„Ha a statisztikákat nézzük, akkor mi körülbelül 4000 kilométert teszteltünk, addig a Mercedes közel 5ezret. A Williams nem sokkal marad el ettől, szóval a különbség egyértelmű és nagynak mondható, pláne egy olyan szezonban, mint az idei.”
„Ennek ellenére hiszek abban, hogy a Ferrari remek munkát végzett és a hátrány tudatában is ott lehetünk elől. Jelen pillanatban azonban azt kell mondjuk, hogy a Mercedes és a Williams is felkészültebben várhatja az első versenyt.”
„Tisztában vagyunk azzal, hogy néhány versenytársunk előttünk áll, de még nagyon sok idő van hátra, és csak most következik az első verseny. A Mercedes minden bizonnyal jó munkát végzett az új hajtásláncával, de a Ferrari is ugyanezt elmondhatja magáról és versenyen még egyiket sem láthattuk szerepelni.”
„A teljesítmény még mindig fontos, így a lóerők is, és biztosan nem vagyunk egy szinten, de a megbízhatóság lehet a döntő idén. Ez a legfontosabb, és ennek megfelelően kell megközelítenünk a versenyeket, mert hiába vagy gyors, ha nem tudod befejezni a futamokat. Ez idén nagyon is lehetséges lehet, de bízunk benne, hogy a Ferrari nemcsak megbízható, de gyors is lesz.”
„A Mercedes és a Williams ezeken a területeken elöl állhat, de még mindig sok a kérdőjel. Az alap jó, de meg kell találnunk a kiskapukat, melyekkel még előrébb lehetünk. De egy biztos, a szezon első fele különösen nehéz lehet, még a pontszerzést illetően is. Ez egy teljesen más Forma-1 lesz.”
Fernando Alonso nem volt teljesen elégedett az utolsó napot követően. A spanyolt egy technikai probléma hátráltatta Bahreinben.
„A csapat minden tőle telhetőt megtett azért, hogy a lehető leggyorsabban elvégezze a változtatásokat az autón, de ma több kört terveztünk, mint amennyit elértünk. Sok olyan dolog van, aminek a használatát megtanultuk a motoros egység javításának érdekében, és még nem vagyunk azon a szinten, ahol lenni szeretnénk.”
„A csapatnál mindenki nagyon határozott és éjjel-nappal dolgozunk azon, hogy az F14-T a lehető legrövidebb időn belül a legjobb formáját mutassa.”