A Renault helyzete sokak számára ismert, elég sokat cikkeznek a francia gyártó hátrányáról és a nehéz évkezdésről. Az AMuS szerint az sem kizárt, konstrukciós hibáról van szó.
“Ez egy nagyon-nagyon nehéz kérdés”- kezdte Taffin. “Vajon holnap érjük el a potenciált? Remélem, sokkal előrébb leszünk, de nehéz választ adni. Fogalmazzunk így: tudjuk, elég nagy potenciállal bírunk, és jelenleg nem tudjuk kihozni belőle a legtöbbet. Hogy ez most 20-30 százalék, azt nem tudjuk. De természetesen azt gondolom, remélem, 20-30 százalékkal több lesz az év végére. Nehéz tudni, hol leszünk az év végére – ez jelenti a munkát ezzel az új erőforrással. Folytatjuk a fejlesztést, és olykor rábukkansz valami teljesen másra, köridőre teszel szert általa. Ez része a játéknak.”
Paddy Lowe a Mercedestől nem kívánta számokkal példázni a fejleményeket. “Ez olyasmi, amit nagyon nehéz mérni. Természetesen nagyon sokat lehet tanulni ebben a korai szakaszban, így fejlődni fogunk az év folyamán – de nem tudnám kifejezni számokban.”