Azt is kifejtette az Auto Motor und Sportnak, hogy a Forma-1 is sokat tud tanulni a sorozatgyártástól. “Például a munkafolyamatok és a minőség terén”- mondta Weber. “A Brixworth-ban található gyárban nem csak F1-es motorokat készítünk, hanem közben erőforrásokat az új AMG modelleknek is. Nem volt mindig annyira egyértelmű, hogy a Forma-1-es fejlesztések is segítenek a közúti mobilitásnál.”
Wolff megerősítette, hogy együtt dolgoznak a Sindelfingenben lévő mérnökökkel, tehát a fúzió valóban kézzelfogható. Amennyiben nem jönnek a V6-os hibridek, nagy eséllyel kiszáll a Mercedes és a Renault is, nem érkezik a Honda. Weber szerint több okból kifolyólag is helyes volt a formulaváltás.
“Hogy-hogy senki sem beszél arról, hogy 30 százalékkal kevesebb üzemanyag mellett gyakorlatilag ugyanolyan gyorsan tudunk haladni?”- tette fel a kérdést. “Nem büntethetnek azért, hogy most egy erős, vezethető, takarékos motorunk van. Helytelen lenne változtatni a szabályokon csak azért, mert a Ferrarinak és a Renault-nak problémái vannak.”
A V8-asokhoz biztosan nem lehet visszatérni. “Az a tegnap motorja. Ha motorsport legmagasabb szintje ehhez térne vissza, akkor oldtimer versenyzés lenne.”