Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2017

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Indy 500- Indianapolis Motor Speedway

Körök száma: 200

Május 26.
17:00-18:00 Szabadedzés

Május 28.
18:00-RAJT

Tesztek-2017.

Hungaroring

Augusztus 1-2.

Abu Dhabi

November 28-29.

 
VB pontok

Pilóták:

1. S. Vettel 86 pont
2. L. Hamilton 73 pont
3. V. Bottas 63 pont
4. K. Raikkönen 49 pont
 5. M. Verstappen 35 pont
6. D. Ricciardo 22 pont
7. S. Pérez 22 pont
8. F. Massa 18 pont
9. C. Sainz 11 pont
10. E. Ocon 9 pont

Csapatok:

1. Mercedes 136 pont
2. Ferrari 135 pont
3. Red Bull 57 pont
4. Force India 31 pont
5. Williams 18 pont
10. McLaren Honda 0 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Paddock

Jelentkezz, de nem 100% h. kikerülsz.

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok: LidoDesign  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Mik a McLaren valódi céljai Alonso Indy 500-as szerepeltetésével?

Mik a McLaren valódi céljai Alonso Indy 500-as szerepeltetésével?

  2017.05.18. 15:56

Nem Fernando Alonso, hanem a McLaren részéről volt bátor lépés nekivágni az Indy 500-asnak – hangsúlyozta Zak Brown. A projekt megszületésének hátteréről beszélt, és azt is elárulta, milyen előnyöket várnak ettől a döntéstől.


Először csupán viccként vetődött fel a téli tesztek idején, aztán Ausztráliában komolyra fordultak a dolgok. Fernando Alonso és Zak Brown arról beszélgetett, lenne-e kedve a spanyolnak elrajtolni az Indy 500-ason – és nagyon is volt! „Onnantól már tudtam, kinyitottam egy ajtót” – mesélte Brown az ESPN-nek a rendhagyó vendégszereplésük létrejöttéről. „Miután világossá vált, hogy érdekli, már nem mondhattam neki nemet erre.”

„Amikor először viccelődtünk erről, én komolyan gondoltam, de nem 2017-ben. A jövőre céloztam. De Fernando fölvetette, hogy idén kéne megcsinálni, és mi azonnal megállapodás-kötő üzemmódba kapcsoltunk. Elkezdtük végiggondolni, hogy ha ezt és ezt tesszük, akkor dőlni kezdenek a dominók, és végül megtörténhet. Úgy éreztem, nem lesz könnyű, de megvalósíthatónak tartottam.”

„Az első feladatom az volt, hogy kérjem a McLaren igazgatótanácsának, a főnökeimnek az engedélyét. Emlékszem jól arra a pillanatra. Jonathan Neale (helyettes vezérigazgató) és én együtt ebédeltünk Mohammed bin Essza Al-kalifa sejkkel (a McLaren résztulajdonosa, a Mumtalakat feje), és csak viccelődtem vele, mert volt rá esély, hogy mérges lesz. De azonnal úgy gondolta, ez egy nagyszerű ötlet. Miután az igazgatóság áldását adta rá, azonnal azt néztem, előállhatnék-e a dologgal. Felhívtam Mark Miles-t (az IndyCar ügyvezető igazgatója), mert nem szerettem volna semmi szivárogtatást, főleg nem úgy, hogy nem éreztem esélyesnek a dolgot. Nem szerettem volna pletykákat a McLarenről és Fernandóról, mert már így is volt belőlük elég.”

Öt hét elég volt a megvalósításhoz

Brown kiemelte, a Hondának maga Alonso vetette föl az ötletet, és ezen a szinten sem ütköztek akadályba, így már csak az volt a kérdés, honnan kerítenek autót versenyzőjük számára. Listájuk három csapat nevét tartalmazta, az első helyen az Andretti Autosporté állt – azonnal megállapodtak. Alonso kedvéért még Stefan Wilson is hajlandó volt félreállni, pedig a hatodik autó az övé lehetett volna. „Nagy dolgot tett a sportért” – méltatta tragikus sorsú Justin Wilson fivérét Brown.

Az érintettek öt hét leforgása alatt megállapodtak mindenről, s megteremtették a feltételeket a nagy durranáshoz. Már csak a bejelentés volt hátra. „A legnehezebb része a titoktartás volt, de ez most egy kicsit könnyebben ment, mivel minden olyan gyorsan összeállt. Ha hat hónapig kellett volna titkolózni, akkor esély sincs ilyesmire. Pár hét elég volt a megvalósításra. Izgalmas volt, mert tudtuk, hogy hatalmas hír lesz belőle, de mégis sikerült csöndben maradni a bejelentésig. Hány e-mail-t kaptam emberektől, akik azt gondolták, ez csupán egy áprilisi tréfa!” – árulta el az amerikai.

Nemcsak Alonsónak, a McLarennek is kellett a menekülőút

Az F1-es csapatfőnökök kissé ferde szemmel néztek Brownékra, miután engedélyezték sztárjuknak, hogy a Monacói Nagydíj helyett Indianapolist válassza. Első ránézésre ez a lépés ráadásul sem a Forma–1, sem a McLaren F1-es csapatának nem jó reklám, hiszen csak arra irányítja rá a figyelmet, mekkora slamasztikában is van jelenleg Woking.

Az ügyvezető igazgató viszont másfelől közelíti meg ezt a kérdést. „Ha maradunk a jelenlegi röppályánkon, milyen hírekben szerepelnénk Monacóban? Talán nem sokban, és nem is túl jó hírekben… Most viszont van ok, amiért a McLaren a figyelem középpontjába kerülhet, mégpedig pozitív értelemben.”

„Az Indy 500-as projektet én hosszabb távon, rendszerességgel tervezgettem, de sikerült egy évvel korábbra hoznunk. A McLaren márkanévnek a motorsport más kategóriáiban is megvan a maga történelme, ezért úgy vélem, ezzel mindenki nyer, és nincs benne semmi rossz. A McLaren boldog, az alkalmazottak boldogok, Fernando boldog, a Honda boldog, Jenson boldog és a szurkolók is azok. Ez nagyszerű a Forma–1-nek és az IndyCarnak is. És manapság nem túl könnyű előállni olyasmivel, amivel mindenki elégedett.”

Van ennek a lépésnek viszont egy üzleti indítéka is. A McLaren évek óta hiába keresi az újabb főtámogatóját. Zak Brown kinevezésekor azt ígérte, 2018-ra ő meg fogja találni. Csakhogy az F1-es istálló jelenlegi helyzete és aktuális szezonja egy kicsit sem könnyíti meg a dolgát. És ahogyan Alonsónak, úgy ebben a helyzetben neki is a más területeken keresett sikeresség jelentheti a mentsvárat. Lehetőségük nyílhat bizonyítani a támogatóknak, hogy a McLaren talán nem sikeres F1-es csapat jelenleg, de nagyon is jó márka.

Az IndyCar pedig már csak azért is jó választás, mert az amerikai piacon új távlatok nyílhatnak előttük. „Igen, Észak-Amerika fontos a legtöbb cég számára, és miközben a Forma–1 növekedésnek indult ott – és a jövőben még inkább növekedni fog –, az indianapolisi 500 mérföldes is nagy esemény. A marketingpartnereink számára ez egy lehetőség arra, hogy elkülönüljünk az F1-es csapatoktól, és ez nagyobb, hatásosabb lehetőséget biztosít számunkra az Államokban, segít kiszélesíteni, mélyíteni mindazt, amit kínálni tudunk. Vannak partnereink, akik az IndyCarban, míg mások az F1-ben próbálnak növekedést elérni. Ez tehát kiegészíti a versenyzésben rejlő lehetőségeinket” – magyarázta a McLaren-vezér.

Megnyugtatni Alonsót

Kollégája, Éric Boullier persze azt sem titkolta, az IndyCar nemcsak a McLarenről, Alonsóról is szól, akinek ily módon próbálják meg egy kicsit elterelni a figyelmét az F1-es problémákról, és egyúttal javítani saját helyzetükön az új szerződésről való tárgyalások előtt.

Brown is tisztában van azzal, hogy jelenleg ezen túl sok mindent nem tudnak kínálni a kétszeres bajnoknak. „Sejthetjük, milyen helyzetben van egy világbajnok, aki a hazai futamának első edzésén még egy kört sem tudott teljesíteni. Ő csak versenyezni akar” – mondta erről Brown. „Szerintem az emberek túlbonyolítják azt, ahogyan ő gondolkodik. Ő versenyezni és nyerni akar. Indianapolis miatt most van mit várnia, és ez mentális szempontból jó figyelemelterelés. De nem hinném, hogy a versenyautóban ülve is elterelné a figyelmét. Amikor az F1-es autóban ül, az F1-gyel foglalkozik. Amikor reggelente fölkel, szerintem izgatottan várja az Indy 500-ast, és kicsit kevésbé izgatott, amikor a Spanyol Nagydíjra készül. Nem azért, mert nem érdekli a Spanyol Nagydíj, hanem mert tudja, nem lesz az élen.”

„Pár éve már nem láthatjuk őt az élen, és ez feléleszti a vágyat, hogy megmutassa a világnak, mennyire gyors. Nem hiszem, hogy bárki is kételkedne ebben, de két és fél éve a legjobb eredményét egy ötödik hely jelenti, és egy Fernando Alonso számára ez nem túl izgalmas. Ez most egy új kihívás számára.”

A McLaren többet tud kínálni Alonsónak a Renault-nál?

A McLarennél tudják, ez a kihívás csak átmenetileg elégíti ki Alonso étvágyát. A spanyol hazai hétvégéjén egyértelművé tette, hogy ha nem lát esélyt arra, hogy 2018-ban sikeres legyen a McLarennel, keres magának másik csapatot. Hogy milyen lehetőségei lesznek, az nagy kérdés – ezen a téren viszont még szintén sokat nyomhat a latban az IndyCar. Ha tudniillik Alonsónak nem lesz esélye valamely élcsapathoz kerülni, az érdeklődő Renault-val vagy más gárdával szemben még mindig lehet vonzó alternatíva a McLaren, amely velük ellentétben a folytatásban akár indycaros pályafutást is biztosíthat számára.

Brown amondó, ha az eredmények nem élveznének prioritást Alonsónál, aligha lenne kérdés a maradása. Mert szeret a McLarennél lenni. „Ha egyenlőek a feltételek, szerintem választhatja, hogy a McLarennél marad, mégpedig a közeg miatt. A hűsége miatt, és mert mi igazi versenyzők vagyunk, megnyerhetjük őt. Nem Fernando volt olyan bátor, hogy úgy döntött, az Indy 500-ason versenyez, hanem a McLaren, aki eldöntötte, Indianapolisba megy. Összhangban vagyunk: mi is csak versenyezni és nyerni akarunk. Ha tehát nyerő autót tudnánk adni neki, és valaki szintén nyerő autót kínálna számára, mi nyernénk a csatát” – állapította meg.

Már csak egy „apróság” hiányzik a győzelemhez: a nyerő autó…

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Május 28-án ünnepeljétek a Játék Világnapját Nyuszi Mamával! Hintázzatok velünk a Mesetárban! Juhé!!!    *****    Várjuk a lelkes szerepezni vágyókat aktív játékkal és jó közösséggel! Csatlakozz te is!    *****    Asztrológiai kislexikon    *****    Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lor    *****    Lakatos munka- Haidekker kerítés- www.farkasmetal.hu - Úszókapu- www.farkasmetal.hu - Terasz korlát - www.farkasmetal.hu    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...    *****    Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lor    *****    Mályva és Pipitér visszatért! A két virágmanócska most megmutatja nektek a rét legszebb madarait! Gyertek a Mesetárba!    *****    KÖSEMBLOG.GP//VIHAR VAGYOK, A PERZSELÕ NAP, A GYILKOS JÉG...//BY: KÖSEM// MINDEN AMI BLOG ÉS A SZULTÁNA C. SOROZAT...    *****    Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lore rajzai ♦Lor    *****    Kredit nyeremény! Jelentkezz a honlapversenyre és nyerd meg az 50gkr-es fõnyereményt! Kredit nyeremény! 50gkr!    *****    Támogassa egyesületünket adója 1%-val:19108780-1-80    *****    KATT KATT KATT Ashley Tisdale és Gardróbcsere oldal KATT KATT KATT    *****    Rendszeres havi stabil jövedelmet biztosító internetes otthoni munkák!    *****    DIGITALMEMORIES - történetek az életemrõl, rengeteg képes tartalommal - DIGITALMEMORIES    *****    Gréti. 23. Egyetemista. HalálosIramban. Toretto. Izomautók. Chevelle. Rap. Beavatott. Négyes. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Damon, Elena - Nina és Ian ~ Tudj meg minél többet róluk! Középpontban a TVD két sztárja!    *****    NFfriend! Két különc lány youtube csatornája. Gyere less be ha van kedved!    *****    JROCK FANFICTION FANSITE ~ Yaoi, shounen-ai történetek kedvenc jrockkereiddel! Gyere, regisztrálj és olvass nálunk! ;)