Hírek>> : Alonso ruhamárkájával vannak tele a McLaren szponzorfelületei |
Alonso ruhamárkájával vannak tele a McLaren szponzorfelületei
2018.02.25. 17:09
Nem csak új motorszállító, hanem több új szponzor is érkezett a McLarenhez, amelyen köszönhetően az apróságok szintjén is jelentősen megváltozott az MCL33 kinézete elődjéhez képest.
Nem csak a Renault érkezése miatt kezdődik teljesen új korszak a Forma-1-ben a három évig a Honda miatt csak vegetáló McLaren számára. Néhány szponzor, illetve azok matricái képletesen szólva távoztak a csapattól és az autóról, helyettük viszont érkezett több másik.
Az egyik ilyen például a tavaly nyáron Fernando Alonso és néhány barátja által vezetett Kimoa ruhamárka, amelynek az alapító kétszeres világbajnok gyakorlatilag a nagyköveteként is funkcionál.
A "manőver" mondhatjuk, hogy sikeres volt, ugyanis a Kimoa márka nevével megismerkedhettek Alonsónak köszönhetően a 2018-as daytonai 24 órás endurance-versenyen, most pedig a 2018-as McLarenen, az MCL33-on is helyet kap, méghozzá nem kevesebb, mint négy helyen.
A Kimoa nevét megtalálhatjuk majd a 2018-as McLarent vizslatva, két kifejezetten látványos helyen, a bargeboardokon, illetve a hátsó szárny hátsó részén. Ezen kívül felkerült a matrica még az orr részére, a rajtszám és a Dell felirata közé is, valamint a spanyolnak arra is lehetősége lesz, hogy amikor épp nem autóban ül, saját márkás baseballsapkában tetszelegjen a bokszutcában.
A tavalyi év legfőbb szponzorainak listájához képest az érkezők között megtaláljuk a Kimoán kívül a Petrobrast, a Dell Technologiest, a Lubraxot és az Airgaint, míg távozott a Johnnie Walker, a Castrol, a Michael Kors, a CNN és az Invest in Great.
|