“Sok a tennivaló”- kezdte Domenicali a futam után. “Haza kell mennünk, és biztosra kell menni, hogy mindenki számára világos, miket kell megoldani, és a felelősség kérdése is egyértelmű. Utána megállj van, másról nem beszélünk”- adta ki a direktívát.
“Volt pár problémánk, ami annak a ténynek volt betudható, hogy nem igazán tudtunk teljes erővel menni minden körben, szóval mindez kapcsolatban áll egy nagyobb problémával, amit kezelni kell. Tényleg remélem, készen állunk majd arra, hogy egy bizonyos szinten legyünk, vagy legalább megoldjuk a problémák egy részét már Malajziára.”
Ami a V6-os motor fogyasztását illeti, a következő gondolatokkal állt elő. “Az biztos, ezen a területen fejlődni kell, és ezt tudjuk is. Tudja, talán nem tűnik logikusnak, de minél több erővel rendelkezel, annál kevesebbet vagy padlógázon. Tehát hasznot húzol a fogyasztás terén is. Szóval olyan, mintha az autó a saját farkába harapna. Az biztos, ez egy olyan terület, melyen sokat kell fejlődnünk, de nemcsak erre akarok koncentrálni, mivel a teljes autót kell fejleszteni. Mindenkinek a munkáját kell végeznie, biztosra menni, arra koncentrálnak, amit tenniük kell, és mást nem hibáztatnak. Csapatként együtt kell reagálnunk, és én ezt kértem az embereimtől, a mérnököktől.”
A csapat természetesen nagy figyelmet szentel Räikkönnek és a problémáinak, mivel jobban szenvedett, mint Alonso.
“Segítenünk kell Kiminek, hogy megtaláljuk a megfelelő egyensúlyt az autóval; segíteni kell neki, mivel megérdemli. A napok során fejlődtünk szerintem. Még mindig nem vagyunk ott, ahol lenni akarunk. Csapatként akarunk biztosra menni, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy segítsünk a vezetési stílusának. Abban is biztos vagyok, Malajzia sokkal jobb lesz.”