„Nem kedvelem ezt a taxis vezetést.” – utalt ezzel Montezemolo az esetleges problémákra az üzemanyag-spórolás miatt az olasz Autosprint hasábjain.
„Ez olyasmi, amit nem kedvelek. Nem szeretem, ha bonyolultan értelmezik a versenyzés fogalmát a pilóták és a nézők szempontjából. Mostanáig a gumikkal tettük meg ugyanezt, és félrevezető volt, hogy olyasvalaki állhatott az élen, akinek talán nem is kellett volna ott lennie. Nehéz volt értelmezni a versenyt.”
„Ezek a napok most annyiban különböznek majd, hogy az üzemanyagra kell figyelnünk. Én inkább azt a fajta F1-et szeretem, amikor határon autózunk.”
Montezemolo ugyanakkor hozzátette, a technika szempontjából támogatja az új formulát, miután most több technológiát és innovatív megoldást láthatunk az F1-ben. Ezek olyan dolgok, melyek összeegyeztethetőek a közúti közlekedéssel, és végtére ez lenne a lényege a sportnak.
Az olasz azonban elárulta, számukra is komoly kihívást jelentett az új motorok és az elektromos egység megtervezése, de most boldogok, mivel a szélcsatornában stimmeltek az adatok, ami az elmúlt négy évben folyamatos problémát jelentett.