Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : A McLaren megoldotta a kezdeti problémákat a Renault motorjával

A McLaren megoldotta a kezdeti problémákat a Renault motorjával

  2018.01.17. 17:38

A technikai igazgató, Tim Goss magabiztosan állítja, hogy a McLaren sikeresen megoldotta a kezdeti fejfájásokat, melyeket a Renault motorjának beépítése okozott - a 2018-as karosszérián belül nem kellett kompromisszumokat kötni.


Három év hondás szenvedést követően a McLaren úgy döntött, hogy 2017 végén felbontja szerződését a japánokkal és helyette megállapodik a Renault-val a 2018-as szezonra. 

A döntés fényében nagy előrelépésre számítanak a teljesítmény terén, de Goss elárulta, a háttérben komoly munkálatok folytak, hiszen az autót át kellett tervezni a franciák meghajtó egységének beépítése érdekében - a Renault ugyanis más koncepcióval használja a turbót és az energia-visszanyerő rendszereket. 

"A Renault felépítése nagyon más." - mondta Goss a Motorsport.com-nak - "Két alapvető motorfelépítés létezik."

"Ott a Mercedes/Honda megközelítése, illetve a Ferrari/Renault hozzáállása. Az alapvető különbség abban rejlik, hogy hova helyezik a turbófeltöltőt."

"A Mercedes/Honda koncepciója szerint a kompresszor a motor elejénél kap helyet, míg a turbina a hátuljánál, az MGU-H pedig középen."

"A Ferrari/Renault megközelítése szerint a kompresszor a motor hátuljánál található, az MGU-H még mögötte és a turbina pedig szintén még hátrébb."

"A karosszéria és a váltó terén egy nagyon más megközelítést igényelnek, de most már mindkettőt megtapasztaltuk, vagyis látjuk, hogy mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai."

"Vannak dolgok, amiket imádok a Renault megoldásában, és vannak dolgok, amik egy kicsit frusztrálnak, de a végén szerencsések vagyunk, hiszen még épp időben döntöttünk róla, hogy az egyik motorról a másikra váltunk. Sokkal tovább nem húzhattuk."

Goss azt is elárulta, hogy a Renault másfajta elvárásai miatt az autó számos területén változtatniuk kellett - beleértve az üzemanyagtartályt, a váltót és a hátsó felfüggesztést is.

"A karosszériát újra kellett terveznünk, változtatnunk kellett a hűtési rendszeren és át kellett alakítanunk a váltót, hogy elférjen." - folytatta. 

"Azonban ezt időben megoldottuk, és nem kellett jelentős kompromisszumot kötnünk a kasztni terén. Elég nagy változtatás volt."

"A Renault motorja előrébb került a kasztnin belül. A Hondával a levegőnek a motor elején kellett beáramolni, és ez a mennyiség az üzemanyagcellák felől jött. Ennek eredményeképp a karosszéria erősebb volt."

"A turbófeltöltő pedig a motor hátuljánál helyezkedett el, ami útban volt a belső felfüggesztésnél. Vagyis a motor hátuljánál egy sokkal egyszerűbb feladattal álltunk szemben."

"Amikor a Renault-ra váltottunk, akkor a motor eleje sokkal egyszerűbb lett, és ennek eredményeképp egy jelentős üzemanyag-mennyiséget visszanyertünk."

"A motort előrébb tehetjük, és a motor, illetve a kipufogó aerodinamikai hatása jelentősen kisebb, hiszen ez előrébb került a kasztnin belül."

"Azonban ott a turbófeltöltő, ami a tengelykapcsolónál lenne, vagyis emiatt át kellett terveznünk a hátsó felfüggesztés belső részét és a váltót is meg kellett hosszabbítanunk."

"Végül fantasztikus munkát végeztünk. Tényleg fantasztikus. Nagyon-nagyon intenzív volt. Nagyjából két hét rendkívül intenzív időszak áll mögöttünk, ami alatt megoldottuk, de elég jól tudtuk, hogy mit kellett tennünk."

Teljesítménybeli előrelépés

Tavaly a McLaren kasztniját tartották a mezőny egyik legjobbjának, de az erőhiány miatt nehéz volt megítélni, hogy pontosan hol is állnak a Mercedeshez, a Ferrarihoz és a Renault-hoz képest.

A csapat 2018-ban komoly célokat tűzött ki, és Goss nagyon is tisztában van a lehetőségeikkel, hiszen minden csapat átalakíthatja az autóját, és bárki megtehet egy nagyobb lépést. 

"Nyilvánvalóan a szezon elején kiválasztod az autó felépítését, és vannak bizonyos dolgok, amik be vannak építve és nem is igazán lehet változtatni rajta a szezon során."

"Vagyis amikor áttervezzük az autót, akkor lehetőségünk nyílik a változtatásokra. Szerintem a csapatok átnézik majd az autóikat, hogy ezeket a változtatásokat végrehajthassák."

"Arra számítunk, hogy előreléphetünk, és mivel az autók még relatíve nem olyan érettek, azt reméljük, egy nagyobb lépést tehetünk meg, mint a korábbi szezonokban."

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre