Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : A McLaren megoldotta a kezdeti problémákat a Renault motorjával

A McLaren megoldotta a kezdeti problémákat a Renault motorjával

  2018.01.17. 17:38

A technikai igazgató, Tim Goss magabiztosan állítja, hogy a McLaren sikeresen megoldotta a kezdeti fejfájásokat, melyeket a Renault motorjának beépítése okozott - a 2018-as karosszérián belül nem kellett kompromisszumokat kötni.


Három év hondás szenvedést követően a McLaren úgy döntött, hogy 2017 végén felbontja szerződését a japánokkal és helyette megállapodik a Renault-val a 2018-as szezonra. 

A döntés fényében nagy előrelépésre számítanak a teljesítmény terén, de Goss elárulta, a háttérben komoly munkálatok folytak, hiszen az autót át kellett tervezni a franciák meghajtó egységének beépítése érdekében - a Renault ugyanis más koncepcióval használja a turbót és az energia-visszanyerő rendszereket. 

"A Renault felépítése nagyon más." - mondta Goss a Motorsport.com-nak - "Két alapvető motorfelépítés létezik."

"Ott a Mercedes/Honda megközelítése, illetve a Ferrari/Renault hozzáállása. Az alapvető különbség abban rejlik, hogy hova helyezik a turbófeltöltőt."

"A Mercedes/Honda koncepciója szerint a kompresszor a motor elejénél kap helyet, míg a turbina a hátuljánál, az MGU-H pedig középen."

"A Ferrari/Renault megközelítése szerint a kompresszor a motor hátuljánál található, az MGU-H még mögötte és a turbina pedig szintén még hátrébb."

"A karosszéria és a váltó terén egy nagyon más megközelítést igényelnek, de most már mindkettőt megtapasztaltuk, vagyis látjuk, hogy mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai."

"Vannak dolgok, amiket imádok a Renault megoldásában, és vannak dolgok, amik egy kicsit frusztrálnak, de a végén szerencsések vagyunk, hiszen még épp időben döntöttünk róla, hogy az egyik motorról a másikra váltunk. Sokkal tovább nem húzhattuk."

Goss azt is elárulta, hogy a Renault másfajta elvárásai miatt az autó számos területén változtatniuk kellett - beleértve az üzemanyagtartályt, a váltót és a hátsó felfüggesztést is.

"A karosszériát újra kellett terveznünk, változtatnunk kellett a hűtési rendszeren és át kellett alakítanunk a váltót, hogy elférjen." - folytatta. 

"Azonban ezt időben megoldottuk, és nem kellett jelentős kompromisszumot kötnünk a kasztni terén. Elég nagy változtatás volt."

"A Renault motorja előrébb került a kasztnin belül. A Hondával a levegőnek a motor elején kellett beáramolni, és ez a mennyiség az üzemanyagcellák felől jött. Ennek eredményeképp a karosszéria erősebb volt."

"A turbófeltöltő pedig a motor hátuljánál helyezkedett el, ami útban volt a belső felfüggesztésnél. Vagyis a motor hátuljánál egy sokkal egyszerűbb feladattal álltunk szemben."

"Amikor a Renault-ra váltottunk, akkor a motor eleje sokkal egyszerűbb lett, és ennek eredményeképp egy jelentős üzemanyag-mennyiséget visszanyertünk."

"A motort előrébb tehetjük, és a motor, illetve a kipufogó aerodinamikai hatása jelentősen kisebb, hiszen ez előrébb került a kasztnin belül."

"Azonban ott a turbófeltöltő, ami a tengelykapcsolónál lenne, vagyis emiatt át kellett terveznünk a hátsó felfüggesztés belső részét és a váltót is meg kellett hosszabbítanunk."

"Végül fantasztikus munkát végeztünk. Tényleg fantasztikus. Nagyon-nagyon intenzív volt. Nagyjából két hét rendkívül intenzív időszak áll mögöttünk, ami alatt megoldottuk, de elég jól tudtuk, hogy mit kellett tennünk."

Teljesítménybeli előrelépés

Tavaly a McLaren kasztniját tartották a mezőny egyik legjobbjának, de az erőhiány miatt nehéz volt megítélni, hogy pontosan hol is állnak a Mercedeshez, a Ferrarihoz és a Renault-hoz képest.

A csapat 2018-ban komoly célokat tűzött ki, és Goss nagyon is tisztában van a lehetőségeikkel, hiszen minden csapat átalakíthatja az autóját, és bárki megtehet egy nagyobb lépést. 

"Nyilvánvalóan a szezon elején kiválasztod az autó felépítését, és vannak bizonyos dolgok, amik be vannak építve és nem is igazán lehet változtatni rajta a szezon során."

"Vagyis amikor áttervezzük az autót, akkor lehetőségünk nyílik a változtatásokra. Szerintem a csapatok átnézik majd az autóikat, hogy ezeket a változtatásokat végrehajthassák."

"Arra számítunk, hogy előreléphetünk, és mivel az autók még relatíve nem olyan érettek, azt reméljük, egy nagyobb lépést tehetünk meg, mint a korábbi szezonokban."

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!