűleg az ahhoz túl közel kerülő forró motoregységek idéztek elő.

Az Autosport szakértője, Gary Anderson nap közben meg is jegyezte: „A McLaren a határokat feszegeti a hűtés terén. A képeken látható, három további nyílás jelent meg a múlt héten a borításra vágott réseken túl. Két égési nyom is látható a borítás két oldalán, tehát valami nagyon közel lehet a motorborításhoz, talán a kipufogó vagy a turbó, és ez komoly aggodalomra ad okot. A kipufogó ezen a részen 400-800 fokos és hőszigetelt borítást kap. Ha nem tudják kordában tartani a hőmérsékletet, minden, ami körülötte van, sérülésveszélyes. Ahhoz, hogy célt érj, előbb célba kell érned. Ezek a véletlenszerű, a Honda-időkből hátramaradt megbízhatósági problémák aggasztóak, és most a csapat nem mutogathat senki másra, csak magára.”

Mint kiderült, a túlmelegedést valóban tervezési problémák idézték elő, és a McLaren változtatni is fog motorborításán. „Új csomagunk van egy új motorpartnerrel, ezért fel kell mérnünk a melegedési pontokat. Miközben már van elképzelésünk arról, hogyan tervezzük át a hűtést, gyors megoldásokhoz is nyúltunk. Talán újra fogunk tervezni pár hűtőnyílást. De ez normális, hiszen nemcsak a motor, az autó is új” – magyarázkodott Boullier.

Hangsúlyozta, ezen a téren sem olyan nagy a baj, mint amilyennek kívülről látszik. „Nem olyan jelentős, csak jobb védelmet kell biztosítanunk. Több csapatnak teljes autós próbapadja van, ők ezeket már ott észlelik. Mások nem tudják, ezért itt kell felfedezni őket.”

Az új versenygépük szerinte a hibáktól függetlenül továbbra is ígéretes. „Minden évben új célokat tűzünk ki, és ezeket eddig elértük. Most a pályán is ezen vagyunk. Nem tudom, hogy elég jók leszünk-e ahhoz, hogy az élen legyünk, mert most még mindenki sumákol, de az autónk jó, és jól is fekszik a pályán.”

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak