Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Maláj Nagydíj-Sepang

Szeptember 29-október 1.

Körök száma: 56

Péntek

1. Szabadedzés 5:00-6:30
2. Szabadedzés 9:00-10:30

Szombat

3. Szabadedzés 8:00-9:00
Időmérő 11:00-12:00

Vasárnap

Futam 9:00-

Tesztek-2017.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. L. Hamilton 263 pont
2. S. Vettel 235 pont
3. V. Bottas 212 pont
4. D. Ricciardo 162 pont
 5. K. Raikkönen 138 pont
6. M. Verstappen 68 pont
7. S. Pérez 68 pont
8. E. Ocon 56 pont
9. C. Sainz 48 pont
10. N. Hülkenberg 34 pont
15. F. Alonso 10 pont

Csapatok:

1. Mercedes 475 pont
2. Ferrari 373 pont
3. Red Bull 230 pont
4. Force India 124 pont
5. Williams 59 pont
9. McLaren Honda 17 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Érvek Alonso indycar-os jövője mellett - tényleg az USA lehet a fény az alagút végén?!

Érvek Alonso indycar-os jövője mellett - tényleg az USA lehet a fény az alagút végén?!

  2017.09.08. 16:03

Annak ellenére, hogy a Forma-1 történelmének egyik legnagyszerűbb versenyzője, és annak ellenére, hogy még mindig fénykorában van, Fernando Alonso több mint négy éve nem nyert versenyt. David Malsher szerint itt lenne az ideje.


David Malsher, a Motorsport.com amerikai szerkesztője nagyszerűen megfogalmazta, hogy Alonsónak miért is jött el az idő a váltásra. A spanyol a motorsport történetének egyik legnagyobbja, és itt az ideje, hogy ezt ismét bebizonyítsa. Egy versenyképes autóban. Az IndyCarban.

Malsher levelet írt a kétszeres bajnoknak:  

Kedves Mr. Alonso,

Szurkolók milliói hosszú ideje a Forma-1-es versenyzők egyik legjobbjának tartanak téged. Minket is lenyűgöz az elkötelezettséged a garázsban, a kitartásod a pályán, a versenyzési ítélőképességed, a bátorságod és a képességeid.

Mindig is csodáltuk az ultra-versenyképességed, ami végül először 2007-ben, a McLarennél haraggal végződött, amikor a Forma-1-es újonc, Lewis Hamilton volt a csapattársad.

Autós újságírót keresünk a Motor1 hazai csapatába, dolgozz velünk!

Tudtuk, hogy az az együttműködés nem végződik jól, hiszen láttuk mennyire irritált, amikor a renault-os csapattársad, Giancarlo Fisicehella kétszer vagy háromszor legyőzött az időmérőn vagy csak épp az utadba került. Jarno Trulli egy körös tempójával megtanultál együtt élni; hiszen tudtad, hogy a versenyen úgyis legyőzöd a benned élő harci szellem miatt.

És ez mindig is meghatározta a személyiséged. Ahogy nem adod fel, az egy szintre emel a versenyzők "Isteneivel", mint Tazio Nuvolari, Stirling Moss, Gilles Villeneuve és Ayrton Senna. Ez egy olyan tulajdonság, aminek valóban felvillanyozó hatása van mindenkire, akivel együtt dolgozol. Meg is magyarázza, hogy a McLaren korábbi igazgatója, Ron Dennis 2014-ben miért építette újra a párosotok hídját, ami 2007-ben felégett, majd mégis visszacsábított. 

Most pedig nagyon komoly pletykák keringenek, amiket csak félig tagadtál, miszerint Spában egy működőképes autót parkoltál le. Nem, nem egy gyorsat, nem egy olyat, ami képes lett volna a pontszerzésre egy motorerőt megkövetelő pályán, de akkor is egy működő autót. Nem ez az első alkalom, amikor ilyen pletykák ütötték fel a fejüket az elmúlt két évben. Igaz vagy sem, nem sokkal ezelőtt ennek a pletykának nem lett volna alapja. 

A szurkolóid tudják, mennyire kétségbeesetten keresed a kiutat - ez a bajnoki ponttáblázaton is látszik - hiszen a szánalmasan eredménytelen partnerség a McLaren és a Honda között mindent elárul. Néhányan még azt is mondhatják, hogy ez csak azt bizonyítja, nem érdekel a pénz; vagyis, hogy egy versenyképes autó mindent jelent a számodra. A kritikusaid szerint pedig a fizetésedért, azt a versenyautót kell vezetned, amit kapsz.

Szerintem én valahol középen vagyok, vagyis nem tetszik, hogy egy versenyző megadja magát, amíg egy működőképes autót vezet. Nigel Mansell így tett az utolsó mclarenes rajtjánál, 1995-ben a Spanyol Nagydíjon, és ez csak a kudarcba fulladt partnerséget tükrözte. 

A másik oldalról, a legtöbben megértik a kétségbeesésed. 2010-ben és 2012-ben is együtt éreztünk veled, még akkor is, ha egy bizonyítottan vesztes autóban ültél a Red Bull bajnokához, Sebastian Vettelhez képest. Sokan úgy éreztük, hogy legalább bizonyítottad, még mindig a legjobb vagy.

A tény, miszerint a statisztikák nem erősítik meg ezt a feltételezést - és már sosem fogják - rendkívül zavaró a szurkolóid számára. Szóval csak elképzelni lehet, hogy ez téged mennyire zavarhat, miszerint utoljára 11 éve lettél bajnok, illetve utoljára négy éve nyertél futamot. 

2014 eleje óta a legjobb eredményed három ötödik hely; miközben ugyanezen idő alatt láttad, hogy a korábbi csapattársad, Hamilton 37 győzelmet szerzett és két bajnokságot nyert, illetve a már visszavonult Nico Rosberg 20-szor nyert, és bajnok lett, de még a helyedre érkező ferraris Sebastian Vettel is hét győzelmet szerzett, és idén talán ötödik alkalommal is bajnok lesz. 

Ha a Forma-1 ennyire kevés elégedettséget ad - azon túl, hogy tönkreteszi a nagyra tartott újonc csapattársadat, Stoffel Vandoorne-t - akkor mik a lehetőségeid 2018-ra? A Ferrari kizárva. A Mercedesnél valószínűleg marad a Hamilton-Bottas páros.

A Red Bull teljesítménye majdnem olyan, mint a Ferrarié, amikor elhagytad őket. Fájdalmas kimondani, de a Williams évek óta nem épített győztes autót. A McLaren egyetlen lehetősége a Honda helyett a Renault, ami talán megbízhatóbbá, és egy kicsit gyorsabbá is teszi majd az autót, de a dobogók még így messze lennének, nem is beszélve a győzelmekről. A Renault, a Haas és a Toro Rosso nem fog milliárdokat kicsengetni érted, hiszen tudják, hogy a hatalmas tehetséged sem elég hozzá, hogy áthidald a különbséget a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest.

Akkor mi marad?

 

Az IndyCar.

Hallgass meg, señor. Ha hajlandó vagy engedni a fizetési igényedből - gondolj 4.7 millió dollárra 47 millió dollár helyett – akkor lennének csapatok és szponzorok, akik ezt megvalósítanák.

Az idei Indy 500-on imádtak és elismertek: IndyCar, IMS, Honda, Andretti Autosport, McLaren, a média és a szurkolók. Örömteli volt látni a fokozott érzelmeket. Akik jól ismernek vagy rendszeresen követnek a Forma-1-ben, évek óta először boldognak láthattak. Ez a különös környezet kíváncsivá tett, az eszedet letesztelte és szívvel-lélekkel mindent beleadtál - amiért meglett a jutalmad és az élen versenyezhettél.

Az ötlet, miszerint az eszed és a tehetséged az IndyCar naptárának összes pályáján beveted, egy olyan ötlet, ami minden szurkolót kíváncsivá tesz. Az pedig csak még vonzóbbá teszi, hogy a riválisokhoz képest az új aerodinamikai megoldások fényében a tudásbeli különbséged csökkenne. 

Fernando, csak gondolkodj: Isten tudja mennyi idő után először egy olyan gyors, nyitott versenyszériához csatlakozhatnál, ahol megint Te jelenthetnéd a különbséget, ahol a tehetséged és a fáradhatatlan vezetésed győzelmet érhet, ahol a természetes ösztönöd az autókezelés és a gumik életben tartása terén kincset érhet, és ahol a határon autózhatsz, így pedig azonnal a versenyzők élvonalába ugorhatsz. 

A hírnevednek is jót tenne, hiszen bebizonyítaná, milyen sokoldalú vagy. Cliché miszerint az IndyCar rövid, ovál, szupergyors pályái egyedi kihívást jelentenek. Azonban ez esetben a cliché igaz. Az emberek korábban nem voltak lenyűgözve, hogy Juan Pablo Montoya vagy Nigel Mansell végigmentek az IndyCar pályáihoz, mely jobbos és balos kanyarokból állt. Mindkét esetben számítottak rá. Ami lenyűgözte az embereket az az alkalmazkodóképességük. 

Az Indy 500-as csapattársad, Alexander Rossi szerint ez még mindig a gyengesége, de Ő akkor csatlakozott az IndyCar-hoz, amikor az autók messze nem olyanok voltak, mint előtte. 

Mind reméljük, hogy a szabályváltoztatások jobban kiemelik majd a versenyzőket a szériában - és Te ennek lehetnél a része. Persze lenne egy elméleti elvárás a vállaidon, de ez csak a világklasszis hírnevednek köszönhető, és hozzátartozik, hogy az IndyCar paddockjában mindenki 1) elismeri milyen nagyszerű versenyző vagy, és 2) azt várják, hogy megint az élmezőnyben harcolj. 

Nem lenne jó érzés megint abban a pozícióban lenni?

Szóval itt van. Igen, csodálatos lenne, ha a McLaren márkát magaddal hoznád: a széria mindig örömmel fogad egy újabb elismert csapatot, különösen egy rövid, de annál sikeresebb indycar-os múlttal.

Néhányan logikus lépésnek tartanák azt is, hogy visszatérj az Andretti Autosporthoz, akik úgy tűnik, hogy visszatérnek régi önmagukhoz.

Azonban az az igazság, hogy kivételes helyzetben vagy, hiszen megvan a hatalmad, a pénzed és a státuszod, hogy a döntésedet csakis saját magad hozd meg, tudván, hogy nincs olyan IndyCar csapat, aki ne akarna téged.

Szóval, amikor legközelebb a 18. helyre kvalifikálod magad, mert az MGU-H vagy az MGU-K tönkremegy, vagy amikor a Mercedes úgy húz el melletted, hogy olyan érzésed van, mintha egy GP2-es autóban ülnél, akkor próbáld meg felidézni azt a mérhetetlen elégedettséget, amit akkor éreztél, amikor régen a dobogó középső, és legfelső fokán álltál. 

Nem, az IndyCar nem Forma-1, azonban sokkal több előnye van, mint hátránya. Nyilván időbe telik, amíg megint boldog és elégedett leszel, de erre csak egy ultra-versenyképes, ultratehetséges győztes képes. 

Remélem, találkozunk St. Pete-ben.

Üdvözlettel,

Malsher

 

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Butterfly-Wings - Egy18 éves lány blogja; érdekes cikkekkel, videókkal, véleményekkel várja a látogatókat. ^-^    *****    Tokio Hotel FANFICTION | Tokio Hotel véleményblog | Tokio Hotel FANFICTION fordítások | Tokio Hotel Fanfiction | TH blog    *****    A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!