Hírek>> : Nem igaz, hogy a Honda új motorja csak két versenyt bír?! |
Nem igaz, hogy a Honda új motorja csak két versenyt bír?!
2017.06.01. 22:41
A japán gyártó tisztában van vele, hogy az erőforrásán van mit fejleszteni, és tulajdonképpen a Honda első embere, Yusuke Hasegawa sem tudja, mitől ennyire megbízhatatlan az MGU-H, ugyanis a futópadon sokkal tovább bírja...
"A problémák eredményeképp két versenyenként kicseréljük az MGU-H-t, ami elég szerencsétlen." - mondta Hasegawa a Racer-nek - "Az MGU-H több mint 5000 km-t teljesített a futópadon, szóval nem mondanám, hogy két verseny után tönkremegy."
Vagyis a korábbi pletykák, miszerint az MGU-H csak két versenyt bír nem is igazak. A Honda ezek szerint csak elővigyázatosságból cseréli ki az alkatrészt.
Button Monacóban 15 rajthelyes büntetést kapott, hiszen Alonso autójában ki kellett cserélni az MGU-H-t. Mint kiderült a pályán előforduló hibák a futópadon nem észlelhetőek, így a japánok nehezen találják meg a megoldásokat.
"A helyzeten javítanunk kell, bár a futópadon már elértünk eredményeket. Sok problémánk volt a pályán, szóval változtatnunk kell, de ezt már teszteltük."
A Honda új specifikációja tehát addig nem kerül kicserélésre, amíg újabb problémákkal nem szembesülnek.
"Amíg nem találjuk meg a megoldást, és nem teljesítünk egy erőforrással öt vagy hat versenyt, nehéz azt mondani, hogy megmenekültünk. Meg kell találni a jó irányt. Kanadába további fejlesztéseket viszünk, de nem akarjuk megváltoztatni a motort, meg akarjuk tartani a jelenlegi MGU-H-t, hacsak problémával nem szembesülünk."
A Honda tehát szeretné, hogy a McLaren-Honda páros a jövőben is megmaradjon. Monacóban mindkét autójuk bejutott a Q3-ba, de végül mindketten ki is estek. "Viszonylag jó, és amíg nem kapunk büntetést, addig lehetőségünk van a pontszerzésre vagy talán többre is. Szerintem Monacóban is pontot szerezhettünk volna mindkét autóval. Nagyon frusztráló. A büntetés mindkét autónál közrejátszott, különösen Jensonnál. Nagyon csalódottak vagyunk, hogy hátrasorolták."
|