Hírek>> : Újabb hűtőnyílásokat kellett vágni a McLaren motorborítására |
Újabb hűtőnyílásokat kellett vágni a McLaren motorborítására
2018.03.06. 17:25
Nem indult jól a második teszthét a McLaren számára: mindössze 4 kör után pályán ragadt az MCL33, ráadásul újabb nyílások tűntek fel a kocsi motorborításán.
A szerelőknek kellett visszatolni Vandoorne autóját a garázsba, miután a gép megállt a pályán, a csapat pedig minden adatot elvesztett a megtett körökről „rendszerkiesés” miatt. A McLaren szerelői az akkumulátort vizsgálják, feltérképezve, hogy az mennyiben felelhet a történtekért. Ez a második probléma volt a sorban: előtte egy installációs kört követően állt le a Renault motorja a garázsnál.
Közben az istálló a határokat feszegeti a hűtés terén: múlt héten már kénytelenek voltak egy hűtőnyílást vágni a motorborításba, míg kedden, a második teszt első napján újabb három jelent meg, oldalanként négyre növelve azok számát. A sötét, elszíneződést jelző csíkok pedig arra utalnak, hogy valami igencsak közel van a borításhoz, és a nagy hő hatására „árnyalják” a sárga fényezést. Ezek a sávok a karosszéria mindkét oldalán fellelhetőek – lehet, hogy a kipufogó, vagy esetleg a turbó váltja ki őket.
A kipufogók hőmérséklete 400-800 Celsius magasságába is emelkedhet, természetesen hővédő szigeteléssel látják el őket. Ha nem tudják kontrollálni a felszabaduló hőt, akkor minden elem sérülésnek van kitéve a közelükben. Egyelőre úgy fest, a megbízhatósági gondok a Hondával történő szakítás ellenére sem szűntek meg – immár csak magát hibáztathatja az alakulat, nincs kire mutogatni.
|