Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Alonso nem lesz az F1-ben, amikor jönnek a V4-es gépek: elmúltak a régi szép idők

Alonso nem lesz az F1-ben, amikor jönnek a V4-es gépek: elmúltak a régi szép idők

  2014.02.28. 22:49

Fernando Alonso reméli, a következő generáció nem tudja majd meg, milyen volt egykor a Forma-1. A Ferrari versenyzője érdekes dolgokat mondott az F14T vezetéséről és a V6-os turbóról.


A kétszeres bajnok ma teljesítette az első versenyszimulációt 2014-ben, és érdekes dolgokat tapasztalt. A spanyol összességében elégedett, persze mindig lehetne jobb.

“Rendben volt. Igaz, voltak még kisebb problémáink, ezeket pár változtatással próbáltunk meg kompenzálni”- kezdte Alonso Bahreinben. “55-60 kört tettünk meg úgy, hogy nem kellett beállni a garázsba vagy ilyesmi, és egyfolytában tudtunk menni. Összességében elégedett vagyok ezzel a nappal. Sikerült teljesíteni a kitűzött körszámot. A teljesítményt illetően ma délelőtt találtunk valamit, ami működött, de olyasmiket is, amik nem. Ez olyan időszaka a téli tesztnek, amikor beállításokat próbálgatsz, és sok közül esetleg csak az egyik működik”- részletezte Alonso.

“Tanulási folyamatról van szó, ami fontos része a teszteknek. Lehet még jobb is, és a következő két nap létfontosságú lesz a teljesítményt illetően – tényleg ki kell aknázni az autó teljesítményét. Holnap jó napot kell teljesíteni Kimivel, és az utolsó tesztnapnak is simán kell mennie, hogy 100 százalékos biztossággal érkezzünk meg Ausztráliába”- folytatta. “Most még mindig hiányzik egy kicsi”- jegyezte meg.

Alonso érdekes részlettekkel szolgált arra vonatkozóan, milyen érzés vezetni a gépet hosszú etapon. “OK. Hogy őszinte legyek, nem nagy a különbség tavalyhoz képest. Nyilvánvalóan nem merülhetek el a részletekben a média előtt. A vezetési stílus terén nincs nagy különbség tavalyhoz képest. Tavaly az első körtől kezdve vigyáztunk a gumikra, idén ugyanezt tesszük. Nem nagy a különbség. Nem gondolom, hogy sokat változna”- reagált. “Persze az autók lassabbak, kevesebb a leszorítóerő, a versenyen pedig a teljesítmény is kisebb, mivel kezelned az akkumulátort. Nem merítheted le annyira, mint mondjuk az időmérőn”- fejtette ki a spanyol.

“A futam 57 köre alatt jelentősen lassabb lesz; gyors autókat szeretünk vezetni, nem pedig lassúkat”- mondta mosolyogva. “Más. Az egyenesekben, a kanyar kijáratában. Az autó vezethetősége is más. A turbó hirtelen érkezik meg, így számítanod kell az erőre. Ott van a KERS is, mely sokkal nagyobb szerepet játszik. Tavaly 80 lóerő körül volt, idén pedig körülbelül a duplája. Nagy a lökés, amikor dolgozik a KERS.”

Mindez kellemes? “Ismét elmondom: a legjobb autók a V10-esek voltak, amikor megérkeztem a Forma-1-be. Lementünk V8-ra, most V6-ra, és remélem, nem fogjuk látni a V4-eseket. Én nem leszek már akkor a Forma-1-ben. Remélhetőleg a következő generáció nem fog tudni arról, mi volt korábban”- ironizált.

A Red Bull, és általában véve a Renault-csapatok sokat szenvednek az autókkal. Vajon Alonso aggódna a helyükben?

“Minden télen ugyanaz a helyzet. Úgy érezzük Ausztráliában, nem állunk készen. Nem számít, hogyan sikerült a tél, minden évben ugyanazt érzed. Idén sokkal furcsább, mert rengeteg dolgot kell megismerni, kiismerni. Innen nézve elégedett vagyok a helyzetünkkel. A Ferrari remek munkát végzett a tél folyamán az autó felkészítésével. Elnézve, mennyi kört teljesítettünk, a legjobb csapatok között leszünk. Egyike vagyok azon versenyzőknek, akik a legtöbb kört teljesítették – ez előnyt jelent.”

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!