Hírek>> : Domenicali: Ecclestone-nak nyitnia kell az internetes tartalmak felé! |
Domenicali: Ecclestone-nak nyitnia kell az internetes tartalmak felé!
2014.04.07. 23:15
A Forma-1-nek minden tekintetben haladnia kell a korral, ezért a kereskedelmi jogok birtokosának, Bernie Ecclestone-nak át kell gondolnia a sportág internetes terjeszkedésével kapcsolatos elképzeléseit, véli a Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali.
A Bloomberg hírügynökség információi szerint a Forma-1 hivatalos honlapja jelenleg csak a harminckilencedik a világ legnépszerűbb sporttal kapcsolatos weboldalainak listáján. Néhány csapatvezető szerint rendkívül aggasztó az, hogy az egyiptomi labdarúgás és az amerikai pankráció lapját is többen nyitját meg, mint a királykategóriáét. A Forma-1 oldalára jelenleg csak egy három-négy perces zenés összefoglaló kerül fel a versenyhétvégékről, az FOM ugyanis rendkívül szigorúan kezeli a futamokkal kapcsolatos videós tartalmakat.
A hírügynökség úgy tudja, Ecclestone azért tartózkodik az exkluzív internetes tartalmak megjelenítésétől, avagy adott esetben az események digitális közvetítésétől, mert meg szerezné óvni a közvetítési jogokért komoly pénzeket fizető televíziós csatornák érdekeit. A sportágnak azonban haladnia kellene a korral, Ecclestone-nak pedig nyitnia kellene az internetes tartalmak felé, véli a Forma-1-es alakulatok többségének véleményét képviselő Ferrari-főnök, Stefano Domenicali.
„A fiatalabb generáció már másként szeretné követni a sportot, sokan ugyanis nem szeretnék végignézni a teljes, másfél órás versenyt” - nyilatkozta az olasz szakember. „Ez egy újfajta kihívás, amihez többünknek alkalmazkodni kell. Manapság az emberek életvitele sokkal gyorsabb, mint a régebbi időkben, nekünk azonban továbbra is képesnek kell lennünk arra, hogy kapcsolatban maradjunk velük” - zárta gondolatait Domenicali, kinek csapata az elmúlt időben egyre több figyelmet fordít a közösségi médiára, hiszen egyre többször kérik ki a szurkolók véleményét, a szezon előtt pedig a csapat története során először egy internetes szavazás döntött az autó nevéről.
|