Az első négy versenyen nem voltunk abban a helyzetben, hogy harcban legyünk az első helyért. A Mercedes egyértelműen domináns szerepet töltött be ezeken a versenyeken, miközben mi azon dolgoztunk és dolgozunk továbbra is, hogy folyamatosan csökkentsük a hátrányunkat.
Kínában felállhattunk a dobogóra, mely extra motivációt jelentett számunkra. Ezt próbáljuk most felhasználni a folytatásban, és egyre közelebb és közelebb kerülni a Mercedeshez. Ebben a pillanatban azonban nem vagyunk abban a helyzetben, hogy harcban legyünk a dobogóért, normál körülmények között.
Bahreinben nagy volt a hátrányunk, addig Kínában közelebb tudtunk lenni és felálltunk a dobogóra. Nehéz megmondani, hogy mi történik ebben a pillanatban az autóval, de szeretnénk azt hinni, hogy esélyesek lehetünk a pódiumra. Hihetetlen lenne, ha sikerülne felállni a dobogóra itt a hazai közönségem előtt.
Természetesen vannak újdonságok az autónkon, de a legnagyobb segítséget a pálya karakterisztikája jelentheti. Ezen a pályán csak egy hosszabb egyenes van, amivel közelebb kerülhetünk a legjobbakhoz. Ezzel együtt a szerencse is szerepet játszhat. Néha ez sokat számít, és soha nem lehet tudni. Még egyetlen egy szabadedzést sem teljesítettünk ezen a pályán az új autónkkal, szóval majd meglátjuk.
Folyamatosan dolgozunk a csapattal és minden tőlünk telhetőt megteszünk. Hiszünk abban, amit csinálunk, mivel mi vagyunk a Ferrari. Kimivel közösen a lehető legjobban megpróbálunk a csapat segítségére lenni. Ez azonban sok mindentől függ, így a riválisoktól is, akik szintén keményen dolgoznak és fejlesztik az autóikat.
Pillanatnyilag azonban nem gondolnék a dobogóra. Csak arra gondolok, hogy jó munkát végezzek, és a lehető legtöbbet hozzam ki magamból, valamint az autómból. Lépésről lépésre kell haladnunk, és fejlődnünk. Nem adjuk fel, ez biztos, de reálisnak kell lennünk.
A Ferrariban megvan a potenciál ahhoz, hogy bármit elérjen, de nem tudhatjuk, hogy mi fog történni a következő versenyen. Reméljük, hogy nem túl későn leszünk igazán erősek a bajnokságban, de Kínában erősebbek voltunk és a szerencse is mellettünk áll. Itt Barcelonában tisztább képet kaphatunk arról, hogy hol is állunk a többiekhez képest. Monacóban és Kanadában már nehezebb lesz megérteni ezt, mivel azok teljesen más pályák.
Nyugodtak vagyunk a Ferrarinál. Stefano Domenicali távozott, akinek a helyét Marco Mattiacci vette át. De ezzel semmi sem változott. Ugyanúgy dolgozunk, és megpróbálunk segíteni Mattiaccinak, akinek kevesebb tapasztalata van a sportban. Folyamatosan kapcsolatban van velünk, és mindent megpróbál a lehető legjobban megérteni. A csapatunk ezzel nem változott, továbbra is magas szinten dolgozik.