“Az autónk megbízhatósága jó volt, ahogy az erőforrás is – nemcsak a Scuderia esetében, hanem az ügyfeleknél is”- mondta a csapat főtervező helyettese. “Egy másik pozitív aspektus, ami kiderült Melbourne-ben, hogy rájöttünk, az F14T remekül teljesít a kanyartempót illetően. Ugyanakkor azt is láthattuk, némi hiányt szenvedünk a végsebesség terén, ez pedig megnehezítette az előzést a pályán.”
Malajzia már teljesen más kihívásokat tartogat a csapatnak. “Sepang egy nagyon nehéz pálya, mivel sok benne a gyors kanyar”- részletezte Resta. “Ez azt jelenti, az aerodinamika kulcsfontosságú, mint mindig. A hűtés és a megbízhatóság fontos lesz, hogy biztosan boldoguljunk a magas hőmérséklettel. Egy másik aspektusa ennek a hétvégének, hogy hozzá fogjuk igazítani az autót az új abroncsokhoz, amiket a Pirelli hoz el erre a pályára. A megbízhatóság mindig is a legfontosabb faktor volt nekünk: egy megbízható autó nélkül nem nyerhetsz címeket”- jelentette ki, majd egy másik tényezőt hangsúlyozott. “A hatékonyság az autó minden területére hatással van, kezdve a motorral és az egész erőforrással, ebben az esetben ez azt jelenti, több erőre teszünk szert ugyanannyi üzemanyagból. Ugyanez a koncepció igaz más területekre is, mint például az aerodinamikára: itt a hatékonyság azt jelenti, több leszorítóerőt találunk kevesebb légellenállás mellett. Mindig ugyanazt a célt akarjuk teljesíteni, de kevesebb ráfordítással.”
Az F14T még mindig csak egy “alapcsomag”, és alapos fejlődésen fog átesni a szezon folyamán. “Határozottan nagyobb potenciállal bír a fejlesztés szempontjából, mint az elmúlt években használt autóink, ami jó hír. Ugyanakkor, egy versenyhétvégén csak azt tudjuk próbálgatni, amivel a pályán rendelkezünk, és ebből kell kihozni a legtöbbet. Malajziában , utána Bahreinben ezen az úton fogunk továbbhaladni.”