Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Ferrari-uralom az időmérő előtt – Vettel körrekorddal az élen!

Ferrari-uralom az időmérő előtt – Vettel körrekorddal az élen!

  2017.04.08. 08:27

Piros zászlók helyett most piros autók a főszerepben – a Ferrari párosa végzett az élen az ezúttal meg nem szakított harmadik szabadedzésen! Sebastian Vettel mindössze századokkal múlta felül Kimi Räikkönent.


Félszegen még a nap is elgondolkodott azon, hogy megmutassa magát a sanghaji versenypálya fölött szombat délelőtt, és ennek a mentőhelikopter pilótája mellett az F1-es mezőny tagjai is örültek. Az előrejelzéseknek megfelelően a péntekinél barátságosabb, mindenekelőtt száraz és kevésbé ködös időjárás mellett rajtolt el a harmadik szabadedzés, ami egyúttal azt is jelentette, hogy mozgalmas egy óra várt a versenyzőkre és csapatokra, mivel ebbe a gyakorlásba kellett belesűríteniük a teljes péntek és a szombat délelőtt munkáját, azaz egyszerre kellett felkészülniük az időmérőre és a versenyre.

Ennek megfelelően nem is kellett arra várni, hogy autók lepjék el a pályát. Az első negyedórában Daniel Ricciardo 1:37,411 másodperces eredménnyel állt az élen, aztán 1:35,647-re javított a szuperlágy gumin. Max Verstappen eközben szintén a piros gumikon körözött, de jó 3 másodperccel lassabban, ami azt jelezte, az osztrákok a hatékonyság érdekében megosztják a munkát versenyzőik között. A számos újítással fölszerelt Red Bullt pénteken nem volt módjuk túl sokat tesztelni, azt azonban elégedetten állapították meg, hogy a kevés vizes pályás körön az RB13-as mutatkozott az egyik legjobban vezethető autónak, miközben a többség össze-vissza csúszkált a nehezen melegíthető gumikon.

A melbourne-i idénynyitó két főszereplője, a Mercedes és a Ferrari köridők tekintetében ennél kicsit visszafogottabban kezdett. Két versenyzőjük szintén eltérő programot futott: egyikük a szuperlágy, másikuk a lágy gumin kezdett hosszabb etapokba. A bajnokcsapatnál kisebb bakit is láthattunk: Valtteri Bottas autójáról az első körök egyikén a hosszú egyenes féktávján előbb elmozdult, majd le is repült a sokak által nem kedvelt T-szárny. Tekintettel a feladatok mennyiségére, a finnek nem volt ideje arra, hogy emiatt megszakítsa első etapját, így „módosított” aerodinamikával körözött tovább.

A két Mercedes 16-16 körös etappal nyitott, azaz edzésük első „félidejét” a versenyteljesítmény és a gumik felmérésének szentelte.

Húsz percet sem kellett várnunk arra, hogy láthassuk az első megpördülést. Ezúttal Jolyon Palmer mutatta be azt a 11-es kanyarban. Renault-ját ezúttal nem a pályabíróknak kellett „összeszedni”, mint pénteken Nico Hülkenbergét. Nem sokkal később Marcus Ericsson is tolatva hagyta el a pályát. Az edzés feléhez közelítve a közel két másodperces előnnyel vezető Ricciardo mögött Pérez, Stroll, Vandoorne, Räikkönen, Ocon, Verstappen, Vettel, Hamilton és Hülkenberg sorakozott.

Az edzés második felének mindkét Ferrari friss szuperlágy gumikkal vágott neki. Előbb Kimi Räikkönen állt az élre egy 1:34,519-es körrel. Ez máris 0,9 másodperccel gyorsabb eredménynek bizonyult, mint a tavalyi pole-idő (1:35,402). A finn ugyanakkor nem tűnt elégedettnek autójával. „Még mindig küszködünk az elejével az egyes kanyarban” – jelentette a rádión. Később másutt kisebb megcsúszást is láthattunk tőle, javítania a következő próbálkozáskor csak minimális mértékben sikerült.

Csapattársa eközben elsőre 1:33,336-os kört teljesített, ami pedig már nem csak a 2016-os pole-körnél volt jobb, de a Kínában valaha futott leggyorsabb pole-körnél is. Saját korábbi csúcsát szárnyalta túl: 2011-ben a Red Bull-lal érte el az időmérős etalonnak számító 1:33,706-os eredményt.

A vörösök mögött rövid időre Fernando Alonso neve is felvillant a negyedik helyen, ám ahogy egyre többen váltottak szuperlágy abroncsokra, úgy változott folyamatosan az állás. Felipe Massa lépett előre harmadiknak, Max Verstappen (ő még lágyakon) közvetlenül csapattársa mögé zárkózott az 5. helyen, míg Nico Hülkenberg hatodik időt autózott. A garázsban eltűnő két Mercedes pedig fokozatosan a 18-19. helyig csúszott vissza a tabellán.

Az Ezüstnyilak 18 perccel a leintés előtt jelentek meg újra a pályán – Bottas továbbra is T-szárny nélkül, de már szuperlágy gumin. A finn első gyorskörén vadul meginduló hátsó résszel gyorsított ki az utolsó kanyarból, a célvonalon pedig közel 1 másodperc választotta el őt Vetteltől. Hamiltonnak is be kellett érnie a második hellyel, ő ekkor 0,8-re volt a Ferraritól. „A Mercedes érzésem szerint sokkal inkább visszafogja magát, mint a Ferrari. Nagyon visszafojtott motorral, talán több üzemanyaggal is köröznek” – állapította meg a Sky Sports szakértője, Paul di Resta.

Vettel aztán futott egy legjobb első és utolsó szektort, eredményén azonban nem javított. Nem úgy Raikkönen, aki az utolsó szektorban abszolút legjobb részeredményt felmutatva 0,053 másodpercre zárkózott fel csapattársára – a két Mercedest lejjebb szorítva a tabellán.

A két Red Bull akkor jelent meg újra a pályán, amikor az ellenfelek visszatértek a garázsba. Mindketten a szuperlágy gumin voltak, és miközben Ricciardo nem tudott javítani pozícióján, Verstappen az ausztrál elé ugrott a 6. helyre.

Az utolsó öt percben aztán jöttek az utolsó próbálkozások. Mindkét Mercedes javított, de csak az időeredményén, nem helyezésén. A Ferrarikhoz Bottas került közelebb, 0,371 másodperccel volt lassabb Vettelnél, míg Hamilton hiába autózott egyéni legjobbat az első, majd Vettelnél csak 0,02-dal lassabb részidőt a második szektorban, gyenge utolsó szektora miatt fél másodpercen kívül rekedt. Később még egy elfékezést is bemutatott a hajtűben.

A két Red Bull helyett ezúttal Massa volt a két élcsapat első számú üldözője, s a Williams számára biztató előjel, hogy a legjobb 8-ban ezúttal Lance Stroll is felbukkant. Mögötte Jolcon Palmer és Carlos Sainz tette teljessé az első tízet – az utolsó négy helyezésen eközben a két McLaren és Sauber osztozott, Antonio Giovinazzi zárta a sort.

A folytatásban már tétre megy a játék: az időmérő edzés 9 órakor rajtol, az M4 Sport és az M4 Sport.hu élő közvetítése 8 óra 45 perckor kezdődik!

Kínai Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény:



Versenyző Csapat Idő Különbség Kör
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:33,336
20
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:33,389 +0,053 19
3. Valtteri Bottas Mercedes 1:33,707 +0,371 26
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:33,879 +0,543 25
5. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:34,773 +1,437 23
6. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:34,946 +1,610 20
7. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:35,092 +1,756 23
8. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:35,182 +1,846 24
9. Jolyon Palmer Renault 1:35,192 +1,856 21
10. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:35,223 +1,887 24
11. Nico Hülkenberg Renault 1:35,449 +2,113 22
12. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:35,521 +2,185 22
13. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:35,626 +2,290 20
14. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:35,680 +2,344 22
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:35,804 +2,468 23
16. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:35,811 +2,475 24
17. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:35,912 +2,576 17
18. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:36,063 +2,727 25
19. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:36,221 +2,885 21
20. Antonio Giovinazzi Sauber-Ferrari 1:36,705 +3,369 24

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?