Hírek>> : Alonso saját divatcéget indít |
Alonso saját divatcéget indít
2017.04.05. 20:55
Függetlenül attól, milyen hosszúra nyújtja Forma–1-es pályafutását, Fernando Alonso már elkezdte megalapozni a versenyzés utáni életét, hiszen menedzserével közösen divatmárkát indít.
A kétszeres spanyol világbajnok az Ausztrál Nagydíj helyszínén már nem a korábbi szponzor napszemüvegében jelent meg, hanem egy Kimoa nevű terméket viselt. Ez önmagában még nem volna különösebben érdekes, a spanyol sajtó azonban kiderítette, a márka magához Alonsóhoz köthető, aki menedzserével közösen indította azt.
„Az első lépéseket online fogjuk megtenni, szóval a platform teljes mértékben a globális megközelítést választja” – mondta Luis Garcia Abad az új márka kapcsán. „2018-ban talán megvizsgáljuk, hogy a fizikai oldalon is megjelenjünk” – tette hozzá.
A Kimoa márkajelzése egyelőre csak Alonso napszemüvegén jelent meg, és ami a ruhát illeti, egyelőre biztosan várni kell a debütálásra, a spanyol klasszis ugyanis – a mezőnyből egyedüliként – szerződésben áll az Adidasszal, és egy ideig biztosan ennek a cégnek a termékeit viseli majd.
Az új márka történetének egyik érdekes mellékszála, hogy a spanyol pilóta cégének az a KPMG nyújt számviteli szolgáltatásokat, ami jó ideje szponzori szerződésben áll a McLaren-Hondával (ezt a Moda című spanyol lap derítette ki). Az összefüggés láttán természetesen azonnal beindultak a találgatások Alonso és az istálló lehetséges szerződéshosszabbításáról.
|