Üdvözöllek! Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.
A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!
Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome
2008-2022
(Budapest-2012. július 29.)
Események
Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps
Július 28-30
Körök száma: 44
Péntek
1. Edzés 13:30-14:30
Időmérő 17:00-18:00
Szombat
Sprint időmérő 12:00-12:44
Sprintverseny 16:30-
Vasárnap
Futam 15:00-
Fernando Alonso
A versenyző
a könyv megjelenése
???
VB pontok
F1
Pilóták
1.Max Verstappen 281 pont 2.SergioPerez 171 pont 3.Fernando Alonso 139 pont 4.LewisHamilton 133 pont 5.GeorgeRussell 90 pont 6.Carlos Sainz 87 pont 7.Charles Leclerc 80 pont 8. Lando Norris 60 pont 9.Lance Stroll 45 pont 10. Esteban Ocon 31 pont
Csapatok
1.Red Bull 452 pont 2.Mercedes 223 pont 3.Aston Martin 184 pont 4.Ferrari 167 pont 5. McLaren Mercedes 87 pont
Chat
A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!
Hírek>> : „Fernando, itt be fogsz csinálni a gatyádba!”
„Fernando, itt be fogsz csinálni a gatyádba!”
2017.05.10. 16:36
Az IndyCar mezőnyének örök fiatalja és hivatásos mókamestere, Tony Kanaan néhány atyai jó tanáccsal látta el Fernando Alonsót, aki a brazil szerint még mit sem sejt arról, hogy mennyi megpróbáltatással jár majd számára az Indy 500 előtti hét.
Kanaan Indianapolis hivatalos tévécsatornáján, az RTV6 egyik beszélgetős műsorában vendégeskedve üzent a legendás versenyen való debütálásra készülő spanyol kollegájának. Nem tudni, hogy Alonso meghallgatta-e ezt a különös beszámolót, de bizonyosan nem járna vele rosszul, hiszen az IndyCarban 15. szezonját futó 42 éves brazil felhívja a figyelmét arra, hogy milyen kellemetlenségek egész sorával kell majd szembesülnie, mielőtt végre nekivághat McLaren-Honda-Andrettijével a háromórás versenynek.
„Fernando, beszélgessünk! Az Indy 500 lesz a leghatalmasabb, legizgalmasabb esemény, amelyen valaha is részt vettél. De! Előtte legalább négy órán át kell aláírásokat osztogatnod, amiről bizonyára senki nem tájékoztatott. Aztán ott lesz a verseny hete, amely során egy halom eseményen kell majd részt venned. Szombaton jön a közönségtalálkozó, ahol egy órán át kell ülnöd egy műanyag széken, miközben hallgatod, hogy mindenféle dolgokról beszél a műsorközlő. Aztán be kell szállnod egy buszba, ahol egy hideg szendvicset fogsz enni egy téglához hasonlító dobozból. Megérkezünk a tűzoltóállomásra, ott el fogsz tölteni még nagyjából egy órát, aztán fölülsz egy autóra, amiben eltöltesz egy kétórás pilótaparádét, utána pedig vissza a buszba.
És ezt követően - bár valószínűleg erről sem szólt senki -, este 6 órakor Michael [Andretti, csapatvezető] telefonálni fog, hogy jelenj meg a csapat buliján. Jól tudom, mert én is oda jártam nyolc éven keresztül. Ott aztán oda kell köszönnöd 400 szponzornak, és csak este 10 órakor kerülsz ágyba - ja, és persze a pályán fogsz aludni.
A verseny napján aztán hajnali 5-kor ágyúdörrenésekre ébredsz. BOOOM! Azt fogod hinni, hogy kitört a háború és becsinálsz a gatyádba is. A futam dél körül kezdődik, így reggel 7 órakor már az összes létező tévéállomás beszélgetni akar majd veled, ez el is tart három órán át. Aztán jön a csapatértekezlet, majd a Gasoline Alley [pilótafelvonulás], ami azért tényleg elég menő.
Amikor viszont kiállsz a rajtrácsra, az nem olyan lesz, mint amikor kigördülsz a Formula-1-es autóddal, ahol szalagkordonnal vagy körbevéve és összesen három ember áll körülötted, miközben szürcsölgeted a kis italodat. Itt a rajtrács úgy fog kinézni, mintha a nézőtér kiköltözött volna az aszfaltra. És még mielőtt felvehetnéd a sisakodat, mindenki oda fog jönni, hogy ’Fernando, Fernando, csak egy szelfit!’
Ezután pedig már csak be kell ülnöd az autóba és versenyezni 500 mérföldön át!”
Érdemes megnézni mindezt az alábbi videóban is, hiszen Kanaan díjat érdemlő gesztikulációit és hanglejtését leírva lehetetlen átadni.