Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Elbeszélgetett a Hondát alázó Alonsóval Haszegava

Elbeszélgetett a Hondát alázó Alonsóval Haszegava

  2017.11.19. 21:04

A Honda sportigazgatója nem boldog, amikor Fernando Alonso durva stílusban kritizálja őket, és elárulta, ezt már szóvá is tette a spanyolnál.


Jobban teszi a Toro Rosso, ha előre felkészül, jövőre nem lesz motorteljesítménye – mondta Fernando Alonso a Brazil Nagydíj után, melyen a 8. helyen ért célba. Bár a McLaren év végére érezhetően fejlődött, a spanyol előszeretettel hangoztatja, ez nem motorpartnerük, hanem kizárólag a karosszériájukat fejlesztő mérnökök érdeme.

Másképp látják ezt Japánban. „Monza óta a csomagunk és a motorteljesítmény is egészen jó szintre jutott. Pályakaraktertől függően néha a Williams és a Force India gyorsabb, máskor velük és a Renault-val is azonos szinten állunk” – értékelt Interlagos után Haszegava Juszuke, a Honda sportigazgatója. „A teljesítményt tekintve még le vagyunk maradva a többi gyártótól, zárkózunk föl, de még nem értünk célt” – ismerte el.

Alonsótól persze a három szezon során a fentinél jóval durvább kritikákat is hallhattunk, elég csak a teljes Honda-vezérkar füle hallatára elsütött „GP2-es motor” megjegyzését említenünk. Bár megjegyzései sok esetben jogosnak tűntek, a spanyol fizetésének nagy részét aligha azért állta ez idő alatt a Honda, hogy efféle reklámot kapjon érte cserébe...

Haszegava az F1Racing magazinnak adott interjúban elismerte, számára is kellemetlen, amikor sztárversenyzőjük a nyilvánosság előtt fordul ellenük, s hozza őket sokszor már megalázó helyzetbe. „Ez szerencsétlen és szomorú, de időnként jogos. Ha motorgondunk van, minden joga megvan arra, hogy dühös legye. De a Honda szemszögéből nézve próbáltam világossá tenni Fernando számára, hogy szeretnénk, ha nem csinálná ezt. Ez egy fontos projekt a cég számára a márkanév népszerűsítése miatt, és fontos, hogy védjük a márkánkat. Beszéltem erről Fernandóval. De természetesen szükségünk van a visszajelzéseire” – mondta a megszokott szerénységével, amikor Alonso kirohanásairól kérdezték.

A legegyszerűbb módja persze a jó reklámnak az lett volna, ha a Honda versenyképes motort épít, s együtt nyer a McLarennel és Alonsóval. Erre azonban már biztosan nem kerül sor a következő három évben, hiszen a felek útjai Abu-Dzabi után elválnak.

Haszegavát megkérdezték, melyik a legkellemetlenebb emléke a lassan véget érő időszakból. „Az első idei téli tesztnapunk Barcelonában. Nagyon kemény volt” – utalt arra, hogy miközben előzetesen már dobogós eredményekben bíztak, az MCL32-es első napján mindössze 29 körig jutottak, s visszatértek a 2015-ös állapothoz.

Haszegava szerint a Honda továbbra is annak hatását nyögi, hogy egy évvel később vágott neki a jelenlegi motorprojektjének. Az idei visszaesés és újrakezdés pedig a koncepcióváltásuk következménye. „A második évben, 2016-ban szépen fejlődtünk. De a teljesítményünk nem volt elég jó az élen lévőkhöz képest, ezért módosítottunk a motorkoncepción. Könnyebbé kellett tennünk az erőforrást, lejjebb kellett vinnünk a tömegközéppontját. Tudtuk, hogy ennyi változtatás után gond lehet a teljesítménnyel, de muszáj volt változtatnunk ahhoz, hogy utolérjük a legjobb hármat. Jövőre csak frissítjük a csomagot, nem lesz teljesen új a motorunk.”

A konkrét gyenge pontokra vonatkozó kérdésre csupán annyit mondott: „Sosem vagyunk elégedettek a teljesítménnyel, és sok területen kell javítanunk. Az égésen, többet kell kihoznunk az üzemanyagból, a hatékonyságon, a sűrítésen. Nehéz úgy nagyobb fordulatszámon működni, hogy az ne legyen káros a megbízhatóságra.”

A McLaren azt is a Honda szemére vetette, hogy túlságosan önfejűen állnak a Forma–1-hez, és teljesen elzárkóznak a külföldi szakemberek alkalmazásától. Haszegava rámutatott, ebben nem pusztán a hagyománytisztelet vagy a becsület játszott szerepet. „Azért japán a legtöbb mérnökünk, mert japán cég vagyunk, a központunk is Japánban van. Nem emeltünk falat az európai vagy amerikai mérnökök elé, de a nyelv megnehezítheti a megbeszéléseket. A kommunikáció jelenti a legfőbb problémát. Képezzük a mérnököket, hogy tanuljanak más nyelveket is, valamint arra is, hogyan adjanak át információkat akkor, ha más nyelven beszélőkkel dolgoznak. A legfontosabb, hogy globálisabb céggé váljunk, és mindenféle nemzetiségűekkel együtt dolgozzunk.”

A gyártónál meg vannak győződve arról, hogy az újabb visszaesést most már csak felemelkedés követheti. Úgy érzik, idén megtalálták a megfelelő alapot jelentő koncepciót, s az idei hibák tanulságával felvértezve 2018-ban a Toro Rossót már sokkal ütőképesebb hajtóegységgel fogják ellátni.

Egyesek szerint a nyomás is kisebb lesz rajtuk azután, hogy a mindig kegyetlenül sokat váró McLaren helyett egy türelmesebb kis csapat lesz a partnerük, amelytől a közvélemény sem vár el olyan sokat. Haszegava viszont nem érzi úgy, hogy könnyebb lesz az életük. „Nem igazán. A McLaren keményen hajtott minket, de ez a versenycsapatok természetéhez tartozik. Belülről is nagy a nyomás, mivel a Honda nevét képviseljük. Sokkal jobbnak kell lennünk a következő évben, ezért véleményem szerint még nagyobb is lesz rajtunk a nyomás.”

Ennek kapcsán és az elmúlt három év után a brit magazin megjegyezte, jelenleg az övé a legnehezebb munka az egész F1-ben. „Nemcsak az enyém, az egész csapat nagyon nehéz munkát végez, főleg azért, mert később kezdtünk egy évvel, mint a többi motorgyártó, és emiatt be kell hoznunk a lemaradást, fel kell gyorsítanunk a fejlődést” – pontosított.

S hogy ő maga hogyan bírja a minden irányból megállíthatatlanul érkező kritikaáradatot és a súlyos terhet? „Ez egy különleges munka, és nem felejthetem el azt sem, hogy amikor hazamegyek, vár a feleségem és a lányom” – felelte. Végül levonta a racionális következtetést: „Nincs más megoldás, mint hogy jobbá tesszük a motort, és ez tart motiváltan. A technológia mindig őszinte: ha fejleszted, látni fogod az eredményt.”

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal