Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Rajtról-rajtra bukdácsolt a Ferrari Ausztráliában: 0 litert fogyasztott az F14T

Rajtról-rajtra bukdácsolt a Ferrari Ausztráliában: 0 litert fogyasztott az F14T

  2014.03.27. 23:59

A Scuderia Ferrari több okból kifolyólag is nehéz versenyt teljesített Ausztráliában, mégis kettős pontszerzéssel távoztak. A misztikus problémák közül az egyikre van magyarázat: arra, miért nem adta le a teljes erejét az elektromos rendszer és az MGU-K.


Alonso 35 másodpercre végzett Rosbergtől, és nem is annyira a negyedik hely, hanem az időkülönbség bosszantotta a spanyol versenyzőt. Mint utólag kiderült, számos tényező hátráltatta a csapatot Ausztráliában. Räikkönen a beállítással küzdött, de az F14T alapból nem volt ereje teljében.

Az egyik fő gond a DRS meghibásodása volt: a versenyzők hiába nyomták meg a gombot és voltak 1 másodpercen belül, a nyitómechanizmus nem működött. A Ferrari elektronikai szakértője, Dieter Gundel még ma sem tudott válasszal szolgálni arra a kérdésre, mi okozta a hibát. Az autók közötti távolságot a felszínben elhelyezett indukciós vonalakkal mérik, de a 7-es és a 14-es autó esetében nem érkeztek jelek. Ilyesmi megeshet, ebben az esetben a csapat engedélyt kérhet az FIA-től, hogy felülírják a rendszert. Erre mégsem került sor, mivel a mechanizmus hirtelen újra működni kezdett.

A második probléma komolyabb és még misztikusabb volt – írja az Auto Motor und Sport. A Ferrari az első kiállásig nem tudta lehívni az MGU-K erejét, vagy csak korlátozott mértékben. Rövid ideig a benzinfogyasztásról sem kaptak tájékoztatást.

Az AMuS meglehetősen összetett magyarázattal állt elő. Összesen 160 lóerőt lehet lehívni az elektromos motorokból és az akkumulátorból, de a rajt esetében mindezt csak 100 km/órától teszi lehetővé a standard elektronika. Ezt úgy érik el, hogy a komputer korlátozza a nyomatékleadást a kérdéses időszakban, és nem szabadít fel akkora erőt, mint amennyire a versenyző nyomja a gázpedált. A szakzsargonban “De-rating” néven fut ez a folyamat. Ezen kívül bizonyos beállításokat letiltanak a kormányon az első körben.

Ahhoz, hogy ezeket a korlátozásokat feloldják a rajt után, időjelet kell adni a standard elektronikának, amit a FOM állít be és készít elő. Ez a jelzés nullán áll a rajtnál, és elkezd számolni, amint kialszanak a lámpák. Valamilyen oknál fogva a két Ferrari esetében – és még pár autónál – ismét nullára állt be ez az idő, röviddel a rajt után. Tehát az elektronika úgy érzékelte, újabb rajt következik, korlátozta az erőkifejtést az MGU-K-n keresztül, beállt De-rating módba. Alonso így kétszer is kilőtt, mivel két rajtot érzékelt a rendszer: 100 km/óránál még 160 lóerő állt rendelkezésre, de pár pillanat múlva, 144 km/óránál hirtelen eltűnt az erő, mivel ismét nullára állt be a visszaszámláló. Ezért vesztett Alonso két pozíciót: Hülkenberg és a csapattársa is lehagyta.

Az első 11 körben újra és újra fellépett ez a probléma, tehát a “visszaszámláló” beállt nullára, jöhetett a korlátozott teljesítmény-leadás. A Ferrari ezt azzal akarta kiküszöbölni, hogy azt mondta a versenyzőknek, kapcsolják le az elektromos motorokat, amit az úgynevezett “előzésgombbal” tehetnek meg: gyakorlatilag egy beprogramozott módról van szó, ami a versenyző kérésnek megfelelően “likvidálja” az elektromos motorokat. Csak az első kerékcserénél oldódott meg a dolog, mivel a rendszer automatikusan újraindította magát, átállt a rendes “versenyidőre”.

Az elektromos problémák a fogyasztást illetően is okoztak meglepetéseket. “Hirtelen azt a jelet kaptuk, hogy nulla üzemanyagot fogyasztunk, mindezt egy olyan időpontban, amikor már 20 kilogrammnak kellett volna elégnie”- mondta Dieter Gundel. A Ferrari mérnökei lázasan nyomozni kezdtek, hogy állhat valójában a fogyasztás. A bizonytalanság miatt Alosno sem tudta nyomni a gépnek.

Malajziában már nem szabadna megismétlődnie az esetnek, ugyanis a McLaren Electronic Systems átírta a standard szoftvereket az FIA kérésének megfelelően: amennyiben hibás időjel érkezik a FOM felől, nem fog ennyire szigorúan reagálni. Ha a rajtszakasz után ismét nullára állna be, az MGU-K ennek ellenére is teljes erejét fejti majd ki.

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!