Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Nem számíthatnak drámai teljesítményjavulásra a Renault-csapatok

Nem számíthatnak drámai teljesítményjavulásra a Renault-csapatok

  2018.02.25. 17:42

Nem számíthatnak maximális teljesítményre a Renault-motort használó csapatok az év első harmadában. A francia gyártó konzervatívan, biztonságra játszva vág neki a szezonnak.


Az előző bajnokság hajrájában alaposan meggyűlt a baja a Renault-nak motorjai megbízhatóságával. Ez egész évben visszavetette a teljesítmény javítását, év végén pedig csapataik sorozatosan kapták a büntetéseket, miközben Viry szinte teljesen kifogyott a tartalék alkatrészekből.

A tél folyamán a franciák kiemelt figyelmet fordítottak az erőforrásuk állóképességének javítására, de az év elején nulla kockázatot vállalnak, ezért gyári csapatuk és két partnerük, a Red Bull és a McLaren egyelőre nem használhatja ki a motorjukban rejlő teljes potenciált. „Önként döntöttünk úgy, hogy bizonyos kompromisszumokat vállalunk az első motorunkkal, hogy biztosan jó alapokról induljunk. Amennyiben megbízhatósági gondok hátráltatnak az év elején, az nemcsak azt a versenyedet teheti tönkre, hanem az egész szezonodat, és ezt mi nem engedhetjük meg magunknak” – fogalmazott Cyril Abiteboul, a Renault Sport vezetője.

Mindez azt jelenti, hogy az év végi büntetések elkerülése érdekében a Renault kész hátráltatni komolyabb fejlesztéseit, nem erőlteti azok év eleji bevetését. Mivel 2018-ban három motorral kell teljesíteni a bajnokságot, az újításokat legkorábban a második motor bevetésekor, a szezon harmadának elteltével építhetik autóikba. „Próbáljuk összhangba hozni a fejlesztéseinket az új motorok bevetésének időpontjával, mivel a kezünk meg van kötve. Minél kevesebb motorod van, annál merevebb vagy a teljesítmény javítása terén. Emiatt mi a megbízhatóságra fókuszálunk.”

A szabályok miatt a többi gyártó hasonló cipőben jár. Nemrég a Ferrari kapcsán is híre ment, hogy év eleji első motorjuk a 2017-es továbbfejlesztett változata lesz, s a komoly teljesítményjavulást csak a második erőforrás hozhatja meg.

A korai erőviszonyokat nagyban fogja befolyásolni, mely gyártó milyen hatékonysággal dolgozott a tél folyamán. A Renault eredményeiről új partnere, a McLaren pozitívan nyilatkozott az utóbbi hetekben, és az is kiderült, hogy motorjuk minden eddiginél többet futott a próbapadon hiba nélkül, a megbízhatóság terén tehát nagy előrelépés mutatkozik. „A motorunk a tesztpadon tizenegyszeresét teljesítette annak a távnak, amit a tavalyi motor teljesített az év ugyanezen időszakában. És a célunk a hetvenezer kilométer elérése lesz az első versenyig. Ez óriási mennyiség, idáig még sosem jutottunk a V6-osok bevezetése óta” – erősítette meg Abiteboul.

Hozzátette, ettől függetlenül még nem végeztek a munkával, így az első tesztjük is az óvatosságról fog szólni. „Példás volt, ahogyan és amilyen szakértelemmel a projektünket végigvittük, de még a versenypályán is számos dologról meg kell bizonyosodnunk, az első teszten pedig meg akarunk győződni arról, hogy a tesztpados eredmények megfelelnek a pályán mérteknek. Emiatt akkor még nem lesz érdemes nézni a köridőket, mert nyilvánvaló okok miatt még visszafogjuk magunkat. A második teszt már reprezentatívabb lesz.”

A teljesítmény kérdésével csak ezt követően kezdenek el komolyabban foglalkozni. Hogy csapataik mindezek alapján mire számíthatnak a Renault-motortól év elején, arról sokat elmond Abiteboulék korai célkitűzése. „A célunk, hogy Melbourne-ben nagyjából ugyanolyan teljesítménnyel menjünk, amilyennek tavaly Abu-Dzabiban zártunk. Az egészen jó alap volt. Aztán szeretnénk megbízhatóbbá válni, hogy nagyobb teljesítményt tudjunk kihozni a motorból, mégpedig hosszabb ideig, anélkül, hogy le kelljen azt tekernünk, mert aggódunk a túlmelegedés és a megbízhatóság miatt. A második motorunk viszont már előrelépést hoz, a harmadik pedig egy újabbat.”

Ez alapján úgy fest, drámai teljesítménylöketet egyelőre nem várhatnak a csapataik a Renault-tól. Némi segítségük azért így is lesz az előző évhez képest: már nekik is lesz speciális időmérős beállításuk. „Kíváncsian várom, mi lesz az időmérős motormódokkal azok után, hogy szigorítottak az üzemanyagra és az olaj használatára vonatkozó szabályokon. Nekünk lesz extra teljesítménybeállításunk az időmérőn, de meglátjuk. Egyelőre nem akarok erről többet mondani” – titkolózott a francia szakember.

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?