Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Nem számíthatnak drámai teljesítményjavulásra a Renault-csapatok

Nem számíthatnak drámai teljesítményjavulásra a Renault-csapatok

  2018.02.25. 17:42

Nem számíthatnak maximális teljesítményre a Renault-motort használó csapatok az év első harmadában. A francia gyártó konzervatívan, biztonságra játszva vág neki a szezonnak.


Az előző bajnokság hajrájában alaposan meggyűlt a baja a Renault-nak motorjai megbízhatóságával. Ez egész évben visszavetette a teljesítmény javítását, év végén pedig csapataik sorozatosan kapták a büntetéseket, miközben Viry szinte teljesen kifogyott a tartalék alkatrészekből.

A tél folyamán a franciák kiemelt figyelmet fordítottak az erőforrásuk állóképességének javítására, de az év elején nulla kockázatot vállalnak, ezért gyári csapatuk és két partnerük, a Red Bull és a McLaren egyelőre nem használhatja ki a motorjukban rejlő teljes potenciált. „Önként döntöttünk úgy, hogy bizonyos kompromisszumokat vállalunk az első motorunkkal, hogy biztosan jó alapokról induljunk. Amennyiben megbízhatósági gondok hátráltatnak az év elején, az nemcsak azt a versenyedet teheti tönkre, hanem az egész szezonodat, és ezt mi nem engedhetjük meg magunknak” – fogalmazott Cyril Abiteboul, a Renault Sport vezetője.

Mindez azt jelenti, hogy az év végi büntetések elkerülése érdekében a Renault kész hátráltatni komolyabb fejlesztéseit, nem erőlteti azok év eleji bevetését. Mivel 2018-ban három motorral kell teljesíteni a bajnokságot, az újításokat legkorábban a második motor bevetésekor, a szezon harmadának elteltével építhetik autóikba. „Próbáljuk összhangba hozni a fejlesztéseinket az új motorok bevetésének időpontjával, mivel a kezünk meg van kötve. Minél kevesebb motorod van, annál merevebb vagy a teljesítmény javítása terén. Emiatt mi a megbízhatóságra fókuszálunk.”

A szabályok miatt a többi gyártó hasonló cipőben jár. Nemrég a Ferrari kapcsán is híre ment, hogy év eleji első motorjuk a 2017-es továbbfejlesztett változata lesz, s a komoly teljesítményjavulást csak a második erőforrás hozhatja meg.

A korai erőviszonyokat nagyban fogja befolyásolni, mely gyártó milyen hatékonysággal dolgozott a tél folyamán. A Renault eredményeiről új partnere, a McLaren pozitívan nyilatkozott az utóbbi hetekben, és az is kiderült, hogy motorjuk minden eddiginél többet futott a próbapadon hiba nélkül, a megbízhatóság terén tehát nagy előrelépés mutatkozik. „A motorunk a tesztpadon tizenegyszeresét teljesítette annak a távnak, amit a tavalyi motor teljesített az év ugyanezen időszakában. És a célunk a hetvenezer kilométer elérése lesz az első versenyig. Ez óriási mennyiség, idáig még sosem jutottunk a V6-osok bevezetése óta” – erősítette meg Abiteboul.

Hozzátette, ettől függetlenül még nem végeztek a munkával, így az első tesztjük is az óvatosságról fog szólni. „Példás volt, ahogyan és amilyen szakértelemmel a projektünket végigvittük, de még a versenypályán is számos dologról meg kell bizonyosodnunk, az első teszten pedig meg akarunk győződni arról, hogy a tesztpados eredmények megfelelnek a pályán mérteknek. Emiatt akkor még nem lesz érdemes nézni a köridőket, mert nyilvánvaló okok miatt még visszafogjuk magunkat. A második teszt már reprezentatívabb lesz.”

A teljesítmény kérdésével csak ezt követően kezdenek el komolyabban foglalkozni. Hogy csapataik mindezek alapján mire számíthatnak a Renault-motortól év elején, arról sokat elmond Abiteboulék korai célkitűzése. „A célunk, hogy Melbourne-ben nagyjából ugyanolyan teljesítménnyel menjünk, amilyennek tavaly Abu-Dzabiban zártunk. Az egészen jó alap volt. Aztán szeretnénk megbízhatóbbá válni, hogy nagyobb teljesítményt tudjunk kihozni a motorból, mégpedig hosszabb ideig, anélkül, hogy le kelljen azt tekernünk, mert aggódunk a túlmelegedés és a megbízhatóság miatt. A második motorunk viszont már előrelépést hoz, a harmadik pedig egy újabbat.”

Ez alapján úgy fest, drámai teljesítménylöketet egyelőre nem várhatnak a csapataik a Renault-tól. Némi segítségük azért így is lesz az előző évhez képest: már nekik is lesz speciális időmérős beállításuk. „Kíváncsian várom, mi lesz az időmérős motormódokkal azok után, hogy szigorítottak az üzemanyagra és az olaj használatára vonatkozó szabályokon. Nekünk lesz extra teljesítménybeállításunk az időmérőn, de meglátjuk. Egyelőre nem akarok erről többet mondani” – titkolózott a francia szakember.

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre